Skoči na vsebino

M6 diesel, tresenje pri ni?jih vrtljajih


SpEkTr

Priporočeno sporočilo

Tisti ki imate prej?nji model mazde 6 diesel, me zanima, ali vam pri nizkih vrtljajih ob pospe?evanju kaj potrese ma?ina? Pri moji je to najbolj izrazito v tretji prestavi, ko je tam blizu 1000 vrtljajev, ko dodam plin se ?uti neko tresenje tja do 1500 vrtljajev, potem je ok?

 

Me zanima, ?e je to normalno?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tisti ki imate prej?nji model mazde 6 diesel, me zanima, ali vam pri nizkih vrtljajih ob pospe?evanju kaj potrese ma?ina? Pri moji je to najbolj izrazito v tretji prestavi, ko je tam blizu 1000 vrtljajev, ko dodam plin se ?uti neko tresenje tja do 1500 vrtljajev, potem je ok?

 

Me zanima, ?e je to normalno?

 

Koliko je pa ?estka stara in kilometri?

Klasi?na pri starej?ih ?estkah je, da ?obe izgubijo enega od treh vbrizgov, ki naj bi jih imele pri ni?jih vrtljajih. ?e je to pri tebi samo v tretji prestavi, potem to ne bo to. BTW, dizelce v tastarih ?estkah pri samo 1000 vrtljajih so mrtva masa in tudi za blago pospe?evanje v tretji prestavi povsem neuporabne.

 

Lp M

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tisti ki imate prej?nji model mazde 6 diesel, me zanima, ali vam pri nizkih vrtljajih ob pospe?evanju kaj potrese ma?ina? Pri moji je to najbolj izrazito v tretji prestavi, ko je tam blizu 1000 vrtljajev, ko dodam plin se ?uti neko tresenje tja do 1500 vrtljajev, potem je ok?

 

Me zanima, ?e je to normalno?

 

Avto je letnik 2006, december. Ni zadnji model ja..

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Avto je letnik 2006, december. Ni zadnji model ja..

 

Sej ?e po?asi pospe?ujem skoraj iz nule obratov ven, se ni? ne ?uti. ?e pa konkretno pohodim stopalko in ?akam, da motor za?ne vle?t, se pa ?uti..

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pri moji je to najbolj izrazito v tretji prestavi, ko je tam blizu 1000 vrtljajev, ko dodam plin se ?uti neko tresenje tja do 1500 vrtljajev, potem je ok?

 

 

 

1000 obratov v tretji ??? ?zmeden?

pa ?e pospe?il bi rad..? ?zmeden??zmeden?

jaz tega res ne razumem , kako lahko pri?akjute da boste vozili v tako nizkih obratih... :aaaaa:

 

in potem motor ?trajka ,trese ,ne vle?e,kadi... res ?udno...

 

motor se mora vrtet da lahko dela ,pod 2000 nima? kaj matrat ma?ine ...

ne bencinarja niti dizla, ?e mu ?eli? dobrega zdravja..

 

priporo?am da si omisli? ?ezocenasko ladjo, tanker ,kruzer..

?e ga ?ene dizelska katedrala, potem pa reeees lahko mirno fura? z 120 obrati na minuto

pri polni mo?i..

to bo tapravo, ja... ;)

14762217.jpg

 

Ex......... M6 136 diesel , l.02

Present.. M6 2.0 benz + gas no more , l.08

Forever.. MX5 1.6 , l.99

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pri moji je to najbolj izrazito v tretji prestavi, ko je tam blizu 1000 vrtljajev, ko dodam plin se ?uti neko tresenje tja do 1500 vrtljajev, potem je ok?

1000 obratov v tretji ??? ?zmeden?

pa ?e pospe?il bi rad..? ?zmeden??zmeden?

jaz tega res ne razumem , kako lahko pri?akjute da boste vozili v tako nizkih obratih... :aaaaa:

 

in potem motor ?trajka ,trese ,ne vle?e,kadi... res ?udno...

 

motor se mora vrtet da lahko dela ,pod 2000 nima? kaj matrat ma?ine ...

ne bencinarja niti dizla, ?e mu ?eli? dobrega zdravja..

 

priporo?am da si omisli? ?ezocenasko ladjo, tanker ,kruzer..

?e ga ?ene dizelska katedrala, potem pa reeees lahko mirno fura? z 120 obrati na minuto

pri polni mo?i..

to bo tapravo, ja... ;)

 

Hehe, sem se nasmejal. No to ne pomeni,da vedno tako vozim, sploh ne. Samo v?asih pa? ko bremzam pustim v tretji in za?nem po?asi pospe?evat, ?e ni kake panike. Druga?e se strinjam s tem ja.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pri moji je to najbolj izrazito v tretji prestavi, ko je tam blizu 1000 vrtljajev, ko dodam plin se ?uti neko tresenje tja do 1500 vrtljajev, potem je ok?

1000 obratov v tretji ??? ?zmeden?

pa ?e pospe?il bi rad..? ?zmeden??zmeden?

jaz tega res ne razumem , kako lahko pri?akjute da boste vozili v tako nizkih obratih... :aaaaa:

 

 

want to try ? :P:) obstajajo 6ke, ki se dajo pelat lepo ?e od 1300 RPM ;) in to v 3. prestavi pa v 4. pa v 5. tudi B)

 

aja... jaz se nikakor nisem mogel navadit na moji 6ki, da pri speljevanju ima? tak ?uden ob?utek, kot ?e bi avto trokiral... ampak ne vedno, samo pri eni dolo?eni kombinaciji gasa in kuplunge, tak da avto kar potresuje, ?e spelje? z ?ez 1500 RPM se tega ne opazi, ampak jaz sem to opazil samo pri speljevanju, tak da verjetno ne govorim o isti zadevi kot SpEkTr

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

want to try ? :P:) obstajajo 6ke, ki se dajo pelat lepo ?e od 1300 RPM ;) in to v 3. prestavi pa v 4. pa v 5. tudi B)

 

aja... jaz se nikakor nisem mogel navadit na moji 6ki, da pri speljevanju ima? tak ?uden ob?utek, kot ?e bi avto trokiral... ampak ne vedno, samo pri eni dolo?eni kombinaciji gasa in kuplunge, tak da avto kar potresuje, ?e spelje? z ?ez 1500 RPM se tega ne opazi, ampak jaz sem to opazil samo pri speljevanju, tak da verjetno ne govorim o isti zadevi kot SpEkTr

 

Ja nekaj podobnega je no .Sploh se opazi, ?e gre? v klanec, pa ga preve? spusti? pod obrate :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hehe, sem se nasmejal. No to ne pomeni,da vedno tako vozim, sploh ne. Samo v?asih pa? ko bremzam pustim v tretji in za?nem po?asi pospe?evat, ?e ni kake panike. Druga?e se strinjam s tem ja.

 

 

no ,sej to je bil moj namen de se mau nasmejemo.. :D

 

res pa tudi mislim, kot sem napisal... pod 2000 ni pametno

matrat strojev in sam se tega dr?im ..

sevede, ko se motor izteka ?e ,potem je treba pa ?altat..

 

in vsekakor dr?i, dizel m6 je imela ve? problemov z nizkimi, kot jih ima bencinska.

 

?e se mi ?e zgodi,da pozabim v kateri prestavi sem

in se znajdemo v tretji tam okol 1000 ,motor brez upiranja,cukanja ,tresenja

po?asi potegne..

amapak reees po?asi...itak..

 

da bi pa tako redno vozil ,to pa ne, niti dizla nisem .

 

spomnim se ,da sem takrat,7let nazaj, ko je bila stara dizel6ka nova

in bila je moj prvi dizel, pri?akoval prav to ,vo?njo z nekimi iber nizkimi obrati..

 

in prav hitro ugotovil ,da je treba terat in ?altat kot bencinca,

?e ho?em ,da ma?ina zdravo diha.

 

po?asi sem se nau?il da, seveda, ne ?isto tako.

 

in ravno zaradi vprogramirane dizelske vo?nje ,sem nehote ve?krat sprobal

novo benz 6ko v prenizkih prestavah..

?e dodamo ?e 6stopenjki menjalnik..potem je bila zmeda v?asih popolna.. :blush:

 

no,danes nimam ve? te?av..sem se ?e uspel preformatiral na nov hardver.. :bravo:

 

bi pa res rad probal novo dizel 6ko 2.2 da vidim razliko,napredek..

?e ga je kaj..

14762217.jpg

 

Ex......... M6 136 diesel , l.02

Present.. M6 2.0 benz + gas no more , l.08

Forever.. MX5 1.6 , l.99

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Dr?i da v tretji prestavi tam nekje med 1.300 in 1.400 obrati pri pospe?evanju tako hecno motor potrese ampak pri novi ?estki avto vsaj pospe?i, kar pri stari prefacelift tega ni bilo ne tresenje ne pospe?evanja ;)

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Dr?i da v tretji prestavi tam nekje med 1.300 in 1.400 obrati pri pospe?evanju tako hecno motor potrese ampak pri novi ?estki avto vsaj pospe?i, kar pri stari prefacelift tega ni bilo ne tresenje ne pospe?evanja ;)

 

Aha, se pravi bo nekaj na tem. Sem takoj pomislil na kak vztrajnik..

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ok... ?e kdo ?e vedno ?eli dizla, ki bo vlekel iz ?tandgasa, potem je prava izbira NA diesel motor... samo, to pa nikamor ne gre potem :D

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pri moji je to najbolj izrazito v tretji prestavi, ko je tam blizu 1000 vrtljajev, ko dodam plin se ?uti neko tresenje tja do 1500 vrtljajev, potem je ok?

1000 obratov v tretji ??? ?zmeden?

pa ?e pospe?il bi rad..? ?zmeden??zmeden?

jaz tega res ne razumem , kako lahko pri?akjute da boste vozili v tako nizkih obratih... :aaaaa:

 

in potem motor ?trajka ,trese ,ne vle?e,kadi... res ?udno...

 

motor se mora vrtet da lahko dela ,pod 2000 nima? kaj matrat ma?ine ...

ne bencinarja niti dizla, ?e mu ?eli? dobrega zdravja..

 

priporo?am da si omisli? ?ezocenasko ladjo, tanker ,kruzer..

?e ga ?ene dizelska katedrala, potem pa reeees lahko mirno fura? z 120 obrati na minuto

pri polni mo?i..

to bo tapravo, ja... ;)

 

 

Mislem da res ne rabis 2.000 vrtljajev. 1.500 ze zadosca, pri 2000 imas takoj na polno turbino odprto in nima smisla, razen ce res rabis takoj vso moc.....

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pol celo imate izku?nje s tem potresavanjem ... lani ko sm spra?eval, se pa nih?e ni oglasu na to temo :P

 

Predn sm nabavu sjoji 6-ko, sm sprobu ene par drugih, razli?nih km, in so ble kr velike razlike pri tem simptomu. Samo 1 z 80.000km ga ni imela.

Sicer se to najbolj ob?uti pri hladnem zagonu ma?ine oz. obratovanju in ko v leru po?asi pohodi? gas ?ez 1500 o/m, vmes se pa ma?ina kr znatno zatrese.

Al so temu krive ?obe al sam MAF senzor al kej druga, ?e zdaj nisem uspel potrditi (na servisu itak brezveze omenjat). Predvsem pri men ni tolk moto?e, ker redko peljem v 2. z rahlim pospe?evanjem okoli 1300 o/m, kjer se to najbolj ob?uti (pravim, pri meni).

Se pa spravlam zamenjat MAF, pa bomo potem videli (?eprov tk iz "zgodovine" bi to prej prisodu kakim ?obam).

 

lp,

D

Lp,

D

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

no ,sej to je bil moj namen de se mau nasmejemo.. :D

 

res pa tudi mislim, kot sem napisal... pod 2000 ni pametno

matrat strojev in sam se tega dr?im ..

sevede, ko se motor izteka ?e ,potem je treba pa ?altat..

 

in vsekakor dr?i, dizel m6 je imela ve? problemov z nizkimi, kot jih ima bencinska.

 

?e se mi ?e zgodi,da pozabim v kateri prestavi sem

in se znajdemo v tretji tam okol 1000 ,motor brez upiranja,cukanja ,tresenja

po?asi potegne..

amapak reees po?asi...itak..

 

da bi pa tako redno vozil ,to pa ne, niti dizla nisem .

 

spomnim se ,da sem takrat,7let nazaj, ko je bila stara dizel6ka nova

in bila je moj prvi dizel, pri?akoval prav to ,vo?njo z nekimi iber nizkimi obrati..

 

in prav hitro ugotovil ,da je treba terat in ?altat kot bencinca,

?e ho?em ,da ma?ina zdravo diha.

 

po?asi sem se nau?il da, seveda, ne ?isto tako.

 

in ravno zaradi vprogramirane dizelske vo?nje ,sem nehote ve?krat sprobal

novo benz 6ko v prenizkih prestavah..

?e dodamo ?e 6stopenjki menjalnik..potem je bila zmeda v?asih popolna.. :blush:

 

no,danes nimam ve? te?av..sem se ?e uspel preformatiral na nov hardver.. :bravo:

 

bi pa res rad probal novo dizel 6ko 2.2 da vidim razliko,napredek..

?e ga je kaj..

 

tudi jaz

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 4 meseci kasneje...

Pol celo imate izku?nje s tem potresavanjem ... lani ko sm spra?eval, se pa nih?e ni oglasu na to temo :P

 

Predn sm nabavu sjoji 6-ko, sm sprobu ene par drugih, razli?nih km, in so ble kr velike razlike pri tem simptomu. Samo 1 z 80.000km ga ni imela.

Sicer se to najbolj ob?uti pri hladnem zagonu ma?ine oz. obratovanju in ko v leru po?asi pohodi? gas ?ez 1500 o/m, vmes se pa ma?ina kr znatno zatrese.

Al so temu krive ?obe al sam MAF senzor al kej druga, ?e zdaj nisem uspel potrditi (na servisu itak brezveze omenjat). Predvsem pri men ni tolk moto?e, ker redko peljem v 2. z rahlim pospe?evanjem okoli 1300 o/m, kjer se to najbolj ob?uti (pravim, pri meni).

Se pa spravlam zamenjat MAF, pa bomo potem videli (?eprov tk iz "zgodovine" bi to prej prisodu kakim ?obam).

 

lp,

D

 

 

Tolk, da bo posodobitev ?e tu; namre?, pisal smo o razlogu za zgornje te?ave ?e tukajle:

http://www.mazda-si.net/index.php?s=&s...st&p=157615

 

Zadnja info je sedaj s servisa pri?la, da se ?obe / injektorji ne dajo toliko ??istit / popravit, da bi bil nek dolgotrajnej?i efekt; 1 je sigurno preve? po?kodovana, ostale 3 pa tudi sledijo (razlog ni ?isto jasen, lahko pa je slabo gorivo, nedosledno menjavanje filtra goriva, ...?).

V glavnem, nove Densko ?obe iz ITA po "ugodnej?i" ceni pridejo 320? + DDV; ?e kdo ve za ?e ugodnej?o ponudbo, se priporo?am :rispekt:

 

lp,

D

 

PS: Sicer pa nekaj ob?irnej?ega opisa (in reklame) glede te?av z injektorji, simptomov, popravila...

http://www.koch.si/Testerji_vrizgovalnega_...Htm/Eps_200.htm

Lp,

D

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No, po dalj?em "detektivskem" anga?iranju odkril tole:

http://www.webareal.sk/ecar/eshop/1/5/5/271

 

To za vse tiste, ki jim ?trajkajo injektroji / ?obe na M6 CD 100kw l. 02-05 (katalo?ka ?t.: RF5C-13-H50A) ; za 310? z davkom in v EU (Slovak?ka). Pa zgleda je tud za ostale modele s tem motorjem.

...to bi pa blo ?e skor ugodno :zvizga:

 

lp,

D

Lp,

D

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.