Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

ok da se mal razpisem :

 

 

kupil drugo prevozno sredstvo aka renault megane 1.6 e l96 ( 160k prevozenih) 1 lastnica je bila starejsa gospa drug lastnik zadnjih 5 let pa je bil njen sin .... meni kot lajiku itq vse stima.. prejsnil lastnik je povedu da je bila menjana dihtnga na glavi in pa da bo treba zamenjat zobat jermen cez priblizno 20k km in ostalo ... in res avto je delal brez problema tist mesec, prevozu sm 4000km poraba je bila 6L pregreval se ni ... uglavnem aka normalno vse ... no po 4000km mi je pa najprej ole popil 6 deci sm mogu dolit ( masina je pa suha) se pravi nikjer se ne vidi da bi spuscal olje ... se peljem po AC proti obali na vrhniskem klancu je avto malo zacukal k da bi mu en benz uzel al pa elektrike zmankal in pol normalno naprej in pojavis se je en tak lep zvok k da bi se zacel s traktorjem (tk tk tk tk tk) vozit lahko recem da so dizl power milina :) ... ga odpeljem na vrhniko na "uradni servis" cez praznike je bil avto pri njih me pokliceje v ponedeljek dopoldan in da od zunaj se ne da 0 vidt da morjo motor odpret... pridm jst do njih in tko mi povejo da je treba motor zamenjat :) ....

 

no in sedaj ce bi kdo mogoce vedu kaj priblizno naj bi slo v kur*tz al kaksn bat al ventili al kar kol ... sicer avto je pri mehaniku (pri temu k sm ze mazdo vozu) tko da zvem sele v petek

 

 

tko da ja nebom nikogar graju itq je bla moja napaka ker sm nevednez glede avtomobilov

 

 

Lp

Napisano

Pozdravljeni

 

Po va?em opisu zvoka je lahko le?aj na glavni gredi ali ojni?ni le?aj. V koliko je za?el tudi cukati in zgubljati na mo?i pa je lahko presko?il pogonski jermen in posledi?no so se sre?evali ventili in valji/bati. Ker pa ni vse tako ?rnogledo, raje po?akajte kaj vam bo povedal va? mehanik. V vsakem primeru pa se da za zmerno ceno nabaviti dele za va?e vozilo ( generalno popravilo motorja ).

 

Lep pozdrav

Napisano

ok da se mal razpisem :

kupil drugo prevozno sredstvo aka renault megane 1.6 e l96 ( 160k prevozenih) 1 lastnica je bila starejsa gospa drug lastnik zadnjih 5 let pa je bil njen sin .... meni kot lajiku itq vse stima.. prejsnil lastnik je povedu da je bila menjana dihtnga na glavi in pa da bo treba zamenjat zobat jermen cez priblizno 20k km in ostalo ... in res avto je delal brez problema tist mesec, prevozu sm 4000km poraba je bila 6L pregreval se ni ... uglavnem aka normalno vse ... no po 4000km mi je pa najprej ole popil 6 deci sm mogu dolit ( masina je pa suha) se pravi nikjer se ne vidi da bi spuscal olje ... se peljem po AC proti obali na vrhniskem klancu je avto malo zacukal k da bi mu en benz uzel al pa elektrike zmankal in pol normalno naprej in pojavis se je en tak lep zvok k da bi se zacel s traktorjem (tk tk tk tk tk) vozit lahko recem da so dizl power milina :) ... ga odpeljem na vrhniko na "uradni servis" cez praznike je bil avto pri njih me pokliceje v ponedeljek dopoldan in da od zunaj se ne da 0 vidt da morjo motor odpret... pridm jst do njih in tko mi povejo da je treba motor zamenjat :) ....

 

no in sedaj ce bi kdo mogoce vedu kaj priblizno naj bi slo v kur*tz al kaksn bat al ventili al kar kol ... sicer avto je pri mehaniku (pri temu k sm ze mazdo vozu) tko da zvem sele v petek

tko da ja nebom nikogar graju itq je bla moja napaka ker sm nevednez glede avtomobilov

Lp

 

Star dobro znan problem renaultovih dizlov - cevka intercoolerja, premajhen pretok zraka pod obremenitvijo????

To je bila epedemija....

vendar ko si avto ugasnil, si ga lahko spet prizgal in peljal naprej, pri vsakem prehitevanju, klancu itd pa je enostavno crknil. Samo tale tolkajo?i zvok je zaskrbljajo?...se sli?i mehanska okvara - vsak motor se da popraviti!!! Ce pa se jim ne da, potem k drugemu!

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Pozdravljeni

 

No ja, saj ni vse tako hudo. Kot je ?e bilo omenjeno ni bil ?e noben motor toliko zani?, da se ni dal urediti. Glede na to, da imate vozilo pri mehaniku, vam naj sestavi spisek potrebnih delov in se vidi kako in kaj. Glede na isku?nje vem, da je zmeraj ?e nekaj uporabnih delov v motorju, torej tudi pri vas ne more biti vse zani?. Na Vi?u pri Mraku imate vse potrebne dele za vas motor, pa ?e 4-5krat cenej?i so kot pa pri Malgaju.

 

Lep pozdrav

Napisano

?koda tole za Megana! <_<

 

Mislim, da znajo stro?ki hitro prekora?it nabavo novga (druzga rablenga) motorja, tko da se mal pozanimaj, ?e se da kaj tacga dobit!

 

Mam pa sicer kolega ki dela na Reno servisu, pa se fajn zastop v tovrstn pleh, tko da ?e bo? kej rabu (ustvarja tut doma), da ti nebi kak?en ne-Reno maher kej preve? menju oz. napa?ne stvari, pa jih obenem zakasiru kot da so pozla?eni! :harhar:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

  • 2 tedna kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.