Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

En ?as bo? imel mir, potem bo treba ponovit postopek...kdaj pa je odvisno kak?ne relacije vozi? :D

 

Ve?ino 40km do slu?be v eno smer, malo pa tudi kraj?e razdalje

Napisano

Ve?ino 40km do slu?be v eno smer, malo pa tudi kraj?e razdalje

 

ve? kot je mestne vo?nje, prej ga bo zabilo, enako kot dpf...

www.gistel.si

  • 2 tedna kasneje...
  • 3 meseci kasneje...
Napisano

Se dal kar isto nazdaj. Niso bile ni po?kodovane.

Sam je pa tole ena je*** dol dobit. Sm rabu skor cel dan.

 

Druga?e pa tisto le?i??e ki zapira pretok mora zapret v nulo? Ker pri mojem konusna glava ne zapre luknje do konca. Na dveh mestih se vidi malo ?pranje. ?istilo je kar steklo ven ko sem ga pucal.

  • 3 meseci kasneje...
Napisano

sicer tema za EGR, mene pa zanima tole, ce kdo razume kaj so hotli povedat, kako se ga da noter?

 

Create access to the intake pipe, start engine and

remove contamination by means of a spray stream or dripping with appropriate tool. Clean the system

with the engine running (2000 - 3000 rpm).

Important: Application only with running engine

 

http://www.liqui-moly.de/liquimoly/produkt...ent&land=GB

 

bi rad spucal mal emisije, ker so rahlo visoke pri visokih vrtljajev...

ne razumem pa tocno, v kater intake pipe mislijo (zrak?)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

sicer tema za EGR, mene pa zanima tole, ce kdo razume kaj so hotli povedat, kako se ga da noter?

 

Create access to the intake pipe, start engine and

remove contamination by means of a spray stream or dripping with appropriate tool. Clean the system

with the engine running (2000 - 3000 rpm).

Important: Application only with running engine

 

http://www.liqui-moly.de/liquimoly/produkt...ent&land=GB

 

bi rad spucal mal emisije, ker so rahlo visoke pri visokih vrtljajev...

ne razumem pa tocno, v kater intake pipe mislijo (zrak?)

 

o?itno, pri dolo?enih obratih ?pricne? v cev.....to pa ja teb ni te?ko, vpra?anje je pa EPIC. enaka fora je s starter sprayem.

 

ampak mislim da ho?ejo povedati, da to naredi? za filtrom zraka

 

Se popravljam - izdelek je pod aditivi za gorivo za avtomobile na benz ne diesel

Fuel Additives For Petrol

Car

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

o?itno, pri dolo?enih obratih ?pricne? v cev.....to pa ja teb ni te?ko, vpra?anje je pa EPIC. enaka fora je s starter sprayem.

 

ampak mislim da ho?ejo povedati, da to naredi? za filtrom zraka

 

Se popravljam - izdelek je pod aditivi za gorivo za avtomobile na benz ne diesel

Fuel Additives For Petrol

Car

 

ja sej, tehnicnega za mazdo 6 ne bom rabil se 2 leti

emisije so visoke pri povecanih vrtljajih na mx5 (bencinar), ni mi pa cist jasno a se da tole pri intake od zraka al kerem intaku mislijo...to so kao nemci

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

ja sej, tehnicnega za mazdo 6 ne bom rabil se 2 leti

emisije so visoke pri povecanih vrtljajih na mx5 (bencinar), ni mi pa cist jasno a se da tole pri intake od zraka al kerem intaku mislijo...to so kao nemci

 

To je aditiv za benz, torej govorijo o ?obah. Na tvojem mestu ne bi kompliciral in bi to zlil v prazen tank in malo toriral....:) oziroma na poti do pumpe to skuril....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • 2 meseca kasneje...
Napisano

Je komu pri problemih z EGRjem tudi motor delal nekako ?udno, glasno, cukal, neenakomeren tek, ko ga ugasne? je kot da bo vsak ?as spustil du?o...

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Pozdravljeni..

...imam enak problem z temi lu?kami in sem bil z avtom na testerji in so mi rekli da je kriv prav ta egr ventil..

...stvar je pa slede?a,aem ta avto kupil rabljen zato so mi dali mesec dni garancije,ampak mi ta egr ventil no?ejo priznat pod garancijo,saj je to kao potro?ni material...se vam zdi ,da imajo prav ali pa se samo izogibajo popravilu??

Napisano

Pozdravljeni..

...imam enak problem z temi lu?kami in sem bil z avtom na testerji in so mi rekli da je kriv prav ta egr ventil..

...stvar je pa slede?a,aem ta avto kupil rabljen zato so mi dali mesec dni garancije,ampak mi ta egr ventil no?ejo priznat pod garancijo,saj je to kao potro?ni material...se vam zdi ,da imajo prav ali pa se samo izogibajo popravilu??

 

Valjda ti morejo to zamenjat.Kak?en potro?ni material neki.

 

 

Napisano

Valjda ti morejo to zamenjat.Kak?en potro?ni material neki.

 

Sam sem absolutno istega mnenja, ker po tovrstni logiki, mu gre naslednji dan po nakupu "k vragu" turbina in se jo lahko smatra pod potro?ni material. V tem primeru se vpra?am, V KATEREM PRIMERU BI PRI?LA V PO?TEV TA NJIHOVO GARANCIJA? Sami lopovi v tej na?i dr?avci. <_<

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ja tako pravi spritmonitor na kar velik vzorec voznikov.
    • Bom dal sliko, ki sem jo prilepil ze pred nekaj leti... Primerjava med D175 AT in G194 AT ... Stil voznje je podoben...   
    • Hehe, nisem tolk občutljiv, kaj vozim, ker bi drugače imel Audija al pa Mečko al pa kaj drugega prestižnega. Opažam edino to, da 10 let nazakj nisem imsel takega občutka, da bi se kvaliteta avtov močno razlikovala med seboj.   Od kar pa so tukaj EV-ji in se zaradi dragih baterij lovijo evrčki pri uporabi crapy materialov pa nas pelje nazaj v 90-a, ker je bila razlika med Mercedesom in KIA še ogromna.   Bom še 1x ponovil, po moje, še ni čas za EV-ja, ker dokler ne bo na cenovnem nivoju in kvalitetnim interjerjem bo pač treba počakat. Lahko se vsi fani EV-jev zaletavajo s hvaljenjem, ampak EV-ji so še v fazi veliko denarja za malo kvalitete. Ko pridejo v fazo za malo denarja, malo kvalitete in kontra za veliko denarja veliko kvalitete se bomo pa spet pogovarjali kaj kupiti in ne ali sploh kupiti.   Ja, jebat ga Mazda 6 me je pač razvadila.
    • Za kratke razdalje je čist OK, kot sem napisal. Se pa čudim, da @dvorjan tole vozi na roadtripe dolžine 750km. Ok mogoče sem narobe zastopil pa je to naredil v treh ali štirih dneh vožnje in ne v enem.   Aja še vedno ne vem kako se spusti voznikov sedež.
    • Sej veš kje je glavni problem? Kupuje rabljen avto in tam se ne ve kaj je počel prejšnji lastnik. Načeloma z zadnjim FL od leta 2018 ne bi smelo biti nekih večjih težav saj so odpravljene večinoma vse porodne in tudi zamenjali so način čiščenja NOX, ki je zdaj preko AdBlue ssistema, kar zmanjšuje nabiranje saj v sesalnem kolektorju.   V glavnem servisna "knjižica", pregled kilometrov pri menjavi in da je opravljeno po navodilih proizvajalca. Testna vožnja pa bi moralo biti OK.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.