Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

En ?as bo? imel mir, potem bo treba ponovit postopek...kdaj pa je odvisno kak?ne relacije vozi? :D

 

Ve?ino 40km do slu?be v eno smer, malo pa tudi kraj?e razdalje

Napisano

Ve?ino 40km do slu?be v eno smer, malo pa tudi kraj?e razdalje

 

ve? kot je mestne vo?nje, prej ga bo zabilo, enako kot dpf...

www.gistel.si

  • 2 tedna kasneje...
  • 3 meseci kasneje...
Napisano

Se dal kar isto nazdaj. Niso bile ni po?kodovane.

Sam je pa tole ena je*** dol dobit. Sm rabu skor cel dan.

 

Druga?e pa tisto le?i??e ki zapira pretok mora zapret v nulo? Ker pri mojem konusna glava ne zapre luknje do konca. Na dveh mestih se vidi malo ?pranje. ?istilo je kar steklo ven ko sem ga pucal.

  • 3 meseci kasneje...
Napisano

sicer tema za EGR, mene pa zanima tole, ce kdo razume kaj so hotli povedat, kako se ga da noter?

 

Create access to the intake pipe, start engine and

remove contamination by means of a spray stream or dripping with appropriate tool. Clean the system

with the engine running (2000 - 3000 rpm).

Important: Application only with running engine

 

http://www.liqui-moly.de/liquimoly/produkt...ent&land=GB

 

bi rad spucal mal emisije, ker so rahlo visoke pri visokih vrtljajev...

ne razumem pa tocno, v kater intake pipe mislijo (zrak?)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

sicer tema za EGR, mene pa zanima tole, ce kdo razume kaj so hotli povedat, kako se ga da noter?

 

Create access to the intake pipe, start engine and

remove contamination by means of a spray stream or dripping with appropriate tool. Clean the system

with the engine running (2000 - 3000 rpm).

Important: Application only with running engine

 

http://www.liqui-moly.de/liquimoly/produkt...ent&land=GB

 

bi rad spucal mal emisije, ker so rahlo visoke pri visokih vrtljajev...

ne razumem pa tocno, v kater intake pipe mislijo (zrak?)

 

o?itno, pri dolo?enih obratih ?pricne? v cev.....to pa ja teb ni te?ko, vpra?anje je pa EPIC. enaka fora je s starter sprayem.

 

ampak mislim da ho?ejo povedati, da to naredi? za filtrom zraka

 

Se popravljam - izdelek je pod aditivi za gorivo za avtomobile na benz ne diesel

Fuel Additives For Petrol

Car

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

o?itno, pri dolo?enih obratih ?pricne? v cev.....to pa ja teb ni te?ko, vpra?anje je pa EPIC. enaka fora je s starter sprayem.

 

ampak mislim da ho?ejo povedati, da to naredi? za filtrom zraka

 

Se popravljam - izdelek je pod aditivi za gorivo za avtomobile na benz ne diesel

Fuel Additives For Petrol

Car

 

ja sej, tehnicnega za mazdo 6 ne bom rabil se 2 leti

emisije so visoke pri povecanih vrtljajih na mx5 (bencinar), ni mi pa cist jasno a se da tole pri intake od zraka al kerem intaku mislijo...to so kao nemci

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

ja sej, tehnicnega za mazdo 6 ne bom rabil se 2 leti

emisije so visoke pri povecanih vrtljajih na mx5 (bencinar), ni mi pa cist jasno a se da tole pri intake od zraka al kerem intaku mislijo...to so kao nemci

 

To je aditiv za benz, torej govorijo o ?obah. Na tvojem mestu ne bi kompliciral in bi to zlil v prazen tank in malo toriral....:) oziroma na poti do pumpe to skuril....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • 2 meseca kasneje...
Napisano

Je komu pri problemih z EGRjem tudi motor delal nekako ?udno, glasno, cukal, neenakomeren tek, ko ga ugasne? je kot da bo vsak ?as spustil du?o...

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Pozdravljeni..

...imam enak problem z temi lu?kami in sem bil z avtom na testerji in so mi rekli da je kriv prav ta egr ventil..

...stvar je pa slede?a,aem ta avto kupil rabljen zato so mi dali mesec dni garancije,ampak mi ta egr ventil no?ejo priznat pod garancijo,saj je to kao potro?ni material...se vam zdi ,da imajo prav ali pa se samo izogibajo popravilu??

Napisano

Pozdravljeni..

...imam enak problem z temi lu?kami in sem bil z avtom na testerji in so mi rekli da je kriv prav ta egr ventil..

...stvar je pa slede?a,aem ta avto kupil rabljen zato so mi dali mesec dni garancije,ampak mi ta egr ventil no?ejo priznat pod garancijo,saj je to kao potro?ni material...se vam zdi ,da imajo prav ali pa se samo izogibajo popravilu??

 

Valjda ti morejo to zamenjat.Kak?en potro?ni material neki.

 

 

Napisano

Valjda ti morejo to zamenjat.Kak?en potro?ni material neki.

 

Sam sem absolutno istega mnenja, ker po tovrstni logiki, mu gre naslednji dan po nakupu "k vragu" turbina in se jo lahko smatra pod potro?ni material. V tem primeru se vpra?am, V KATEREM PRIMERU BI PRI?LA V PO?TEV TA NJIHOVO GARANCIJA? Sami lopovi v tej na?i dr?avci. <_<

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
    • Tole je problem na sesalnem delu in ne ne izpušnem. Dej poskusi sčistit MAF senzor (jaz bi šel sicer v menjavo) pa preveri, da nimaš kje kaj losano al pa pretrgano od zračnega filtra do sesalnega kolektorja.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.