Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Kolega je zadnji? dal nek novi program, ki naj bi bil bolj?i za turbino. Mam m6 136 km in pri teh bi naj crkovale turbine, s tem novim programom pa bi se to naj izbolj?alo.

Takrat mi je tud tester gor priklopo, pa je tester pokazal, da je napaka pri IMV ventilu. Znak za to je tudi, da mi avto naenkrat vgasne (pri menjavanu, ko obrati padejo). To se mi je dogajalo ponavadi samo pozimi, zdaj pa ?e poleti.

IMV ventil pa stane pribli?no 300-400?.

Napisano

Pozdravljeni

 

Kakor je meni znana ta tehnika, je tester pokazal kodo napake. Kar se pa ti?e samega ventila, se ga da ??istiti in s testerjem nastaviti.

 

Lep pozdrav

Napisano

IMV je lahko Inlet Meterin Valve... kje pa je, pa ne vem...

 

kje je ta tvoj kolega s testerjem ?

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Danes mam servis in bom vpra?al kaj je s tem IMV ventilom in kje je.

 

poro?aj seveda ;)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Tako servis naret, 170? mi spet manjka(zadnje zavorne plo??ice je ?e blo treba zamenjat) v denarnici.

Kar se pa ti?e IMV ventila, pa se ga baje ne da s?istit, ?e pa ga je ?e kdo ?istil, oziroma dal ?istit, pa naj prosim javi.

Napisano

pa kje hudi?a je ta ventil in kaj sploh po?ne :ne vem:

 

IMV je ventil za vzdr?evanje konstantnega pritiska v krogotoku nizkega pritiska, ki dovaja gorivo visokotla?ni ?rpalki v commonrail sistemu. Torej visokotla?na ?rpalka, ki ustvarja pritisk v skupnem vodu ima preko IMV konstanten dotok goriva(nekje 3 bar) IMV pa vi?ek goriva vra?a v rezervoar.

 

Tu ni kaj ?istiti, ?e javlja napako, pomeni, da je tlak v vodu nizkega pritiska manj?i od predvidenega in, je v nevarnosti visokotla?na ?rpalka, ker se lahko zgodi, da ostane brez goriva in zariba.

 

Rabil sem kar nekaj ?asa, da sem nekaj o sistemu na netu izsledil, nekaj sem pa jaz dodal iz moje "baze" podatkov. Prvi poskus me je celo nekoliko zavedel in sem podal napa?no informacijo.

 

Torej, ?e se pojavi ta napaka pomeni, da ventil ne deluje pravilno in ga bo najverjetneje treba zamenjati. To je vsekakor ceneje kot, da gre visokotla?na ?rpalka.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

tnx za razlago... jaz sem sicer nekaj iskal pa kr ni informacij o tem.

33112_1.png

Napisano

Najlep?a hvala. Tudi jaz sem nekaj iskal, ampak vse je bilo v angle??ini, ki je jaz ne razumem.

Tak da ne bo ni? s ?i??enjem, ampak bom spet moral denarnico stanj?at za enih 300-350?.

Napisano

O tem ventilu je na internetu zelo malo navedenega in tudi, ?e angle??ino obvlada?, je te?ko kaj pametnega izlu??iti. Z nekaj predznanja pa se le da.

 

Upam da sem zadel bistvo.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Tu ima te ?e skico kako to zgleda pri motorju kamiona Scanie. To je edino kar sem na?el. IMV ?t. 3 zgleda enako kot dizel filter in separator vode ?t. 2

post-483-1250355027_thumb.jpg

 

1. Low-pressure pump

2. Fuel filters with water

separator

3. Inlet metering valve

4. High-pressure pump

5. Rail (accumulator)

6. Rail pressure sensor

7. Mechanical dump valve

8. Return rail

9. Electronically controlled

fuel injector

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano
?zmeden?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Glede na to da je v ohi?ju en ventil in ena vzmet, je to tuma?. :ne vem:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ma? kaj cenej?ega?

 

V bistvu ne, samo cena je tuma?.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

verjetn je to cena za cel sklop, ne sam za ventil...sej obi?ajn kr cele komponente mejajo, k je ve?ji profit <_<

Lp,

D

Napisano

V bistvu ne, samo cena je tuma?.

 

heh... ?ele zdaj videl... tebi je itak vse tuma?, ?e posebej ?e je za dizla :P:D

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Objavljena slika

Objavljena slika

Objavljena slika

Objavljena slika

Objavljena slika

To je IMV ventil in stane 210? z 20% popusta.

Danes ga nabavil in zmontiral v avto.

Samo dva ?raufa od?krnit, kabel odklopit, ven vzet in not zmontirat po kontra postopku.

 

 

Ne se jezit, ampak nisem si mislil da lahko tak mali telefon dela tako vlke slike :ne vem:

  • 3 meseci kasneje...
Napisano

Objavljena slika

Objavljena slika

Objavljena slika

Objavljena slika

Objavljena slika

To je IMV ventil in stane 210? z 20% popusta.

Danes ga nabavil in zmontiral v avto.

Samo dva ?raufa od?krnit, kabel odklopit, ven vzet in not zmontirat po kontra postopku.

Ne se jezit, ampak nisem si mislil da lahko tak mali telefon dela tako vlke slike :ne vem:

 

?ivjo!

Zanima me ?e si z zamenjavo odpravil te?ave.

Pa ?e to, kje si nabavil zadevo? In kako do popusta.. ;)

 

Hvala, Miha

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pri kolegu se je sicer na Suzukiju snela cev na turbu in so bili podobni problemi kot jih opisuješ le, da še poleg opisanega ni delal servo volan! Je pa zanimivo, da se je samo šelna losala in je pod pritiskom snelo cev. Če nimaš odvijača je nujna asistenca... 🫣
    • Ventiili niso pravilno nastavljeni,bobina, šoba za benzin me je zj.... la pri podobnem posegu.
    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.