Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Kolega je zadnji? dal nek novi program, ki naj bi bil bolj?i za turbino. Mam m6 136 km in pri teh bi naj crkovale turbine, s tem novim programom pa bi se to naj izbolj?alo.

Takrat mi je tud tester gor priklopo, pa je tester pokazal, da je napaka pri IMV ventilu. Znak za to je tudi, da mi avto naenkrat vgasne (pri menjavanu, ko obrati padejo). To se mi je dogajalo ponavadi samo pozimi, zdaj pa ?e poleti.

IMV ventil pa stane pribli?no 300-400?.

Napisano

Pozdravljeni

 

Kakor je meni znana ta tehnika, je tester pokazal kodo napake. Kar se pa ti?e samega ventila, se ga da ??istiti in s testerjem nastaviti.

 

Lep pozdrav

Napisano

IMV je lahko Inlet Meterin Valve... kje pa je, pa ne vem...

 

kje je ta tvoj kolega s testerjem ?

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Danes mam servis in bom vpra?al kaj je s tem IMV ventilom in kje je.

 

poro?aj seveda ;)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Tako servis naret, 170? mi spet manjka(zadnje zavorne plo??ice je ?e blo treba zamenjat) v denarnici.

Kar se pa ti?e IMV ventila, pa se ga baje ne da s?istit, ?e pa ga je ?e kdo ?istil, oziroma dal ?istit, pa naj prosim javi.

Napisano

pa kje hudi?a je ta ventil in kaj sploh po?ne :ne vem:

 

IMV je ventil za vzdr?evanje konstantnega pritiska v krogotoku nizkega pritiska, ki dovaja gorivo visokotla?ni ?rpalki v commonrail sistemu. Torej visokotla?na ?rpalka, ki ustvarja pritisk v skupnem vodu ima preko IMV konstanten dotok goriva(nekje 3 bar) IMV pa vi?ek goriva vra?a v rezervoar.

 

Tu ni kaj ?istiti, ?e javlja napako, pomeni, da je tlak v vodu nizkega pritiska manj?i od predvidenega in, je v nevarnosti visokotla?na ?rpalka, ker se lahko zgodi, da ostane brez goriva in zariba.

 

Rabil sem kar nekaj ?asa, da sem nekaj o sistemu na netu izsledil, nekaj sem pa jaz dodal iz moje "baze" podatkov. Prvi poskus me je celo nekoliko zavedel in sem podal napa?no informacijo.

 

Torej, ?e se pojavi ta napaka pomeni, da ventil ne deluje pravilno in ga bo najverjetneje treba zamenjati. To je vsekakor ceneje kot, da gre visokotla?na ?rpalka.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

tnx za razlago... jaz sem sicer nekaj iskal pa kr ni informacij o tem.

33112_1.png

Napisano

Najlep?a hvala. Tudi jaz sem nekaj iskal, ampak vse je bilo v angle??ini, ki je jaz ne razumem.

Tak da ne bo ni? s ?i??enjem, ampak bom spet moral denarnico stanj?at za enih 300-350?.

Napisano

O tem ventilu je na internetu zelo malo navedenega in tudi, ?e angle??ino obvlada?, je te?ko kaj pametnega izlu??iti. Z nekaj predznanja pa se le da.

 

Upam da sem zadel bistvo.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Tu ima te ?e skico kako to zgleda pri motorju kamiona Scanie. To je edino kar sem na?el. IMV ?t. 3 zgleda enako kot dizel filter in separator vode ?t. 2

post-483-1250355027_thumb.jpg

 

1. Low-pressure pump

2. Fuel filters with water

separator

3. Inlet metering valve

4. High-pressure pump

5. Rail (accumulator)

6. Rail pressure sensor

7. Mechanical dump valve

8. Return rail

9. Electronically controlled

fuel injector

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano
?zmeden?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Glede na to da je v ohi?ju en ventil in ena vzmet, je to tuma?. :ne vem:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ma? kaj cenej?ega?

 

V bistvu ne, samo cena je tuma?.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

V bistvu ne, samo cena je tuma?.

 

heh... ?ele zdaj videl... tebi je itak vse tuma?, ?e posebej ?e je za dizla :P:D

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Objavljena slika

Objavljena slika

Objavljena slika

Objavljena slika

Objavljena slika

To je IMV ventil in stane 210? z 20% popusta.

Danes ga nabavil in zmontiral v avto.

Samo dva ?raufa od?krnit, kabel odklopit, ven vzet in not zmontirat po kontra postopku.

 

 

Ne se jezit, ampak nisem si mislil da lahko tak mali telefon dela tako vlke slike :ne vem:

  • 3 meseci kasneje...
Napisano

Objavljena slika

Objavljena slika

Objavljena slika

Objavljena slika

Objavljena slika

To je IMV ventil in stane 210? z 20% popusta.

Danes ga nabavil in zmontiral v avto.

Samo dva ?raufa od?krnit, kabel odklopit, ven vzet in not zmontirat po kontra postopku.

Ne se jezit, ampak nisem si mislil da lahko tak mali telefon dela tako vlke slike :ne vem:

 

?ivjo!

Zanima me ?e si z zamenjavo odpravil te?ave.

Pa ?e to, kje si nabavil zadevo? In kako do popusta.. ;)

 

Hvala, Miha

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Mene čudi, kako ti tega ne veš?   A si pozabil kaj se je zgodilo z tekstilno industrijo v Evropi. A si pozabil kako so potonile tudi slo firme, ki niso več uspele tekmovati z dumpinškimi cenami kitajcev. A se zdi to normalno, da greš prodajat na določeno območje s tako nizkimi cenami, da gre proizvajalec v minus, ki pa ga z lahkoto pokrije drugod. Ko lokalna industrija crkne zaradi nelojalne konkurence pa dvignejo cene.   To so naredili tudi z HiFi tehniko, s televizorji, z belo tehniko itd... uničijo in po možnosti kupijo lokalne proizvajalce, ki zdaj delajo dobičke zgolj kitajcu.   Pri avtomobilih, dobivajo subvencije s strani kitajskih oblasti, da lahko tako poceni prodajajo avte, ki bi bili brez subvencij dražji kar pošteno. To se bo delalo toliko časa, da avto industrija v EU počepne potem bodo cene postale "tržne" brez konkurence.    To kar sem tu naštel so vse nepoštene prakse in zavedaj se da kitajca boli kurac a bomo še sploh imeli določen nivo blaginje, ki ga lahko imaš le če nekaj proizvajaš. Če tega ni boš imel težavo kupit karkoli - tudi kitajca ne.    Dokler se bo vse gledalo skozi denar boste ćedalje bolj revni. Ta pregovor še vedno velja, da nisem tako bogat, da bi kupoval poceni. In ja sem šel skozi tako obdobje in sem se vedno nategnil, tako da tega ne počnem več.
    • nemce so za par lep denar nategnili
    • Bom za Boss-a izmeril temperaturo gum po vožnji po avtocesti  z digitalnim termometrom,  tako GY na 6-ki kot Conti na cx30. Tudi mene zanima realna temperatura. 
    • Ampak se hitro učijo in bodo počasi prevladali. Moj kitarist ima privatno plastičarsko delavnico. Do sedaj je imel nemške, angleške in italijanske stroje.  Zadnjega je kupil na kitajskem za tretjino cene. In pravi, da je daleč najboljši od vseh. Tudi na trstiranjihbpogisto zmagajo. Podobno je pri pevskih ozvočenjih.Sedaj jih že veliko kupuje zvočniške enote na kitajskem za par sto evrov na enoto in delajo enako ali še bolje kot renomirane firme. Tako, da jaz jih ne bi zaničeval.  Kar se tiče električnih avtomobilov je moje mnenje, da bodo v celoti prevzeli trge( vgrajevali vodo veliko opreme,imeli bodo dolg doseg in seveda  primerna cena). Večino kupcev ne bo brigalo od kod je avto, le cena bo narekovala prodajo  (delno tudi  kvaliteta). 
    • Ups, "brez problemov" je bla slaba izbira besed, bolj je bilo mišleno, da se nebi smeu še opečt pri 60-65. Drgač pa da ne bo kdo mislu kaka drama je zej z GY F1 6stkami ... sem ziher, da se ostale gume isto "grejejo". Včera ob sedmih zvečer je asfalt še ziher mel čez 30 + trenje gume pa ni da ni da ne prideš na teh 40-45. Zadn cajt, da začne mazda delat kake nove modele, sj ne vemo več okol česa bi še filozofiral
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.