Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Kolega je zadnji? dal nek novi program, ki naj bi bil bolj?i za turbino. Mam m6 136 km in pri teh bi naj crkovale turbine, s tem novim programom pa bi se to naj izbolj?alo.

Takrat mi je tud tester gor priklopo, pa je tester pokazal, da je napaka pri IMV ventilu. Znak za to je tudi, da mi avto naenkrat vgasne (pri menjavanu, ko obrati padejo). To se mi je dogajalo ponavadi samo pozimi, zdaj pa ?e poleti.

IMV ventil pa stane pribli?no 300-400?.

Napisano

Pozdravljeni

 

Kakor je meni znana ta tehnika, je tester pokazal kodo napake. Kar se pa ti?e samega ventila, se ga da ??istiti in s testerjem nastaviti.

 

Lep pozdrav

Napisano

IMV je lahko Inlet Meterin Valve... kje pa je, pa ne vem...

 

kje je ta tvoj kolega s testerjem ?

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Danes mam servis in bom vpra?al kaj je s tem IMV ventilom in kje je.

 

poro?aj seveda ;)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Tako servis naret, 170? mi spet manjka(zadnje zavorne plo??ice je ?e blo treba zamenjat) v denarnici.

Kar se pa ti?e IMV ventila, pa se ga baje ne da s?istit, ?e pa ga je ?e kdo ?istil, oziroma dal ?istit, pa naj prosim javi.

Napisano

pa kje hudi?a je ta ventil in kaj sploh po?ne :ne vem:

 

IMV je ventil za vzdr?evanje konstantnega pritiska v krogotoku nizkega pritiska, ki dovaja gorivo visokotla?ni ?rpalki v commonrail sistemu. Torej visokotla?na ?rpalka, ki ustvarja pritisk v skupnem vodu ima preko IMV konstanten dotok goriva(nekje 3 bar) IMV pa vi?ek goriva vra?a v rezervoar.

 

Tu ni kaj ?istiti, ?e javlja napako, pomeni, da je tlak v vodu nizkega pritiska manj?i od predvidenega in, je v nevarnosti visokotla?na ?rpalka, ker se lahko zgodi, da ostane brez goriva in zariba.

 

Rabil sem kar nekaj ?asa, da sem nekaj o sistemu na netu izsledil, nekaj sem pa jaz dodal iz moje "baze" podatkov. Prvi poskus me je celo nekoliko zavedel in sem podal napa?no informacijo.

 

Torej, ?e se pojavi ta napaka pomeni, da ventil ne deluje pravilno in ga bo najverjetneje treba zamenjati. To je vsekakor ceneje kot, da gre visokotla?na ?rpalka.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

tnx za razlago... jaz sem sicer nekaj iskal pa kr ni informacij o tem.

33112_1.png

Napisano

Najlep?a hvala. Tudi jaz sem nekaj iskal, ampak vse je bilo v angle??ini, ki je jaz ne razumem.

Tak da ne bo ni? s ?i??enjem, ampak bom spet moral denarnico stanj?at za enih 300-350?.

Napisano

O tem ventilu je na internetu zelo malo navedenega in tudi, ?e angle??ino obvlada?, je te?ko kaj pametnega izlu??iti. Z nekaj predznanja pa se le da.

 

Upam da sem zadel bistvo.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Tu ima te ?e skico kako to zgleda pri motorju kamiona Scanie. To je edino kar sem na?el. IMV ?t. 3 zgleda enako kot dizel filter in separator vode ?t. 2

post-483-1250355027_thumb.jpg

 

1. Low-pressure pump

2. Fuel filters with water

separator

3. Inlet metering valve

4. High-pressure pump

5. Rail (accumulator)

6. Rail pressure sensor

7. Mechanical dump valve

8. Return rail

9. Electronically controlled

fuel injector

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano
?zmeden?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Glede na to da je v ohi?ju en ventil in ena vzmet, je to tuma?. :ne vem:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ma? kaj cenej?ega?

 

V bistvu ne, samo cena je tuma?.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

verjetn je to cena za cel sklop, ne sam za ventil...sej obi?ajn kr cele komponente mejajo, k je ve?ji profit <_<

Lp,

D

Napisano

V bistvu ne, samo cena je tuma?.

 

heh... ?ele zdaj videl... tebi je itak vse tuma?, ?e posebej ?e je za dizla :P:D

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Objavljena slika

Objavljena slika

Objavljena slika

Objavljena slika

Objavljena slika

To je IMV ventil in stane 210? z 20% popusta.

Danes ga nabavil in zmontiral v avto.

Samo dva ?raufa od?krnit, kabel odklopit, ven vzet in not zmontirat po kontra postopku.

 

 

Ne se jezit, ampak nisem si mislil da lahko tak mali telefon dela tako vlke slike :ne vem:

  • 3 meseci kasneje...
Napisano

Objavljena slika

Objavljena slika

Objavljena slika

Objavljena slika

Objavljena slika

To je IMV ventil in stane 210? z 20% popusta.

Danes ga nabavil in zmontiral v avto.

Samo dva ?raufa od?krnit, kabel odklopit, ven vzet in not zmontirat po kontra postopku.

Ne se jezit, ampak nisem si mislil da lahko tak mali telefon dela tako vlke slike :ne vem:

 

?ivjo!

Zanima me ?e si z zamenjavo odpravil te?ave.

Pa ?e to, kje si nabavil zadevo? In kako do popusta.. ;)

 

Hvala, Miha

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ma ne zgleda neki baš
    • VID-20251005-WA0000.mp4     Saj bi bilo blazno smešno, če ne bi bilo tako prekleto resnično...
    • Za foro se bom pa res lotil. Pa kdo naj še preveri, če sem se prav lotil.   Najprej sem vprašal strica Googla. Sem dobil odgovor, da porabi manj kot 3 litre na osebo na 100 km...   Nato sem se lotil poenostavljenega postopka:  A-380 ima domet 15.700 km. A-380 ima 323.546 litrov velik rezervoar. To pomeni, da pokuri 2.060 litrov na 100 km. Praviš, da gre notri 800 potnikov. Torej pokuri 2,5 litra na 100 km na potnika.   Naš FucksWagen je do zdaj prevozil 64.675 km in pokuril 4.107,91 litrov goriva, kar pomeni 6,3 litra na 100 km.  Pelje pa 7 potnikov. Torej pokuri 0,91 liter na 100 km na potnika.     Poskusimo zdaj z bolj zakompliciranim načinom:   A-380 pokuri 190 kg/min.   A-380 uporablja posebno gorivo, v Evropi se ga dobi pod oznako JET A-1. Teža goriva je 0,84 kg na liter.   To pomeni, da A-380 pokuri 226,19 litra na minuto.   Če se do sem nisem zmotil, to pomeni, da na uro pokuri 13.571 litra goriva.   Potovalna hitrost tega letala je 903 km/h.    Torej moram litre deliti s kilometri in množiti s 100, da dobim porabo v litrih na 100 km. Se pravi: 13.571 moram deliti s 903 in množiti s 100. Dobim 1.502 litra na 100 km. Ampak to je v letu na potovalni višini. Pri vzletu pokuri krepko več. Pa zanemarimo to...   A-380 ima tri različne razporeditve in število sedežev od 525 do 853 (en model ima 525 sedežev, en model ima 644 sedežev, en model ima 853 sedežev).    Torej ima porabo med 1,7 in 2,8 litra na 100 km na osebo. Kot omenjeno, naš FucksWagen pokuri 0,91 liter na 100 km na osebo...             Zdaj pa poglejmo še v drugo smer. Avto te vozi tja, kamor moraš iti: v službo, v trgovino, pelješ otroke v vrtec,... Letalo praviloma vozi turiste na počitnice. Torej nekam, kamor ni nujno, kajti na počitnice greš načeloma lahko tudi kam bližje... Kar se tega tiče, imam eno precej zanimivo "anekdoto"... Ko sem še delal v bolnici, smo enkrat klepetali o dopustih in kje je kdo bil. Eden je bil na Jamajki, eden je bil v Avstraliji in eden je bil na Bahamih. In je vsak opisoval kje je bil in kako je bilo. Na koncu vprašajo še mene in začnem opisovat, da smo bili po Prlekiji in Prekmurju in da smo šli z brodom čez Muro. Pa en model vpraša kje je ta brod. Se začnem smejat, da če je brod čez Muro da najbrž ni na Dravi. Pa možakar malo užaljen malo drugače vpraša: Sava teče po diagonali čez Slovenijo. Soča teče tu, skozi Gorico. Kolpa je na meji med Slovenijo in Hrvaško. Drava teče skozi Maribor. Kje pa teče Mura? Kje izvira in kam se izliva? Na koncu ugotovim, da vsi trije možakarji tega niso vedeli. Potovali po Jamajki, po Avstraliji, po Bahamih, a ne poznajo pa Slovenije... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.