Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

BC izpi?e, da je ASR izklopljen, pa nekaj v zvezi s pollution

avto pa ne gre ?ez 2.800 RPM...

 

kaj pogledat? kje iskat ?

lastnik je kolega, ki ga zanima, ?e ma kdo kako idejo, kaj bi lahko bilo...

 

na dan z besedo, ?e kdo kaj ve :D

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Pozdravljeni

 

v koliko je mogo?nost je najbolje, da se vozilo priklopi na tester. vozilo je v servisnem/pomo?nem programu, da se kaj ne uni?i zaradi priganjanja motorja.

 

Lep pozdrav

Napisano

Pozdravljeni

 

v koliko je mogo?nost je najbolje, da se vozilo priklopi na tester. vozilo je v servisnem/pomo?nem programu, da se kaj ne uni?i zaradi priganjanja motorja.

 

Lep pozdrav

 

saj to je glih problem, vozilo bilo na 6 testiuranjih, ki izpi?ejo edino to kar pi?e zgoraj, izklopljen ASR in POLLUTION...

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Ta peugeot ima FAP (filter sajastih delcev). Ima (verjetno) ve? kot 100.000 km.

Napaka je zmanj?ana prehodnost FAP, ki du?i motor in ra?unalnik vklopi rezervni program, ki omogo?a, da se "privle?e" do servisa. Ta zama?itev je faza, ki je ni mogo?e rw?iti s prisilno regeneracijo s priklopom na tester, ker zama?itev ne povzri?ajo saje marve? trdi delci (?vepleni in drugi), ki so zmanj?ali prehodnost kerami?nega satja v FAP.

 

Potrebno je filter odmontirati, oziroma razstaviti. To se lahko naredi le na kanalu, ali dvigalu. Na filtru so na prednji strani 4 vijaki, ponavadi zape?eni, zato jih je treba segreti, druga?e lahko po?ijo. Na delu, ki se odstrani je cevka za gorivo. Pazljivo odviti priklop. Nato ?e razstaviti ?e ?elno, ki povezuje FAP z izpu?no cevjo in ta del FAP-a odstraniti. Paziti na prednji strani na metalno zesnilo, da se ne po?kodije.

Notranjost FAP-a spreti pod pritiskom z WAPOM. Z varilno ?ico pa dodatno pre?istiti ?e vse kanale kerami?nega satja. Ponovno montirati. Vijake po mo?nosti namazati z visokotemperaturno pasto za la?jp naslednjo demonta?o.

 

Delo traja cca 1-1,5 h in filter je ponovno kot nov. Delo naj opravi kak mehanik, ali pa nekdo, ki se razume v mehaniko, da ne pride do po?kodbe filtra, ker je njegava cena 500-600?.

 

Na bilten citroenovem forumu so tudi slike FAP-a. Klikni TU in kompletna razprava o njem. Peugeot ima enakega.

 

post-483-1249971639_thumb.jpg

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

saj to je glih problem, vozilo bilo na 6 testiuranjih, ki izpi?ejo edino to kar pi?e zgoraj, izklopljen ASR in POLLUTION...

 

Depolution system faulty? - katalizator in FAP - 3x zgodilo na mojmu pezoju :)

 

Ce pa ne gre cez 2000rpm pa poglej se turbino (lahko povezano)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Jures: ma turbino smo sumili, ampak avto do 2200 RPM gre lepo, potegne tudi, edino vrti se max. do 2800...

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Jures: ma turbino smo sumili, ampak avto do 2200 RPM gre lepo, potegne tudi, edino vrti se max. do 2800...

 

traktor spucaj pa bo...:)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Naredita tako kot sem opisal. In napaka bo odpravljena.

 

Grem stavit, da imam prav. Problem poznam iz lastnih izku?enj na motorju HDI s FAP filtrom.

 

?e ne bo "ukrepanja" bo ?e aditiv "po?rlo", ker ra?unalnik posku?a z nenehno regeneracijo, ki se izvaja z direktnim vbrizgom goriva v FAP, ki mu se predhodno dozira ?e aditiv iz posebnega rezervoarja pri levem kolesu zadaj. Normalna poraba goriva je zaradi FAP-a pove?ana z 0,3l/100km. Ko pa se filter zama?i se poraba pove?a tudi za ve? kot liter na 100km.

 

Torej je bila poraba goriva pred vklopom rezervnega programa za pomo?no delovanje motorja ?e nekaj ?asa pove?ana. To je eden od simptomov, ki napoveduje, da bo pri?lo do opisane napake.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

?aki, ampak zakaj pa pride do take zama?itve? Skos poslu?am kak?ne superduper sisteme DPF imajo druge znamke napram Mazdi ampak o?itno je vsepovsod prbli?no enak ?it.

33112_1.png

Napisano

?aki, ampak zakaj pa pride do take zama?itve? Skos poslu?am kak?ne superduper sisteme DPF imajo druge znamke napram Mazdi ampak o?itno je vsepovsod prbli?no enak ?it.

 

Zaradi kakovosti goriva.

Preve? ?vepla in ?e ?esa, ki pri izgorevanju povzro?ajo negorljive trde odpadke, ki so ve?ji od premera luknjic na FAP-u. FAP odstranjuje samo saje in druge gorljive usedline, ki se na povr?inah v satju FAP-a nalagajo. Z vbizgom goriva, ki mu je dodan aditiv za vi?anje temperature gorenja, se v filtru dogaja ob?asno dodatno izgorevanje teh gorljivih snovi, ostajajo pa trdi negorljivi delci, ki se postopoma v kanalih nalagajo in zmanj?ujejo pretok dimnih plinov. Postopoma je tlak v FAP tako velik, da du?i motor. In to je to.

Je pa ta sistem sigurno bolj?i od DPF, ker se te?ave dogajajo po ve?jem ?tevilu prevo?enih km, pa tudi ?i??enje je enostavno.

 

Torej kvaliteta dizla je vzrok za to. Zato je primerno gorivo za novodobne dizle s ?im manj?o vsebnostjo ?vepla. Meja 50ppm ?vepla je previsoka. Vpra?anje je, ?e gorivo, ki ga tankamo nima celo vi?jih vrednostih od dovoljene.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pri kolegu se je sicer na Suzukiju snela cev na turbu in so bili podobni problemi kot jih opisuješ le, da še poleg opisanega ni delal servo volan! Je pa zanimivo, da se je samo šelna losala in je pod pritiskom snelo cev. Če nimaš odvijača je nujna asistenca... 🫣
    • Ventiili niso pravilno nastavljeni,bobina, šoba za benzin me je zj.... la pri podobnem posegu.
    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.