Skoči na vsebino

Zadnje Bremze


torstorm

Priporočeno sporočilo

Ima kdo kak?no sliko od mazde 323F,323C,... tam kjer se zajla ro?ne bremze odzadi priklju?i pri bobnu.Zanima me ker sta tam dve vzmeti, ena je da ko spusti? ro?no potegne nazaj, druga vzmet pa je na nekem ?tiftu, ni nikamor povezana in ne vem ?emu sploh slu?i, mislim da je brezveze tam.Ker mi ro?na zelo slabo prime (menjal zavorne ?eljusti zadaj za nove), sklepam ?e bi tam kaj manjkalo mogo?e.

 

Rabim res nujno.Lahko kdo ki ima ta avto to poslika?

Sliko bi rabil od zunaj od znotranje strani pri bobnu kjer se priklju?i zajla.

 

Lp

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

najlep?a hvala za sliko.Zanima pa me ?e ker se na sliki ne vidi lepo, ali je tu ki sem ozna?il z zeleno pu??ico pri tej vzmeti kaj priklju?eno zraven kaka zajla vzvod, ne vem za kaj je to.

Objavljena slika

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

tnx. Vidim da tudi ti nima? tu ni? gor priklopljeno in da ta vzmet nima nobene funkcije(ta ki se ne sveti in je navpi?no).Me prav zanima zakaj so to sploh naredli zraven.

Kako pa tebi ro?na prime, ?e jo zategne? mo?no ti blokirajo zadnja kolesa.... ?

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

od katere pa si vzel diske, ker 1.6 ni imela odzadi diskov.

Bremze pa sem kon?no zrihtal, nisem vedel ve? kaj naj delam, pa sem probaval in ugotovil na koncu da zajlo sem do konca odpustil jo potegnil nazaj in pritisnil nekajkrat bremzo za nogo, da se je vzvod za ro?no na?telal.Zdaj pa prime kot mora.Problem je bil v tem da se ni na?telalo dovolj da bi lovilo.

 

Jaz sem mislil dati odzadi tudi diske, od 323f gt,samo nikjer ne najdem nobene razbite na kakem odpadu.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Se pravi ker je tale iz zgornjega linka M6 2015 challenge oprema, nima xenona...
    • Ce se prav spomnim, so imele ksenonske zaromete samo modeli v visjih paketih opreme…   Sem nasel prospekt od letnika 2013… Biksenon je bil v paketu opreme Attraction in Revolution…   Nova_Mazda6_2013.pdf
    • Če kdo išče bencinarja, pa še fl je.Cena se mi ne zdi slaba... Za izhodišče... 🙂 A kdo mogoče ve kako je bilo s xenonom na teh avtih, a so vezani na paket opreme ali je bila to čist ločena opcija, ker se mi zdi da sem že videl dve M6 2013 bencinarja z isto opremo pa je ena imela xenon, druga pa ne. Je to možno ?   https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=19664673&display=Mazda Mazda6 
    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potegnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.