Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Lepo pozdravljeni.

Zamenjal sem fertajler(razdelilec v?iga), sedaj bi mi pa naj avtoelektri?ar nastavil v?ig. Ker tam kjer bi moglo pisati na koliko stopinj naj bi se nastavil, ni popolnoma ni?(najbr? zaradi pranja ma?ine prej?nega lastnika), moram te podatke dobiti sam:)

Gre sicer za mazdo mx3. ?e kdo ve na koliko stopinj naj bi se to nastavilo, bi bil odgovor zelo dobrodo?el.

 

LP Tico

Napisano

Pozdravljeni

 

V?asih so mehaniki tak?ne re?i urejali pribli?no takole:

- ko je bat v prvem cilindru na zgornji mrtvi to?ki ( na motorju je 100% oznaka "faze" motorja ), je prvi cilinder na v?igu ( je?i?ek na rotorju gled na kontakt, ki je priklju?en kabel za prvi cilinder ), ter nato fino nastavitev po u?esu.

 

danes pa se fina nastavitev nastavi s pomo?jo testerja.

 

Lep pozdrav

Napisano

Pozdravljeni

 

V?asih so mehaniki tak?ne re?i urejali pribli?no takole:

- ko je bat v prvem cilindru na zgornji mrtvi to?ki ( na motorju je 100% oznaka "faze" motorja ), je prvi cilinder na v?igu ( je?i?ek na rotorju gled na kontakt, ki je priklju?en kabel za prvi cilinder ), ter nato fino nastavitev po u?esu.

 

danes pa se fina nastavitev nastavi s pomo?jo testerja.

 

Lep pozdrav

 

Ja ja itaq, pol si se pa zbudu.

 

Danes se pa to sploh ne nastavlja, ker je vse fixno privito na motor in potem ta predv?ig nastavlja ra?unalnik od motorja.

 

 

Js imam za "starej?e" modele posebno zadevo za v?ig ?telat, tako da ?e te zanima samo sporo? pa ti bom pomagal, tako al tako pa mora to imet vsak avtomehanik.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ja, ker to v tvojem primeru pomoje sploh ni klasificirano križišče
    • Vseeno tu pozabljas da je prehitevanje v kriziscu, kot tudi menjava pasu prepovadana, kljub prekinjeni crti.... A se enkrat kako ves da je krizisce, ce ni oznake ...zacaran krog
    • Verjetno je bil @Bini zgodnji prvi gost
    • Huh, klasični zaplet za miljon dolarjev. Slaba oznaka na cesti, torej manjka polna črta, da nekako napove odcep, če smo pikolovski glede CPP-ja. Načeloma mene vedno moti pri prehitevanju en kup možnih priklopov stranskih cest, ko nikoli ne veš kdo ti bo na cesto pripeljal tačas, ko boš ti prehiteval. Pri večini vidiš avto šele, ko zavija na cesto. Pa to govorim za prekinjeno črto, čez polno grem samo za kakšnega počasnega mopedista ali pa traktor, pa še to mora biti kar v redu pregledno. Jaz sem se že navadil pogledati tudi desno res dobro preden speljem iz stranske ceste na glavno, ker sem že videl na lastne oči primere (ne enega!!), ki so se komaj izšli, ker je tisti pogledal samo levo in potem slepo zapeljal na cesto. Pomislite kako to avtomatizirano naredimo - prideš po stranski cesti do glavne in pogledaš hitro na levo, če je prosto in preden dobro pogledaš desno, se že pomikaš na pas. Takrat se pojavi omenjeni problem, če kdo prehiteva. Zavijanje levo ni takšna težava, ker mora biti prosto v obe smeri.   Saj je vse logično in enostavno, samo noge, hitri gibi in mogoče kakšna zamišljenost nas prehitijo. Mi je pa znanec enkrat rekel malo razpizdjen, da bi se mi kmalu zadaj zaletel v avto, ker je mislil, da bom speljal v desno na cesto iz stranske. Jaz sem sem pa malo bolj ustavil, ker sem se še desno prepričeval, da je frej. Takle mamo...
    • Kaj ni nobenega na plaži? Vse prazno. Uživajte! ☀️⛱️
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.