Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Avto je Mazda 6 letnik 2005 136CD, po ?tevcu 115000km. Zadnje ?ase se mi dogaja, da postane pri prestavljanju pedal sklopke popolnoma mehek, pri naslednjem prestavljanju pa popolnoma normalen, bolj trd. Sklopka ?e ni? ne drsi, avto mogo?e edino malo potrese pri speljevanju. Nekdo mi je rekel, da je to potisni le?aj (zgornji ali spodnji ali oba). Kaj vi mislite? Ali moram ?imprej na servis ali naj ?akam na kak?ne druge simptome?

Napisano

Pri kolegovi MX5 se je dogajalo zelo podobno (zjutraj ?e je bil avto izven gara?e je moral sklopko pumpat, da je lahko za?altov), potem pa se je vse skupaj z vi?jo temperaturo zunaj in tudi motorja, u?timalo, vendar pedal sklopke pa je ostajal precej mehak! Na koncu se je zamenjalo cilindr?ek hidravli?ne sklopke in zdej use skupej ?tima! :bravo:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Na premacyju sem moral jaz tudi zamenjati cilinder sklopke pri menjalniku pa je sedaj vredu

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Sem ?e odzra?il in te?ava ostaja. Ali je ta cilinder hidravli?ne sklopke potrebno takoj zamenjat, da ne pride do kak?ne ve?je okvare ali lahko ?e malo po?aka? Koliko ? pa je to kaj?

Napisano

Sem ?e odzra?il in te?ava ostaja. Ali je ta cilinder hidravli?ne sklopke potrebno takoj zamenjat, da ne pride do kak?ne ve?je okvare ali lahko ?e malo po?aka? Koliko ? pa je to kaj?

 

 

Pri nas je nakoncu bilo potrebno pa? napumpat sklopko da je delala ko je avto stal.

 

cena cca 120? (LUCAS TRW)

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Pri nas je nakoncu bilo potrebno pa? napumpat sklopko da je delala ko je avto stal.

 

cena cca 120? (LUCAS TRW)

 

men so menal sklopko pa vztrajnik

jur?ka

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ja🧐...imaš prav...ne more biti... V bistvu kot,da bi primerjal phonograph iz leta 1880 (kasneje gramofon itd...) in hkrati trdil,da je boljši kot tehnika iz leta 1999 (DSD-SACD)...   Seveda ne more biti...🙄
    • Po Mazdinih lastnih navedbah bo motor skyactiv-z, ki bo nadomestil motorja skyactiv-g in -x, nadgradnja slednjega.     Več na 👇 Where Engine Dreams Meet Possibilities: The SKYACTIV-Z Challenge and Mazda’s Internal Combustion-Focused Electrification Strategy WWW.MAZDA.COM While the move toward electrification for carbon neutrality intensifies across the automotive industry, Mazda remains committed to...   Meni je všeč, da se Mazda v času vsesplošnega pompa okoli elektrifikacije trudi razviti čim bolj učinkovit motor z notranjim izgorevanjem.
    • To ni moja trditev ampak Mazdina.
    • Glede na to, da vemo, da se zavore že tako ali tako na M6 pregrevajo, jih lahko to še dodatno segreva?   Jaz se vozim hitreje kot 130kmh in vsakodnevno preživim kar nekaj časa na AC..   Bi mi jih ziher priporočila? EDIT: Še to... ko doma pozimi zalaufaš peč na drva in so radiatorji na 40 stopinj, ga ne morš več držat kot 3 s.. si ziher @50keda, da bi lahko držal gumo pri 60?  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.