Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

nevem ?e bi se strinjal, zato ker pol bi se npr. komot lahko po mestu vozil ve? kot 60 namest 50.. zato ker policaji majo tudi tolerancu na radarju med 5 in 15% (nekateri celo 25%), tako da ?e ?e ti pa ?tevec la?e za kakih 8km/h, potem si ?e pod 50.. tak da to lih nebi rekel, da je tako.. :policaj:

 

sicer pa jaz vsekakor bolj verjamem ?tevcu kot pa GPS-u..

  • Odgovori 57
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

sicer pa jaz vsekakor bolj verjamem ?tevcu kot pa GPS-u..

 

e vidi?... tole je pa napaka ;) GPS je definitivno bolj to?en :)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

sicer pa jaz vsekakor bolj verjamem ?tevcu kot pa GPS-u..

 

 

Nisi edini..

 

Poznam tud jaz enega mladeni?a, ki meni ,da

tiste radarske table ob cesti ,ki nam poka?ejo hitrost- Vi vozite..

vse narobe ka?ejo, ker brzinomer v njegovi ?kodi ka?e druga?e.

 

O?itno meni, da je njegov avto nezmotljiv..

Takoreko? ,univerzalna masa,temelj to?nosti vseh ?tevcev.. prameter ,

oz. bolje , pra tahometer.. :lol:

 

Aaah ...mora bit lepo ,?e ma ?lovek tako rad svoj avto.. :ljubezen::ljubezen:

14762217.jpg

 

Ex......... M6 136 diesel , l.02

Present.. M6 2.0 benz + gas no more , l.08

Forever.. MX5 1.6 , l.99

Napisano

Trojanski kazalci ziher la?ejo. Tam se vozim popolnoma vsak dan s tempomatom na 120, pa mi poka?e od 80 pa do 110 (gledam samo ?e sem sam, da ne zmeri koga drugega). Navigacija mi ka?e sumljivo malo, npr po ?tevcu 170 je po navigaciji 150, po ?tevcu 130 je pa tam okol 120. torej nam tudi porablja ve? goriva pri dejanski hitrosti, ?e nam ka?e manj?o hitrost, a ne? ?e en nateg.....

 

No meni se zdi za navadnega zemljana najbolj to?na meritev, ?e si zmontira? kak?en digitalni ?tevec od SigmaSport, ki je narejen za bicikel..... To sem neko? imel na avtu in na motorju, pa moram re?t da se dobro obnese.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

Kadar je vo?nja na ravnost je GPS najbolj to?ni merilec hitrosti. V ovinku pa ka?e precej ni?jo hitrost od realne.

33112_1.png

Napisano

Ena zgodba o to?nosti ?tevcev:

En kolega je mel Yugota 45 in je bil prepri?an, da je hiter ko srela. Jaz sem takrat vozil Reno 5-ko, ki pa ni bla ve? pri najbolj?ih mo?eh.

No kolega je htel sprobat, ?e njegov ?tevec dobro ka?e in bi se naj enkrat pelala en za drugim. ?e pred tem sem ga opozoril, da mi 5-ka ne gre ve? ko 130 na uro.

Pa je naneslo, da sva se enkrat zjutraj tak dobla in ga ?gema na delo in, ko sva prispela, on so?i iz avta, pa mi pravi kaj se mu la?em, da mi avto gre samo 130 in mu povem da je tak in, da mi ne gre ve?, pa ga vpra?am kolko je njemu kazalo in pravi da 180 km/h-jev. No jaz sem mu pa povedal, da se nisma pelala ve? ko 110 na uro.

Tu ?e moremo upo?tevat, da tudi 5-kin ?tevec malo ve? ka?e, kot pa je v resnici.

Tolko o Yugo tehniki.

Napisano

No meni se zdi za navadnega zemljana najbolj to?na meritev, ?e si zmontira? kak?en digitalni ?tevec od SigmaSport, ki je narejen za bicikel..... To sem neko? imel na avtu in na motorju, pa moram re?t da se dobro obnese.

 

Ajde.. da si ga mel na motorju mi je jasno..kako si pa na avtu namontiral tisti magnetek pa senzor ?

 

Pa da se mal vrnemo in topic..bo nekdo zelo sre?en.. ;)

 

Sem v?eraj naredil en nedeljski izlet na primorsko,

Mal po kostanj, za gobicam pogledat,kako gajbo jabolk kupit it v o?tarijo kej pojest..

Skratka tipi?no..In temu primerna tud vo?nja, predvsem pa nobenih stanj v kolonah.

Dol po AC nazaj po obi?ajnih cestah in na koncu na doma?em dvori??u

povpre?na poraba.. 7,5 Litra.. !

Whoaaa. . tako nizke cifre v enem letu, kar mamo ta avto ?e nisem videl.. :cheers:

BC sem na ze?etku sevede resetiral..

14762217.jpg

 

Ex......... M6 136 diesel , l.02

Present.. M6 2.0 benz + gas no more , l.08

Forever.. MX5 1.6 , l.99

Napisano

Ajde.. da si ga mel na motorju mi je jasno..kako si pa na avtu namontiral tisti magnetek pa senzor ?

 

 

 

Na motorju: Super attack plus 2x vezica, vse skupaj na disku, cimblizje osi zaradi temperatur

 

Na avtu: neko posebno dvokomponentno lepilo (dal mi ga je kolega klepar). Ko sem hotel odstraniti senzor, sem odtrgal ?e malo materiala plati??a.

 

Lp

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Če dost zategneš sigurn pomaga, pa baje da tudi človek neha neumnosti govort 😂
    • Moja ima 330k km pa je tudi se vedno original
    • Napaka P0101 je povezana z MAF senzorjem ampak ne menjaj tega senzorja, največkrat je problem v odmični gredi za izpuh ker se obrabi pač slab material ki ga je mazda uporabila bom dodal sliko. Problem je ker se ventili za izpuh ne odprejo več in zrak nima kam iti zato tudi zrak ne more v motor torej javlja napako P0101. Če znaš odpreti pokrov valjev lahko sam preveriš ampak če se ti je že to začelo dogajati zna tudi crknit vakumska pumpa ker potegne delce od odmične gredi. Če boš avto popravljal priporočam da tudi zamenjaš podložke za šobe ki lahko naredijo velik problem na tem avtu.
    • Zdravo, Imam Mazdo 6, 2.2d, 150, 2017. Problem je, da se včasih, ko se peljem po avtocesti s 130 km/h, prižgano klimo in ga pohodim, normalno pospeši do 140 km/h, po tem pa se kar vleče do 160 km/h. Če grem čez 160 km/h, se včasih pojavi napaka P0101. Podobno se dogaja tudi brez klime, ampak pri hitrosti okoli 180 km/h. Druga težava je pri prestavljanju (ročni menjalnik). Ko pohodim v 3 prestavi do 3000 vrtljajev in prestavim v 4 ne nadaljuje s pospeševanjem, ampak se za trenutek »ustavi« in šele nato potegne. Sesalni kolektor je bil očiščen pred mesecem dni, servis je bil opravljen, avto ima 160.000 km. Kakšen namig? Hvala.
    • Četrti dan, četrta lokacija, še vedno ista gorska koča.     Bo pa počasi treba zaključit potepanje, ker "gorski koči" zmanjkuje nafte...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.