Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Sedaj ko prihaja po?asi mraz in z njim tudi zima,sol in poledica me zanima ali kdo bolje pozna ta olja? Menda so zelo dobra za??ita proti rji...

 

 

OLJE KROWN

 

Olje KROWN se uporablja za za??ito vseh kovin, ki so izpostavljene oksidaciji. Prepre?uje in zaustavlja rjavenje, izpodriva vlago ter ma?e gibljive dele.

 

KROWN je mineralno olje, prvi? izdelano v Kanadi leta 1986. Najprej je bilo namenjeno prepre?evanju in zaustavljanju korozije na letalih, kasneje se je spekter uporabe raz?iril ?e na vozila in ostale kovinske elemente. V Kanadi tako za??itijo pribli?no 400.000 osebnih vozil letno, poleg tega ?e veliko ?tevilo kamionov, avtobusov in vozil v lasti kanadske in ameri?ke vojske.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

MO?NOSTI UPORABE OLJA KROWN:

 

za protikorozijsko za??ito vseh vrst vozil;

in mazanje kovinskih delov pri vozilih, kolesih, motorjih, orodju, strojih (vijaki, klu?avnice,..);

za konzervacijo strojev;

za za??ito, mazanje in konzervacijo oro?ja (lovci, ?portni strelci);

v letalstvu;

za vzdr?evanje ladij in ostalih plovil;

v industriji;

v kmetijstvu,..

NA VOLJO JE V RAZLI?NIH EMBALA?AH:

 

plastenke - 1 L,

kanistri - 20 L,

spreji - 250 ml in 500 ml.

PROIZVAJA SE V DVEH RAZLI?ICAH:

 

T 32 - namenjen je splo?ni uporabi in polnjen v spreje slu?i predvsem kot "odvija?", za mazanje verig na kolesih, za ?i??enje, mazanje in kraj?o konzervacijo oro?ja (do enega leta).

 

KL 73 - razvit je bil predvsem na ?eljo kanadske vojske, da se podalj?a ?as delovanja olja na kovini. Uporabljamo ga za opravljanje protikorozijskih za??it vseh vrst vozil, strojev, orodja in opreme ter za dolgoro?no konzervacijo oro?ja (do dveh let). Polnjen v spreje je ozna?en z zeleno nalepko.

 

 

 

 

 

 

 

Mnenja?

Napisano

Da mamo Zlatkota :P

 

?uk Krown je za karoserijo, "zlatko" pa za motor.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ma zakaj so mi ga pa pol zandnji? ponovno "plastificiral"? <_<

?e za to, da ?e neko ta treto ole zravn ?pricam okol avta, pa ?e po seb mal.... jeah, right :vesel::P

Lp,

D

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Se mi je zdelo, da nekaj ne štima, pa nisem mogel pogruntat, kaj ne štima...
    • Nekam protislovno se bere vse skupaj? Če bi si Kitajska tako zelo želela, da Evropa gospodarsko crkne, potem ne bo kupne moči? Potem ne bomo kupovali, saj si ne bomo mogli privoščiti niti kitajskih izdelkov.   Pa tudi to, da kitajska vlada subvencionira vse proizvajalce EV, ne drži več. Jih je - do konca leta 2022. Tudi Teslo in VW ter vse druge, ki so imeli tovarne na Kitajskem. In seveda so se našli tudi lumpi, ki so to izkoriščali (pač velika država, se tudi kaj skrije). In so imeli nekaj sto avtomobilskih znamk. Ki pa zdaj, ko je "brezplačen" denar izginil, tudi izginjajo.   Zdaj/letos so na Kitajskem aktualne predvsem subvencije za kupce EV, ki nanje preidejo iz ICE - torej naredijo "trade-in" obstoječega ICE in kupijo EV.   Ampak zahodni mediji se še vedno obešajo na "subvencije", pri čemer sploh ne vedo, o kakih subvencijah je govora. Oziroma so zanje vse enake. Pri čemer kar lepo spregledamo, da so subvencije za nakup EV tudi po evropskih državah, vključno s Slovenijo. Aha, pri nas dajemo subvencije ljudem in ne proizvajalcem. Hja, če verjamete, da se ne pretočijo direktno k njim. Jaz sem takoj za to, da se subvencije ukinejo, se bodo tudi EV hitro pocenili od sedaj napihnjenih cen (ki jih napihujejo proizvajalci, saj vedo, da "ljudje" dobijo subvencijo). Pač taka psihološka fora.   Kar pa se tiče prodaje vozil - EU zakoni veljajo za vse, ki prodajajo tu - pa če so to korejska, ameriška, kitajska ali pa indijska podjetja. In za EV je bistveno lažje zagotavljati poprodajno podporo, kot za ICE. Tistih par delov podvozja, ki so izpostavljeni obrabi, imaš na zalogi, prav tako nekaj karoserijskih delov pa kak polnilec in "tablice" na armaturi. Okvare baterij in elektromotorjev pa so bistveno redkejše kot pri ICE. 
    • Subvencij je baje 'zmanjkalo'. Kljub upadu prodaje....spet je nekdo obogatel. Kot s kuponi. V narobnem poslu smo
    • Glih včeraj opravil nakupe na temu za 3500 eur. Long live China ❤️🇨🇳
    • Tretje je pa baby dino.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.