Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Kot tudi drugi sem pri 34.000km za?el ?utitit masa?o preko zavor.....trese za popozdit ko se segrejejo (ve?kratno bremzanje, medtem, ko po dolgi voznji ko so hladne ne tresejo). Jajca od materiala!

No na?el sem dokaj poceni plo??ice, videti kvalitetne, zanima pa me ?e kdo pozna te firme:

 

EBC

http://www2.partstrain.com/store/index.php...tt=Brake%20Pads

 

AKEBONO (na CX-7 forumu jih ne morejo prehvaliti)

http://www2.partstrain.com/store/index.php...ND(universal:0)

Objavljena slika

Objavljena slika

 

BENDIX

http://www2.partstrain.com/store/index.php...ND(universal:0)

 

PBR

http://www2.partstrain.com/store/index.php...ND(universal:0)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Diske ma? tud zvite, kar verjemi, ker na prej?nji ?estki sem tud na vsake 40.000km menjaval diske ker so tresli.

33112_1.png

Napisano

Diske ma? tud zvite, kar verjemi, ker na prej?nji ?estki sem tud na vsake 40.000km menjaval diske ker so tresli.

 

pod garancijo?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

pod garancijo?

 

aha in to na 40.000 kot na 80.000. Sicer so se nek upiral, da ne bi smel po lu?ah vozit, pa sem jih s ?isto resnim ksihtom vpra?al, kje ima Mazda hovercraft button, da bom lahko lebdel nad lu?ami, ?e pada de?. ?al odgovora na to vpra?anje nisem dobil tako, da pa? ko pada de? ?e vedno v kako lu?o zapeljem. :ne vem:

33112_1.png

Napisano

aha in to na 40.000 kot na 80.000. Sicer so se nek upiral, da ne bi smel po lu?ah vozit, pa sem jih s ?isto resnim ksihtom vpra?al, kje ima Mazda hovercraft button, da bom lahko lebdel nad lu?ami, ?e pada de?. ?al odgovora na to vpra?anje nisem dobil tako, da pa? ko pada de? ?e vedno v kako lu?o zapeljem. :ne vem:

 

hahaha :bravo:

care si B)

Lp,

D

Napisano

js mam pa kontra problem ko so hladne ne tresejo ko so vroce bremze pa tresejo,sem bil na servisu in so mi rekli da bojo zrihtal to ko grem na servis kr je pa kmalu..baje da bojo samo malo postruzli..itak mi cisto malo tresejo..

www.trziskisladoled.si

Napisano

js mam pa kontra problem ko so hladne ne tresejo ko so vroce bremze pa tresejo,sem bil na servisu in so mi rekli da bojo zrihtal to ko grem na servis kr je pa kmalu..baje da bojo samo malo postruzli..itak mi cisto malo tresejo..

 

ajsi - problem je isti...:) ko so vroce mi trese.... :bravo:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Jaz sem mel novo na testu - 8000 km pa je lih tko tresla, ko sem bremzal.

Sem jih vpr?al, kaj je s tem, pa niso dal pametnega odgovora.

 

Problem je znan:

http://www.mazda-forum.info/mazda-cx-5-cx-...msscheiben.html

 

V Nem?iji menjajo uporabniki ze pri 10.000. O?itno je globalen problem, in totalno zani? material, tako da jaz ne grem nazaj na original, enostavno nima smisla, pri tej te?i in hitrosti se ni za zaj...

 

Poglejmo reve?a:

17tkm erster Wechsel vorne, einpaar KM sp?ter hinten.

Ich weiß nicht mehr genau wann, dann wurde vorne abgedreht. War glaube ich bei KM-Stand 25000.

Beim Stand 40tkm Vorne wieder neu...

Und es wird schon wieder Zeit, beim KM-Stand 75000.

 

4 x menjal!!!

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Glede, da nem?ko ne znam, a ni napisal, da tam pri 17.000 oz. 25.000 so diske samo podrejal brez menjave. Bru?enje diskov je pa? en Bla?ev ?egen, ki samo odlo?i neizbe?no kot je menjava diskov.

33112_1.png

Napisano

Glede, da nem?ko ne znam, a ni napisal, da tam pri 17.000 oz. 25.000 so diske samo podrejal brez menjave. Bru?enje diskov je pa? en Bla?ev ?egen, ki samo odlo?i neizbe?no kot je menjava diskov.

 

samo nadaljujem, Bru?enje diskove en VELIK bul?it, razen ?e je avto pol samo parkiran, samo v tem primeru ne rabi imet zavor.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Glede, da nem?ko ne znam, a ni napisal, da tam pri 17.000 oz. 25.000 so diske samo podrejal brez menjave. Bru?enje diskov je pa? en Bla?ev ?egen, ki samo odlo?i neizbe?no kot je menjava diskov.

 

Wechsel = menjati

 

abgedret pri 25.000

 

wieder neu spet nove pri 40000

 

es wird schon wieder Zeit = in spet bi bil ?as pri 75000

 

v glavnem ?tala

 

Ne morem verjet kaj pi?ete...

 

Materialov, kot jih vozi? ti ni ve?........... :blush:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Mo?no sumim, da so mu diske pri 17.000 res menjali. Po moje so mu jih samo pobrusili in to ponavadi zdr?i to?no tam nekje med 5.000-10.000km. Lahko, da so mu rekli, da je menjano pa ni bilo, saj po bru?enju disk zgleda skoraj tako lepo kot bi bil res nov in te?ko verjamem, da je model po "menjavi" snel kolo in si disk ogledal z vseh strani. :ne vem:

 

Edino kar je ziher ziher je bla menjava pri 40.000km, ko ?e niso ve? mogli drejat :hohoho:

33112_1.png

Napisano

Mo?no sumim, da so mu diske pri 17.000 res menjali. Po moje so mu jih samo pobrusili in to ponavadi zdr?i to?no tam nekje med 5.000-10.000km. Lahko, da so mu rekli, da je menjano pa ni bilo, saj po bru?enju disk zgleda skoraj tako lepo kot bi bil res nov in te?ko verjamem, da je model po "menjavi" snel kolo in si disk ogledal z vseh strani. :ne vem:

 

Edino kar je ziher ziher je bla menjava pri 40.000km, ko ?e niso ve? mogli drejat :hohoho:

 

Hja kaj je res se ne ve, je pa dejstvo da ce so sli pri 17000 drejat da je to ze hudo narobe, kot je rekel dr. Ajvar - drejanje samo slepi....wechsel potreben

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Apdejt....

 

Novi diski (prevrtani in narezani za hlajenje) + 4 nove plo??ice street/race type 400 USD iz Amerika s po?tnino... :bravo:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Pravkar sem ti hotu predlagat...

 

Jaz bom moji Alfetti za bo?i?ka privo??il tole...

 

 

http://www.larkspeed.com/index.pl?a=i&...cs-Vented-Front

 

http://www.larkspeed.com/index.pl?a=i&...rake-Pads-Front

 

 

Hvalijo precej... tako da se mi zdi gut nakup... pride pa manj kot 400US dollars... :bravo:

Feel free....

Napisano

Pravkar sem ti hotu predlagat...

 

Jaz bom moji Alfetti za bo?i?ka privo??il tole...

http://www.larkspeed.com/index.pl?a=i&...cs-Vented-Front

 

http://www.larkspeed.com/index.pl?a=i&...rake-Pads-Front

Hvalijo precej... tako da se mi zdi gut nakup... pride pa manj kot 400US dollars... :bravo:

 

Ne bi rekel 138 funtov + 70 funtov = 227? ampak samo spredaj.

 

Mene pa pride komplet spredaj in zadaj s po?tnino 470$ = 324? :harhar:

 

Ce mislim orngi, bom dal vse 4 - in ne zelene ampak rdece...:)

http://www.streetunit.com/AutoExe_Rear_Fro...7_p/mly520s.htm

http://www.streetunit.com/Rotora_Drilled_S...r.450767.1c.htm

 

Pride na netu 600$ so dali za 400$, postnina đabe 70$

 

Na tej strani imas zelo veliko pametnih delov za CX7 in CX9

 

med drugim:

http://www.streetunit.com/SU_Turbosmart_Du...sumzrtsbov1.htm

:whatever:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Mojster beri tole.

Cracks in Drilled/Slotted Rotors August 27, 2009

Reviewer: Michael East from Lake Charles, La

I combined the Red stuff brake pads with these rotors and have done no hard breaking for the past 4000 miles and upon inspection when rotating my tires I found several cracks in the rotors where they are drilled. Stay away from these rotors and stick with the slotted only.

 

 

 

?zmeden??zmeden??zmeden?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Mojster beri tole.

Cracks in Drilled/Slotted Rotors August 27, 2009

Reviewer: Michael East from Lake Charles, La

I combined the Red stuff brake pads with these rotors and have done no hard breaking for the past 4000 miles and upon inspection when rotating my tires I found several cracks in the rotors where they are drilled. Stay away from these rotors and stick with the slotted only.

?zmeden??zmeden??zmeden?

 

clovek ne more kar po?it, kje s to najdu

pa pazi moje niso ebc.....

ti mislim da govori? o ebcju, ki pa je imel problem na pe?ojih........

 

EBC so namrec ventedin je med slojem spranja, rotora so pa polne in dvojne (double disc) :bravo:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

clovek ne more kar po?it, kje s to najdu

pa pazi moje niso ebc.....

ti mislim da govori? o ebcju, ki pa je imel problem na pe?ojih........

 

EBC so namrec ventedin je med slojem spranja, rotora so pa polne in dvojne (double disc) :bravo:

 

Preve? misli? in to celo narobe, tako da je to nekoristno porabljem ?as.

 

Evo ti link

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Preve? misli? in to celo narobe, tako da je to nekoristno porabljem ?as.

 

Evo ti link

 

Dobr ne govori glih o teh - te so StopTech za mpsko...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Dobr ne govori glih o teh - te so StopTech za mpsko...

 

Ma isti ?morn, samo dimenzija druga?na, mora? pa upo?tevat tud razliko v te?i, tako da ....

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.