Skoči na vsebino

CX-7 dizel

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

yeboga... pa to ne more? ?itat.. kje je original ? :)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

  • Odgovori 74
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Napisano

yeboga... pa to ne more? ?itat.. kje je original ? :)

 

Pa beri vsak drugi stavek... :harhar::hohoho::jupiii:

 

Ali pa probaj na TEMliku.

 

Pa beri vsak drugi stavek... :harhar::hohoho::jupiii:

 

Ali pa probaj na TEMliku.

 

Sedaj pa ?e ta zaje---a :hohoho::bravo:

 

 

TO bo pravi link za CX7 2.2D.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

En ror manj je pa kr grdo :dudek:

 

Objavljena slika

Objavljena slika

 

proti

 

Objavljena slika

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Predlagam tudi ruto: Lj - JV dr?ave (to je tam nekje kjer ima na?a "koko?" prsa) kjer poberete Sirijusa - degustacija aromati?nih vin v bizeljskem okoli?u na njegov ra?un- povratek nazaj za LJ.

 

Do jugovzhoda lahko vsi (4) preizkusite vozne lastnosti. Na JV prevzamem volan jaz in peljem na "lokacijo" :mi pijemoo: , nato pa ?rtev vrne vse na izhodi??e. :zvizga::vino:

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

ja jaz bi degustiral vina ja

pa prava vina, ne pa neke aditive pa to :D

(spotoma se do lasica v brezice po nove gume)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

ja jaz bi degustiral vina ja

pa prava vina, ne pa neke aditive pa to :D

(spotoma se do lasica v brezice po nove gume)

 

Vina so sigurno brez metabonda, kar se pa gum ti?e, mogo?e ti jaz zrihtam ?e ceneje od Lasića. Javi dimenzijo in znamko, pa da vidimo.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Vina so sigurno brez metabonda, kar se pa gum ti?e, mogo?e ti jaz zrihtam ?e ceneje od Lasića. Javi dimenzijo in znamko, pa da vidimo.

 

Manjka en manj?i detajl - avto...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Manjka en manj?i detajl - avto...

 

Pa menda 4 ?lani mazda.si lahko za en dalj?i popoldan dobijo avto na test. :policaj:

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

En ror manj je pa kr grdo :dudek:

 

Objavljena slika

Objavljena slika

 

proti

 

Objavljena slika

 

proti

 

 

post-1041-1256302087_thumb.jpg

 

B)

14762217.jpg

 

Ex......... M6 136 diesel , l.02

Present.. M6 2.0 benz + gas no more , l.08

Forever.. MX5 1.6 , l.99

Napisano

proti

post-1041-1256302087_thumb.jpg

 

B)

 

ha ha ha

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

tok se hvalte kake veze mate na gami, ko pa je treba avto zrihtat pa? :harhar:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

tok se hvalte kake veze mate na gami, ko pa je treba avto zrihtat pa? :harhar:

 

 

Sej bi ga ?e zrihtal, sam ne najdejo onega s ?tirimi rori... :lol::lol:

14762217.jpg

 

Ex......... M6 136 diesel , l.02

Present.. M6 2.0 benz + gas no more , l.08

Forever.. MX5 1.6 , l.99

Napisano

V petek sem imel novo CX7 za 2 uri na testni vo?nji.

V podrobnosti sicer ni bilo ?asa vse preveriti, ampak kogar kaj zanima naj kar povpra?a.

 

druga?e se pa kar pozna turbo luknja pod 2000rpm, board computer je ( v primerjavi z novo M6) ?e malo bolj zakompliciran, pa ?e gumbov na volanu je ?e kar preve?.

Nov zaslon?ek za BC ni usklajen s starim, ne po barvi, ne bo funkcionalnosti, tako da je kar malo konfuzno.

Je pa dobra stvar kamera, ki se pri?ge pri vzvratni vo?nji. Sicer se jo mora? malo navaditi, ampak je kul. Testni avto ni imel park senzorjev (osnovna oprema), ki sem jih kar pogre?al, kljub park senzorjem.

 

Zadek je pa res sme?en s samo enim auspuhom

Napisano

V petek sem imel novo CX7 za 2 uri na testni vo?nji.

V podrobnosti sicer ni bilo ?asa vse preveriti, ampak kogar kaj zanima naj kar povpra?a.

 

druga?e se pa kar pozna turbo luknja pod 2000rpm, board computer je ( v primerjavi z novo M6) ?e malo bolj zakompliciran, pa ?e gumbov na volanu je ?e kar preve?.

Nov zaslon?ek za BC ni usklajen s starim, ne po barvi, ne bo funkcionalnosti, tako da je kar malo konfuzno.

Je pa dobra stvar kamera, ki se pri?ge pri vzvratni vo?nji. Sicer se jo mora? malo navaditi, ampak je kul. Testni avto ni imel park senzorjev (osnovna oprema), ki sem jih kar pogre?al, kljub park senzorjem.

 

Zadek je pa res sme?en s samo enim auspuhom

 

Sam ?e ma luknjo pod 2000rpm, pol ga je spet treba terat iz navora al kva??

ja sam ta kamera (imel na 5ki) je uporabna samo kadar je avto ?ist...druga? je ekran tema :D

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ja. turbo lukna se kar pozna, mor? kr na gas pritisnit, da sko?. saj ko zagrabi turbina pol dobr vle?e.

Je pa zanimivo, da pri novi 6 dizel nisem opazil tak?ne luknje in je bolj zvezno vleklo.

 

Je pa ?e ena malenkost, ki pa zna biti prav zoprna v soncu.

Obrobi ventilacije na armaturni plo??i na skrajno levi in desni strani sta prevle?eni s kromirano plastiko. Ko posije sonce na armaturko se ta kromirana plastika prav grdo ble??i v vzvratnem ogledalu in je kar nadle?no.

Mogo?e koga niti ne moti, ampak zna biti kar nevarno v kak?nih situacijah

 

 

Sam ?e ma luknjo pod 2000rpm, pol ga je spet treba terat iz navora al kva??

ja sam ta kamera (imel na 5ki) je uporabna samo kadar je avto ?ist...druga? je ekran tema :D

 

Napisano

Tle je nekaj malega.

 

Klik.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Me I like....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

odli?na predstavitev... gledal sem do polovice pol pa obupal... :hohoho:

14762217.jpg

 

Ex......... M6 136 diesel , l.02

Present.. M6 2.0 benz + gas no more , l.08

Forever.. MX5 1.6 , l.99

Napisano

odli?na predstavitev... gledal sem do polovice pol pa obupal... :hohoho:

 

?pela bi morala biti v morski opremi in prikazati bi morala tudi "prostorske" razse?nosti "spredaj" in "zadaj". Res je, da se taki avtomobili ne uporabljajo na tak na?in, vendar kljub temu bi bilo potrebno avtomobil "osvetliti" tudi iz tega stali??a za morebitne NNNP pogoje. :harhar:

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Hahaha meni je pa predstavitev dobra.... neki druga?nega kot ponavadi... :aaaaa:

Feel free....

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Mal sem jo zapeljal in je BP. Sploh ne potegne slabo, razen pri prehitevanju na autocesti ( 130 km/h) je mal me?kala. ?ip tuning bo treba, pa bo.

 

Poraba je bla samo 8,6 l ?zmeden? Bencinar mi je ?ru 16,6.

 

Ampak se mi zdi, da je precej racionalnej?a izbira kot bencinar, ?e posebej ker je ista cena.

Notranjost je prijetnej?a, uredil so tud zgornji srednji ekran?ek, ki se prej ni videl ob mo?nem soncu.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ja. Stvar deluje za svoj denar v nulo.  Ta reciver  je bil tudi izbran za najboljšega do 300 €. 
    • Smo bli z busom gor pred ohoho let pa je res šlo, samo babe na prvih sedižih so malo cvilile....  😂🤣😉
    • Pozdravljen,   jaz sem ga očistil "online" in sem zadovoljen. Regeneracija se izvaja na 220-240km, ni sicer kot prej, ko je bila na okoli 280km, vendar gre. Prevoženih imam sicer okoli 280kkm. Vzrok za hitrejšo regeneracijo pri tebi je lahko tudi kaj drugega, veliko parametrov se lahko prebere s Forscan aplikacijo in obd vmesnikom. Par nasvetov kaj preveriti v aplikaciji: EXHPRES1 - v prostem teku je vrednost okoli 100kpa pri pospeševanju naraste do okoli 300kpa - če to ni ok, potem je po vsej verjetnosti kovinska cevka (SH0120870) polna saj. Lahko pa je tudi senzor, posodobljena verzija (SHY618W00), če imaš še staro verzijo. Cevko se lahko preveri tudi z vakum pumpico, nekateri jo očistijo z gorilcem, da saje zgorijo. Meni je ni uspelo in sem jo moral zamenjati. Če imaš DPF poln, boš po moje najlažje ugotovil po parametru DP_DPF. Tudi ta pri pospeševanju narašča (10 ali več kpa), vendar je po končanem procesu regeneracije vrednost v prostem teku okoli 0. Če je vrednost višja, potem zna biti, da je dpf nekoliko bolj poln. Vendar je dpf kr "trdoživ", kolega ima sedaj verjetno že preko 500kkm in prvi dpf, čistil ga je po metodi, ki mi jo je svetoval (opišem kasneje). Preveri tudi vrednosti PM_ACC, PM_ACC_DSD in PM_GEN. Če je vse ok, se proces regeneracije prične, ko je PM_GEN okoli 6, ostala 2 parametra pa počasi naraščata (pri meni do nekje 1-2). Po končanem procesu so vse vrednosti okoli 0. Če ti regeneracijo prožita PM_ACC oz. PM_ACC_DSD, je lahko vzrok zamašena kovinska cevka morebiti tudi senzor, kot sem zapisal prej. PM_GEN pa je povezan s porabo, hitro naraščanje je lahko tudi posledica slabih injektorjev. Svetujem ti, da spremljaš tudi pristisk olja EOP, kot že verjetno veš so težava teh motorjev podložke injektorjev, kar privede do mašenja sita oljne pumpe,... Zdaj kaj dobro oz. priporočjivo storiti, če še nisi: čiščenje sesalnega kolektorja menjeva sita oljne pumpe menjava podložk injektorjev preveriti stanje odmične gredi - to bi rad sam 1x preveril ;), če morebiti prispeva k nekoliko hitrejši regeneraciji Kako očistiti DPF (hvalijo Wynns Off Car DPF Cleaner) Wynns Off Car DPF Cleaner (18985) | Leader in lubricants and additives WWW.MISTEROIL.EU 5L   Recept, ki ga je dal kolega in sem ga tudi uporabil (video prikaz kako očistiti je spodaj - lahko uporabiš tudi čistilo na posnetku): 1. Car idling for about 5 minutes 2. Insert 2 liters of water, in which 1 piece of dishwasher tablets was dissolved by heating the water in the kitchen. 3. Idling for 10 min 4. Insert Home plumber liquid 1l, incl. 10% caustic soda or lye. 5. Let it work for about 1.5 hours 6. Start the car and slowly increase the revs to 5000 revs and down. Liquids fly from the exhaust pipes in an arc several meters away. Coughs a bit at start-up. 7. Rinsing with two liters of water 8. Start the car again and rev up to 5000 revs. Now, as far as I remember, no liquid came out of the exhaust pipe. 8. Insert 2 liters of 10% hydrochloric acid, (RTL acid wash or similar), first 1 liter and after half an hour or an hour another liter. 9. Let it work for about 1.5 hours and then start and rev up to 5000 revolutions. Fluids fly from the exhaust pipes. 10. Rinsing with 4 liters of water in such a way that the fluids enter in 2l batches and in between start again and make rounds. 11. Test drive, during which a lot of liquid comes out of the exhaust pipes during acceleration. However, there is no more steam, but they come out as a liquid.     Testiranje, če je kovinska cevka zamašena: Še števec kolegove mazde (stanje april 2024)   lp, Samo  
    • Še solit ga ne rabiš.... 😁😉
    • To vse prevozil z avtobusom. Se srečeval z avtobusi. Cesta od Kotorja na Lovčen brez problema. Tudi dol čez Njegoše in Cetinje. Tam zdaj razširjena... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.