Skoči na vsebino

Mazda6 140 CD GT elektrika nagaja


cimbalca

Priporočeno sporočilo

?e nekaj ?asa opa?am da mi pri pospe?evanju avto rahlo pocukava kot da bi se vozil po grbinicah. Zadnji mesec opa?am da mi diskretno trepeta osvetlitev na armaturi. V zadnjem tednu sem opazil da semi je nekaj krat pri?gala lu?ka za akumulator. No v?eraj pa se mi je nekajkrat med vo?njo zagnal zumzum signal in obenem se je na novo zagnakl avtoradio. Med vo?njo samo se je tudi radio sti?al ampak vo?nja je normalno potekala naprej. V torek bom avto peljal na servis, ?e bo ?e v?gal seveda. Niti sanja se mui ne kaj boi lahko bil vzrok. Vem pa da se mi akomulator ne polni kot treba.

 

Bolj kot vzrok me zanima ali so mi na servisu dol?ni dati nadomestni avto in na mojo zahtevo dati pojasnilo o napaki. Avto je star 14 mesecev in malo nenavadsno se mi zdi da bi bile mAZDE ?LAMPASTO SKUPAJ NAREJENE. nE VEM ZAKAJ SE RAVNO MENI ZMERAJ DOGAJA VENDAR Sem do zdaj imel zmeraj po enem letu lastni?tva novega avta kak?no sranje. Do servisov sem zelo nezaupljiv, temu pa botruje to da so me zmeraj odpravili brez nekega pojasnila o napakah. Kateri servis v Ljubljani je najbolj?i? Iterclass na vi?u mi nekako ne deluje najbolj dorasel svoji nalogi. Pa vendar sem pri njih kupil avto. Upam da bodo odkrili napako in jo sanirali kot se spodobi, kajti na renoultovih servisih ki sem jih do sedaj obiskoval so napako odpravili do poteka garancije za silo potem ko je pa potekla pa so jo za izdatno nadomestilo dokon?no sanirali.

 

O?itno tudi Mazde niso to za kare sem jo imel do sedaj. Avto ki se ne kvari.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Osebno ti predlagam obisk A Cosmosa v BTC-ju.... biv?a Gama. Vpra?aj po g. Majesu, pa se z njim vse dogovori...fajn je tudi, da pove? da si kontakt na forumu dobil... po isku?njah so to ponavadi bonus to?ke.

 

LP David

Feel free....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

khm... pa dodatek ?e z moje strani:

 

VEDNO jim VSE dokumentiraj v pisni obliki !!!! ?e posebej, ?e gre za nezmo?nost odprave iste napake ve?krat... Po po?ti ali po E-mailu...

Tako bo? imel potrdila, da si jih obve??al !

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Verjetno je nekaj na altrenatorju ali pa aklumulatorju, ni druge.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Se pravi ker je tale iz zgornjega linka M6 2015 challenge oprema, nima xenona...
    • Ce se prav spomnim, so imele ksenonske zaromete samo modeli v visjih paketih opreme…   Sem nasel prospekt od letnika 2013… Biksenon je bil v paketu opreme Attraction in Revolution…   Nova_Mazda6_2013.pdf
    • Če kdo išče bencinarja, pa še fl je.Cena se mi ne zdi slaba... Za izhodišče... 🙂 A kdo mogoče ve kako je bilo s xenonom na teh avtih, a so vezani na paket opreme ali je bila to čist ločena opcija, ker se mi zdi da sem že videl dve M6 2013 bencinarja z isto opremo pa je ena imela xenon, druga pa ne. Je to možno ?   https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=19664673&display=Mazda Mazda6 
    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potegnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.