Skoči na vsebino

Stacionarni Radar Golovec

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

PRVI TEDEN DELOVANJA STACIONARNEGA MERILNIKA HITROSTI

 

V ponedeljek, 14. marca 2005, je na avtocestnem obro?u okoli Ljubljane, pri predoru Golovec, pri?el z delovanjem prvi stacionarni radar za merjenje hitrosti. Lokacija ni bila izbrana naklju?no. Na tem odseku ceste sta lani v 53 prometnih nesre?ah umrli 2 osebi, 13 pa jih je bilo telesno po?kodovanih.

 

Glede na dejstvo, da sta bila stacionarni merilnik ter njegova lokacija podrobno predstavljena javnosti na novinarski konferenci, 3. marca 2005, in glede na to, da so mediji voznikom prenesli informacije o za?etku delovanja radarja, je policija pri?akovala, da ve?jega ?tevila kr?itev ne bo ugotovila. Kljub omenjeni predstavitvi lokacije in posledic, je policija v enem tednu delovanja ugotovila 1211 prekora?itev hitrosti:

 

- do 20 km/h: 1033

- od 20 - 30 km/h: 123

- od 30 - 40 km/h: 27

- od 40 - 50 km/h: 16

- ve? kot 50 km/h: 12

 

Najvi?ja izmerjena hitrost je bila 211 km/h.

 

Zaradi navedenega je policija spremenila organizacijo dela v Specializirani enoti za nadzor prometa, saj policista, ki sta dolo?ena za administrativno obdelavo kr?itev, zaradi velikega ?tevila kr?itev v preteklem tednu vsega dela nista zmogla, zato je bilo z dana?njim dnem vklju?eno dodatno ?tevilo policistov.

 

Skrb vzbujajo?e je tudi dejstvo, da ?tevilnih voznikov niti podatki o zgostitvah prometnih nesre? na tem odseku, niti vsem javno znani podatki o lokaciji merilnika in datumu za?etka delovanja, niso prepri?ali, da bi hitrost prilagodili veljavnim omejitvam. 1211 prekora?itev hitrosti zgolj v enem tednu je ve? kot zgovoren dokaz, da je stopnja upo?tevanja prometnih predpisov v Sloveniji ?e vedno na nizki ravni.

 

V tem tednu je policija prejela kar nekaj vpra?anj, povezanih z delovanjem stacionarnega radarja, na katera ob tej priliki tudi odgovarjamo:

 

Veljavna omejitev hitrosti na mestu merjenja stacionarnega merilnika

 

Na delu ceste, kjer hitrost meri stacionarni merilnik hitrosti, je veljavna omejitev hitrosti 100 km/h. Znak za omejitev hitrosti na 100 km/h stoji ve? kot 500 metrov pred to?ko meritve. Neposredno na mestu meritev stacionarnega merilnika hitrosti stoji znak spreminjajo?e se vsebine, na katerem se ob?asno pojavi omejitev hitrosti 80 km/h. Gre zgolj za svetlobno opozorilno tablo, ki voznike opozarja, da se pribli?ujejo prometnemu znaku za omejitev hitrosti na 80 km/h, ki pa je postavljena v sredini predora zaradi razcepa cest za smer vzhod (Dolenjska) in zahod (Primorska, Gorenjska). Ta prometni znak pa stoji za stacionarnim radarjem, zato je veljavna omejitev hitrosti na to?ki merjenja stacionarnega radarja 100 km/h.

 

Obvestilna tabla za opozarjanje o izvajanju stacionarnih meritev hitrosti

 

Na?elno stali??e Policije glede opozarjanja z obvestilnimi tablami za meritve hitrosti je nespremenjeno. Postavitev opozorilnih tabel nikoli ni bila sporna. Upravljavci cest jih lahko v skladu z dolo?ili Pravilnika o prometni signalizaciji in prometni opremi na javnih cestah ter na podlagi lastnih strokovnih ocen postavijo na mesto, kjer menijo, da bi bile u?inkovite in koristne.

 

 

Ukrepanje zoper kr?itve, pri katerih bo na enem posnetku ve? vozil in ne bo jasno, kdo je prekora?il hitrost

 

Kot verodostojne posnetke kr?itev na podlagi katerih bo policija pri?ela postopke ugotavljanja odgovornosti, se bodo upo?tevali zgolj tisti, ki bodo popolnoma, nedvoumno in jasno dokazovali kr?itev konkretnega vozila. Vsi drugi posnetki bodo selekcionirani.

 

 

Da se vsaj "mazad?i" ne bomo vozili 60 kot se vsi ostali, ker ne vedo koliko je dejansko tam omejitev. :rolleyes:

 

 

Podatki s strani Policija.si

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

heh :)

daj nej edn zra?una kolk ke?a dejansko bo ?lo iz teh prekr?kov, ?e bojo vsi poravnani... :)

 

je kar lepa cifra ;)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

?e en hiter izra?un:

 

- do 20 km/h: 1033 x 10.000 = 10.330.000 SIT

- od 20 - 30 km/h: 123 x 20.000 = 2.460.000 SIT

- od 30 - 40 km/h: 27 x 30.000 = 810.000 SIT

- od 40 - 50 km/h: 16 x 40.000 = 640.000 SIT

- ve? kot 50 km/h: 12 x 60.000 = 720.000 SIT* Skupaj 14.960.000 SIT*

* *

Ni slabo za prvi teden. ?e policija odpre d.o.o bo to najhitreje rasto?e podjetje v slo.

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Napisano

abolicija tule ne velja... ker so leto?nji grehi :D

 

polovi?ke pa sploh ne vem ve? kak se ?tejejo... :(

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano
  je Virage napisal:

Luka, si upo?teval polovi?ke pa abolicijo? ;):D

ma nisem jaz tega racunal...sem dobil mail s temi podatki ;)

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Zadnja sporočila

    • Čist lepo sem se pripeljal na dopust in nazaj, pa imam samo 165 konjičev bencinar brez turbine. Ne rabim več. 
    • Sm hotu neki delat zuni (čeprav je nedelja) pa me dež preganja 🥴  
    • Ni dober tale antique. Pelinkovec more bit grenk
    • Eni radi pretiravate… zelo… Nevem kako lahko preživite z avtom, ki ima “samo” malo manj kot 200 KS… Ko berem takšna pretiravanja, se mi zdi, da tisti z majhnimi (avti, da ne bo pomote) sploh nimajo kaj iskati na avtocesti… Ampak dejstvo je, da je takšnih največ… največ štale pa delajo ravno “dinamiki”, ki čutijo potrebo po tem, da medtem, ko so vsi pasovi polni pločevine, skačejo sem in tja in lovijo “luknje” v kolonah… in važno je samo, da imajo sami občutek, da bodo prišli hitreje na cilj…    Še ne tako dolgo nazaj, so bili avti s 150 KS tretirani kot “dirkalniki”… Danes pa je to izgleda nekaj, kar sploh ni za na cesto…     Sam trdim, da je motor, ki je vgrajen v to prenovljeno CX-5, dovolj zmogljiv za večino voznikov… Tisti pa, ki so obremeni s tem, da je to mnogo premalo, pa so itak ponavadi “nakladači” … In napisano je že, da kasneje prihajajo tudi močnejše variante… A dejstvo je, da bo verjetno največ prodanih ravno teh “Baby dinotov” … 
    • In zopet smo pri klancih. 😉 Kamp prikolice ponavadi vozijo dizelaši, ki imajo dovolj navora, da vlečejo prikolice pa še hitro gredo dovolj.  Če bi priklopil prikolico na ta avto s tem baby dino motorjen, bi šli rikverc. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.