Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Mazda 323 f bj Letnik 1999, 1.4.

 

rad bi nadomestil uro v avtomobilu z tisto ki ka?e tudi zunanjo temperaturo.

Zanima pa me ?e imajo mazde to kej predvideno (?e je ?e vgrajeno), ali pa bi si mogu kupit tudi dejanski senzor za zunanjo temperaturo?

 

hvala za odgovor

 

gustav

Napisano

mislim da je tle tako :

 

ma al pa nima senzorja za zunanjo temp.

Ne bom pa preve? pametoval ;)

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

mislim da je tle tako :

 

ma al pa nima senzorja za zunanjo temp.

Ne bom pa preve? pametoval ;)

 

 

uro? to za temperaturo bi si tudi jast zrihtal! moja nima ampak bi zelo rad mel! glede na to da ima vso opremo ampak vselih nima senzorja za zunanjo temperaturo!!

ZOOM-ZOOM
Napisano

Gre? v Conrad ali kak?no podobno trgovino, kupi? tisti komplet za te fore in namontira?. :P ?isto nobena umetnost.

 

Dvomim, da ima? ?e v avtu senzor za temperaturo in napeljavo. ;)

Napisano
:bravo:

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Imel sem tisti k. senzor iz Conrada. Bullshit!!!, btw: kam ste montirali zunanje tipalo?

 

hvala

 

grega

 

Kaj pa tole (sicer je spet Conrad, ampak ni nobenega dodatnega zaslon?ka na armaturki):

 

Digitalni termometer RDS

S tem zunanjim termometrom za vozila si ne boste prihranili le zapletene vgradnje tudi dodatnega zaslona ne boste potrebovali. Vrednost temperature se shrani neposredno v antenski kabel va?ega avtoradia. Vrednost notranje in zunanje temperature se prika?e na zaslonu va?ega RDS-radia, s pozornost vzbujajo?o LED (prilo?ena skupaj s priklju?nim kablom) pa vas dodatno opozarja na temperature pod ni?lo. Krmilno napravo lahko nevidno skrijete za radiem.

 

post-1144-1257499076_thumb.jpg

LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.

Napisano

Kaj pa tole (sicer je spet Conrad, ampak ni nobenega dodatnega zaslon?ka na armaturki):

 

Digitalni termometer RDS

S tem zunanjim termometrom za vozila si ne boste prihranili le zapletene vgradnje tudi dodatnega zaslona ne boste potrebovali. Vrednost temperature se shrani neposredno v antenski kabel va?ega avtoradia. Vrednost notranje in zunanje temperature se prika?e na zaslonu va?ega RDS-radia, s pozornost vzbujajo?o LED (prilo?ena skupaj s priklju?nim kablom) pa vas dodatno opozarja na temperature pod ni?lo. Krmilno napravo lahko nevidno skrijete za radiem.

 

post-1144-1257499076_thumb.jpg

 

 

samo tega pa res nebi nikol montiru v avto! pol bi mel 2 radija al kaj?? pa ?e grdo kej! malo estetike nebi ?kodilo!!

ZOOM-ZOOM
Napisano

samo tega pa res nebi nikol montiru v avto! pol bi mel 2 radija al kaj?? pa ?e grdo kej! malo estetike nebi ?kodilo!!

 

ne ne razume?, tole ti samo po?lje signal prek RDS-a in ti na displayu avtoradia prikazuje temperaturo. Verjetno zadeva zato deluje samo takrat, ko je vklju?en radio na FM.

 

Druga? je pa na sliki samo primer kako to zgleda na radiu sramezljiv

33112_1.png

Napisano

kam ste jo dali, ?e je kdo montiral kaj podobnega?

Pri swiftu pred davnimi leti na stebri?ek med prednjimi in zadnjimi vrati v bli?ini pantov. Ni se mi dalo eksperimentirat in iskat idealne pozicije.

 

Lp M

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

ne ne razume?, tole ti samo po?lje signal prek RDS-a in ti na displayu avtoradia prikazuje temperaturo. Verjetno zadeva zato deluje samo takrat, ko je vklju?en radio na FM.

 

Druga? je pa na sliki samo primer kako to zgleda na radiu sramezljiv

 

 

zanimivo! in kako bi se dalo to zrihtat da bi delovalo??

ZOOM-ZOOM
Napisano

zanimivo! in kako bi se dalo to zrihtat da bi delovalo??

 

 

To pride montirano kar okoli antenskega kabla (kot nekaksna objemka) ... in nastavis frekvenco na radiu in dosi prikaz temperature... To frekvenco si shranis kot eno postajo in potem, ko zelis pogledati temeperaturo samo izberes tisto psotajo. Zal medtem, ko je prikazana temeperatura, ne mores poslusati radija (niti CDjev, MP3,... ) ...

 

Senzorja pa sta ponavadi dva... eden za notranjo temeperaturo in drugi za zunanjo...

 

Nekaj takega sem jaz imel v enem od prejsnjih avtov (mislim, da v Kii Sephii)... zunanji senzor pa sem imel napeljan nekam spredaj v blatnik ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Skoraj tako.

 

Montira se ga vmes med antenski kabel in priklju?ek na radiju. In ?katlica vedno oddaja signal po kablu (preko vseh frekvenc), tako, da izmeni?no vidi? na zaslon?ku tri zapise: RDS radija, ki ga poslu?a?, notranja temp. in zunanja temp.

In ja, ?e ho?e? gledati temperaturo mora biti vklju?en radio na FM.

 

post-1144-1257837252_thumb.jpg

LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.

Napisano

Skoraj tako.

 

Montira se ga vmes med antenski kabel in priklju?ek na radiju. In ?katlica vedno oddaja signal po kablu (preko vseh frekvenc), tako, da izmeni?no vidi? na zaslon?ku tri zapise: RDS radija, ki ga poslu?a?, notranja temp. in zunanja temp.

In ja, ?e ho?e? gledati temperaturo mora biti vklju?en radio na FM.

 

post-1144-1257837252_thumb.jpg

 

 

Aha... moja je bila potem prva generacija :) ... To je bilo pred skoraj 10imi leti :harhar:

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Mojstri, dajte vsaj prebrat, kaj napišem, če vam že vsebina ni všeč.   @Boss: Po AC sem vozil 110 km/h ali več. In ne 100, kot si kar "iz riti" zdaj privlekel v debato.   @Slivka: Lepo sem napisal, da je bilo vsaj tri ure vožnje tipa "spelji, naredi 1 do 3 metre, ustavi" in to ponavljaj "v neskončnost". Niti malo ni spominjalo na "pelješ", kaj šele na nizkih obratih.   + Šel sem na Lovčen, pa mimo Nikšiča do najbolj slavne ortodoksne cerkve ... Kdor je bil tam, ve kakšni bregovi in ceste so. Enkrat sem vsaj 500 m vozil vzvratno okoli treh ovinkov v hrib, da sta me lahko dva avtobusa, ki sta prišla nasproti, obšla. In ja, v vseh teh situacijah se EV bolje obnese. Tudi sredi najbolj strmega hriba se ustavi in spelje, kot da ni nič, ozr. kot močan 4x4 ICE.   Lahko pa gre naslednjič kdo z Mazda foruma s svojim ICE vozilom zraven, da bo realno sodil o vožnji, porabi, udobju itd.
    • Hey   Zanima me kako bi lahko predvajal glasbo preko youtube posnetkov na android avtu. Avto je Mazda CX-5 2023 letnik.
    • Ne seri klamf...   Prav tam sem šel z BTjcem, ki je imel zadaj kamp-prikolico pripeto. Pa sem dobil žulje edino na riti, ker je že od trajekta v Kamenarih šlo vse skupaj bolj po polžje pa vse do tistega "slavnega" mejnega prehoda Karasovići al kaj že je... Na rokah nisem dobil žuljev, ker sem imel tri otroke v avtu in si ga nisem mogel d***t med vožnjo, na podplatih tudi nisem dobil žuljev, ker nisem pešačil ampak sem se peljal, sklopke pa tudi nisem vohal. Pri dizel navoru se lahko pelješ tudi pri majhnih obratih, pa čeprav je v hrib in imaš 1300 kg težko kamp prikolico zadaj...
    • Tole ne bo držalo, ker gola fizika tega ne dovoli. Razlika med 100km/h in 130km/h je nekoliko več kot 60% višjs poraba. 90% energije v EV se uporablja za premagovanje zračnega upora in ker vemo, da se upor povečuje s kvadratom hitrosti to pomeni za 69% večji upor, ampak ker gre "le" 90% energije za premagovanje tega upora to pomeni cca 62% višjo porabo pri 130km/h kot pri 100km/h. V praksi to pomeni, da če EV pri 100km/h porablja 15kWh/100km, je poraba pri 130km/h preko 24kWh/100km. A vidiš razliko?   Ostalo pa ne bom komentiral, ker je vse v stilu "eye of the beholder".
    • Nisem zagovornik ne enega ne drugega, mi je pa zanimivo spremljat to temo in nekako te izgovore/skrbi/negativnosti/...   - Aja 100 eur ... bencin bi bil 200 ... to pa ni tok razlike  - Aha ok ... ampak vozis lahko pa samo 97 - Aha ... samo ker mas kabelj v prtlaznjiku ne mores gajbe pira not dat - Ja, ja ... sam ... a je kak elektricni v premium rdeci barvi - Kaj pa ce, ne pridem 2500km delec z enim tankom ker to delam 3* na dan. - Pa sami jajcki so jaz pa skoz minimalno 8 ljudi prevazam. - ...   Pac tko karkoli nekdo omeni, je takoj neka kontra  Pocasi me vse skupaj spominja na  mojo 13 letno hcer, ko vedno proba nek izgovor najt, ko ji kaj ukazes (se ucim, moram sobo pospravt, zakaj pa ti vcer nisi, ....) 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.