Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Obcasno, in zadnje case vedno bolj redno se mi dogaja, da ko po daljsi voznji ugasnem zgret avto, in se hocem cez kratek cas ponovno odpeljati, mi avto ne vzge. Ko pocakam kakih 10-20 min da se motor ohladi, avto vzge iz prve. Brez problemov.

 

Bil sem ze na testerju, so mi rekli da ne kaze napak, in da je lahko vzigalna tuljava. Avto med voznjo dela mirno in ne cuka. Prav tako se ta napaka ne pojavlja ravno "redno". Mehanik mi je tudi rekel da sumi tudi senzor na odmicni gredi in senzor za vzig, vendar po njegovem ta dva crkneta kadar crkneta kompletno, ne tako da obcasno ne delata. Prav tako ni napake pozakazalo na testerju.

 

Imam torej tri *mozne* okvarjene dele, noben pa mi ne zna 100% zagotovo povedat kaj naj menjam in bo potem tezava odpravljena.

 

Bil sem tudi pri avtoelektricarju, ki mi je svetoval da se mogoce nabira kak kondenz kje na kakem konektorju, in da naj probam s hladilnim sprejem. Sem sprobal in ni pomagalo. Ima kdo kak nasvet? Se je komu dogajalo kaj podobnega? ?zmeden?

Napisano

no za sigurno zamenjaj vse tri dele, ki itak niso nek velik stro?ek, in pol bo? videl.. ma avto vrti normalno al sploh ne da signala?

no, moja ne dela problemov zaenkrat ... tok-tok :P

Od nekdaj lep? so Miate slovele,

a lep?e od moje bil? ni nobene.
15195ad9.gif

Napisano

no za sigurno zamenjaj vse tri dele, ki itak niso nek velik stro?ek, in pol bo? videl.. ma avto vrti normalno al sploh ne da signala?

no, moja ne dela problemov zaenkrat ... tok-tok :P

 

 

O tem da niso strosek bi se dalo diskutirati... Nova vzigalna tuljava pri pooblascenem Mazda servisu stane 960evrov! Avto se pri startu normalno suce ja, samo kresne ne. Se je recimo na tak nacin motor obracal tudi po 5-10 sekund.... Potem sem raje odnehal.

Napisano

hmm, tako draga da je zadeva? nevem, kaj bi lahko bilo, lahko je tudi s samo bencinsko pumpo kej, nisem ?e mel podobnega problema z mazdo. na cliotu sm mel pa identi?nega kot sm hotel ogretega s5 u?gat ni ?lo, sicer je bil problem z eno cevko od vakuuma. ti ne preostane drugega kot probavat in izklju?evat mo?nosti, al pa upat da je kdo mel enak problem.

sko?i ?ez lu?o na miata.net forum pa tam poglej, ?e ti angle??ina gre, lahko najde? marsikaj.

Od nekdaj lep? so Miate slovele,

a lep?e od moje bil? ni nobene.
15195ad9.gif

Napisano

hmm, tako draga da je zadeva? nevem, kaj bi lahko bilo, lahko je tudi s samo bencinsko pumpo kej, nisem ?e mel podobnega problema z mazdo. na cliotu sm mel pa identi?nega kot sm hotel ogretega s5 u?gat ni ?lo, sicer je bil problem z eno cevko od vakuuma. ti ne preostane drugega kot probavat in izklju?evat mo?nosti, al pa upat da je kdo mel enak problem.

sko?i ?ez lu?o na miata.net forum pa tam poglej, ?e ti angle??ina gre, lahko najde? marsikaj.

 

 

bom probal. Ma ja sem ze na koncu zivci in cisto frustriran, ker se ta tezava vlece zdej ze kake 2-3 mesece, pa ko mi noben ne zna povedat kaj je tocno. Polno nekih teorij, pa nobene resitve. Sej tisto vzigalno tuljavo bi ze menjal ce ne bi bila tako prekleto draga. In ko ti potem se na servisu povejo da je "mogoce" pokvarjena, potem res pomislis 2x...

Napisano

ja sej na koncu zna bit da bo? menjal in bo isto, lahko je problem s samim ra?unalnikom, da ni kake vlage fasal in se mu me?a, in vsake tolko no?e bencina poslat v injektorje hmm.. bi treba videt, ?al jaz nebi vedel kaj bi blo :/

Od nekdaj lep? so Miate slovele,

a lep?e od moje bil? ni nobene.
15195ad9.gif

Napisano

ja sej na koncu zna bit da bo? menjal in bo isto, lahko je problem s samim ra?unalnikom, da ni kake vlage fasal in se mu me?a, in vsake tolko no?e bencina poslat v injektorje hmm.. bi treba videt, ?al jaz nebi vedel kaj bi blo :/

 

 

Mja problem je v tem da na testerju ni pokzalo najmanjse napake... Zato so mi potem tut svetovali da je najbrz vzigalna tuljava.

Napisano

?e si z gorenjske bi me zanimalo tole pogledat in eventuelno popedenat, ker je verjetno ena banalna stvar.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Navsezadnje tudi kabli - pregreti so raztegnjeni in lahko izgubljajo...ja banalnost je lahko kjerkol...

 

?e si z gorenjske bi me zanimalo tole pogledat in eventuelno popedenat, ker je verjetno ena banalna stvar.

 

A ti je ?ef potne stro?ke ukinil? Recesija? :danzoman:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Navsezadnje tudi kabli - pregreti so raztegnjeni in lahko izgubljajo...ja banalnost je lahko kjerkol...

A ti je ?ef potne stro?ke ukinil? Recesija? :danzoman:

 

Niti ne sam doma mam vse pri roki, ?e se pa nekam zapeljem pa mi ziher manjka nekaj kar bi nujno rabil in je qurac pol. :angry2:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Niti ne sam doma mam vse pri roki, ?e se pa nekam zapeljem pa mi ziher manjka nekaj kar bi nujno rabil in je qurac pol. :angry2:

 

 

Nekak sem pogledal po netu, in teli simptomi se kazejo menda v najvec primeri pri pregretem/okvarjenem senzorju odmicne gredi, tko da ga bom verjetno kar menjal. Menda so imele mx5 letnik 2001, serijsko napako, ker so pozicijo tega senzorja menjali, in se je menda dokaj redno pregreval, v vecini primerov tam med 50 in 60K milj... jaz imam pa sedaj navozenih 110 000, tko da kar sumim da bi znalo bit to.

 

Pri avto mocnik se vedno vztrajajo da je vzigalna tuljava (ceprav mi je na zacetku pogovora clovek na drugi strani slusakle dejal da takega primera se niso imeli, in da ne ve tocno za kaj se gre), cena nove se je sedaj cudezno spustila na 520 evrov. Vodja servisa mi pravi da se najbrz pregreva nek tranzistor v vzigalni tuljavi. Ko sem govoril z znancem ki je elektricar, mi je vedel pvoedat da menda d vzigalni tuljavi ni nobenih tranzisotrjev. Pocasi zacenjam dobivat obcutek da pri Mocniku nimajo pojma kaj govorijo.

 

Sicer pa lahko tudi avto pripeljem na pogled, kako dodatno mnenje bi mi znalo prav prit. S katerega konca pa si?

Napisano

Ma ?imdl pre? od mo?nika! Men so tut trdil da se za moj avto neda dobit nobenih kosov, ker je uvo?en iz amerike in ?t. ?asije ne klapa. Nakar mi zadnij? en prijazen gospod na Gami v btcju pove, da ni noben problem, sam ?tevilko po?lje v avstrijo in dobi v roku 8h ur odgovor kera zadeva pa?e... profesionalnost pa taka!!!(na mocniku)

 

Do YavarYe X6V6-ja zapelji, pa poglejta ane. Zna bit da ma? kje kak?no vakuum cevko prepereto.

s2k_sig_transition_small.gif
Napisano

Pocasi zacenjam dobivat obcutek da pri Mocniku nimajo pojma kaj govorijo.

 

 

Stavek si pravilno napisal. :danzoman:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Stavek si pravilno napisal. :danzoman:

 

V bistvu verjetno mislijo, da se z Mazdo dela tko k s Fiati (so namre? poobla??eni tud za njih)

33112_1.png

Napisano

V bistvu verjetno mislijo, da se z Mazdo dela tko k s Fiati (so namre? poobla??eni tud za njih)

 

 

Najbolj hecno mi je bilo, ko sem imel avto na testerju, in sem cakal gor v prodajalni in potem gledas one njihove transparente, ko pise kolk so mazde hude, pa fiati pa tko... In potem valda na fiat delu pisarne pise "da je fiat ful nekej najbolje prodajan in kolk so kvalitetni in gor dol", potem pa na mazda strani vidis transparent kolk so zanesljivi avti, in potem je lestvica... MAzda tam nekje mislim da ne vem al je blo 2-3 mesto, fiat pa na ponosnem zadnjem 14-15 mestu. In to majo oni obeseno v prodajalni ;) *smeh* :D

  • 1 leto kasneje...
Napisano

Se priklopim kar na tole staro temo, ker ima prav primeren naslov..

 

Torej, tudi moja mx5 ima zadnje ?ase ob?asno te?avo ob v?igu ( l.98, / 1,6 / 117 000 km )

..zalaufa na tri , morda celo na dva cilindra..

skratka , trese in ropota kot traktor.

Vendar po par trenutkih normalno ste?e in naprej v vo?nji ni nobenih te?av.

 

Bil za info na servisu, tester napake ne ka?e ,pravijo ,zamenjat v?ig. tuljavo.

Pri njih stane skoraj 600? :bravo:

 

Kar verjamem diagnozi, pa vendar me zanima , kako da potem pri vi?jih, tudi najvi?jih obratih,

tuljava normalno zmore delat, po?epne ob?asno samo ob v?igu.?

 

Kak?ne so ?e manj drage mo?nosti napak.. ? :D

Sve?ke od 90 000, kabli zamenjani nekje pri 60 000

 

Ima kdo tuljavo , ali pol nje , torej za dva cilindra ,vi?ka in naprodaj ?

14762217.jpg

 

Ex......... M6 136 diesel , l.02

Present.. M6 2.0 benz + gas no more , l.08

Forever.. MX5 1.6 , l.99

Napisano

Kaj pa ?e zapelje? do na?ega "hi?nega" mehanika, ravno v?eraj je delal velik servis na eni Mx5-ki! :bravo:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

A ti resno? Kolk stane v?igalna tuljava?

 

Je kr nek tam, sam pele ma en ugoden link za originalno robo. :bravo:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

A ti resno? Kolk stane v?igalna tuljava?

 

 

Resno , itak.. resno spra?ujem.. tule na papirju imam ro?no napisano - 567,37 ?

 

 

gledam pa tole na na netu...bi bila v redu ?

cena je vsekakor v redu..

http://www.ilmotorsport.de/shop/article_de...783bd940bceb767

 

Kaj pa ?e zapelje? do na?ega "hi?nega" mehanika, ravno v?eraj je delal velik servis na eni Mx5-ki! :bravo:

 

 

Bi..pa ne vem to?no katerega misli? :blush:

14762217.jpg

 

Ex......... M6 136 diesel , l.02

Present.. M6 2.0 benz + gas no more , l.08

Forever.. MX5 1.6 , l.99

Napisano

Je kr nek tam, sam pele ma en ugoden link za originalno robo. :bravo:

 

A niso bencinarji kao po tvoje neki pocen za vzdr?evat? :ne vem: Tole meni ziher ni poceni sploh ob dejstvu, da sem ene 8 let nazaj dal za dve v?igalni za Clarusa 40.000SIT - se prav manj kot 170?.

33112_1.png

Napisano

Se priklopim kar na tole staro temo, ker ima prav primeren naslov..

 

Torej, tudi moja mx5 ima zadnje ?ase ob?asno te?avo ob v?igu ( l.98, / 1,6 / 117 000 km )

..zalaufa na tri , morda celo na dva cilindra..

skratka , trese in ropota kot traktor.

Vendar po par trenutkih normalno ste?e in naprej v vo?nji ni nobenih te?av.

 

Bil za info na servisu, tester napake ne ka?e ,pravijo ,zamenjat v?ig. tuljavo.

Pri njih stane skoraj 600? :bravo:

 

Kar verjamem diagnozi, pa vendar me zanima , kako da potem pri vi?jih, tudi najvi?jih obratih,

tuljava normalno zmore delat, po?epne ob?asno samo ob v?igu.?

 

Kak?ne so ?e manj drage mo?nosti napak.. ? :D

Sve?ke od 90 000, kabli zamenjani nekje pri 60 000

 

Ima kdo tuljavo , ali pol nje , torej za dva cilindra ,vi?ka in naprodaj ?

 

po 60.000km je lahko zopet problem kablov. Daj si ti sposodi kable od nekoga pa probaj, ?e prej jih pa dobr prerukaj na vseh koncih - samo ne pri v?ganem da ne bo ko pri House-u 'clear' :D

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

po 60.000km je lahko zopet problem kablov. Daj si ti sposodi kable od nekoga pa probaj, ?e prej jih pa dobr prerukaj na vseh koncih - samo ne pri v?ganem da ne bo ko pri House-u 'clear' :D

 

 

Ja ,kako se odra?a prebijanje kablov se ?e dobro spomnim..

in to ni to..

vendar pri ?tromu nikoli ne ve?,

?e posebej, ?e ni? ne ve?.... :D

 

Sem pa ravnokar ugotovil ,da tista pocen ?pula za 260 ? ni prava , ker je za NA :closedeyes:

 

Bo pa tale bolj primerna ..

 

http://www.autoteileplus.de/Zuendspule-Maz...-id4306092.html

14762217.jpg

 

Ex......... M6 136 diesel , l.02

Present.. M6 2.0 benz + gas no more , l.08

Forever.. MX5 1.6 , l.99

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.