Skoči na vsebino

Z mazdo RX-8 na vodik od Osla do Stavangerja

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
Ni glih ne vem kako nova stvar, je pa fino da se kak na? "mojster" kdaj odlo?i za kak test takih zadev.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ni glih ne vem kako nova stvar, je pa fino da se kak na? "mojster" kdaj odlo?i za kak test takih zadev.

 

Samo ne vem v ?em je fora met kao Mazdo RX-8 na vodik, ?e v bistvu to ni ve? Mazda RX-8, ampak samo pleh od 8-ke in elektronsko omejen Wankl na 80kw. Temu lahk re?emo Mazda na vodik oziroma Vodenko :). To je tko kot je en ?lan tuki predelu RX-8 na ?trom, pa tud ni ve? Mazda RX-8, ampak je Bolt.

4801_1.png
Napisano

Samo majstri 105l vodika za 100 kilometrov ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Samo majstri 105l vodika za 100 kilometrov ?

 

Orngi kessel mora met....ene 500L.... :bravo:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Orngi kessel mora met....ene 500L.... :bravo:

 

Prikolco zadaj.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Se je kdo vpra?al kolk energije porabijo za izdelavo-pridobivanje vodika ?

Kaj je pol tukaj ekolo?kega ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

plus in minus dajeta ni?....

tud bencin, tud avtoplin, tud elektricna vozila, vse je treba 'potegnit' z energijo!

 

Samo zmaga pa tista varianta ki nese denar.....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Meni se zdi re?itev z elektriko zelo slaba (zelo te?ki akuji in sama vpra?ljivost ekolo?kosti samih akujev). Poleg tega imajo za moje pojme akuji premajhne kapacitete oz. potenciale, da bi kdaj res "dobro" in za dlje ?asa poganjali vozila (vsaj pri te?ah zdaj?njih sodobnih vozil). Velika te?ava je tudi ?as filanja, ?e pa je ta ?e kolikor toliko sprejemljiv so potrebne gigantske polnilne postaje z gigantskimi sposobnostmi. Predpostavimo, da elektrika res pomeni "gorivo" prihodnosti in da se v parih letih zamenja ve?ina fosilnih avtomobilov za elektri?ne...to bi prineslo tak?ne potrebe po elektriki, da zdaj?nja elektri?na infrastruktura pogori na celi ?rti...predstavljate si kako anormne investicije bi blo potrebno vlo?it v popolno obnovo celotne napeljave, pove?anje produkcije elektrike ipd. Moje mnenje je, da je elektrika v avtomobilizmu neka iluzija v stilu "i ja bi tata" a res upam, da se popolnoma motim!

 

Za vodik ne upam tko slabih napovedi dat, ker se mi zdi veliko bolj realen ?isti vir za poganjanje vozil. Vodik je zelo enostaven za "pridobivat" oz. ga je lahko re?emo na pretek in je neizkori??en.

 

Najve?ji hec je, da ljudje povezujejo veliko pocenitev vo?nje, ?e bi recimo na trgu avtomobilizma prevladal nek alternativni vir energije...vrjemite, da ?e bi se npr. ?ez 5 let vsi ali ve?ina vozil na vodik bi nas ravno tako zabolela glava ob pogledu na znesek natankanega vodika na pumpi...oz. bi blo pod pretvezo ?istosti goriva ?e mlace la?je nabijat cene energentov...pa to ne velja sam za vodik amapak za vsako mo?no alternativo, ki bo v prihodnosti poganjala rajo...?etud bo to fi?olova para...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Hehe, nisem tolk občutljiv, kaj vozim, ker bi drugače imel Audija al pa Mečko al pa kaj drugega prestižnega. Opažam edino to, da 10 let nazakj nisem imsel takega občutka, da bi se kvaliteta avtov močno razlikovala med seboj.   Od kar pa so tukaj EV-ji in se zaradi dragih baterij lovijo evrčki pri uporabi crapy materialov pa nas pelje nazaj v 90-a, ker je bila razlika med Mercedesom in KIA še ogromna.   Bom še 1x ponovil, po moje, še ni čas za EV-ja, ker dokler ne bo na cenovnem nivoju in kvalitetnim interjerjem bo pač treba počakat. Lahko se vsi fani EV-jev zaletavajo s hvaljenjem, ampak EV-ji so še v fazi veliko denarja za malo kvalitete. Ko pridejo v fazo za malo denarja, malo kvalitete in kontra za veliko denarja veliko kvalitete se bomo pa spet pogovarjali kaj kupiti in ne ali sploh kupiti.   Ja, jebat ga Mazda 6 me je pač razvadila.
    • Za kratke razdalje je čist OK, kot sem napisal. Se pa čudim, da @dvorjan tole vozi na roadtripe dolžine 750km. Ok mogoče sem narobe zastopil pa je to naredil v treh ali štirih dneh vožnje in ne v enem.   Aja še vedno ne vem kako se spusti voznikov sedež.
    • Sej veš kje je glavni problem? Kupuje rabljen avto in tam se ne ve kaj je počel prejšnji lastnik. Načeloma z zadnjim FL od leta 2018 ne bi smelo biti nekih večjih težav saj so odpravljene večinoma vse porodne in tudi zamenjali so način čiščenja NOX, ki je zdaj preko AdBlue ssistema, kar zmanjšuje nabiranje saj v sesalnem kolektorju.   V glavnem servisna "knjižica", pregled kilometrov pri menjavi in da je opravljeno po navodilih proizvajalca. Testna vožnja pa bi moralo biti OK.
    • Tole me je fejst nasmejalo... ampak ok, go on.   Dejmo bit realni, če bo 2 litra razlike v povprečju bo kr v redu rezultat.
    • Ne težava je bila že pred manjavo olja in filtra. Avto v mirovanju na 1500 obratih ne trese, samo med vožnjo. In samo na 1500 obratih. Če vozim pod 1500 obratih ne trese.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.