Skoči na vsebino

Z mazdo RX-8 na vodik od Osla do Stavangerja

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
Ni glih ne vem kako nova stvar, je pa fino da se kak na? "mojster" kdaj odlo?i za kak test takih zadev.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ni glih ne vem kako nova stvar, je pa fino da se kak na? "mojster" kdaj odlo?i za kak test takih zadev.

 

Samo ne vem v ?em je fora met kao Mazdo RX-8 na vodik, ?e v bistvu to ni ve? Mazda RX-8, ampak samo pleh od 8-ke in elektronsko omejen Wankl na 80kw. Temu lahk re?emo Mazda na vodik oziroma Vodenko :). To je tko kot je en ?lan tuki predelu RX-8 na ?trom, pa tud ni ve? Mazda RX-8, ampak je Bolt.

4801_1.png
Napisano

Samo majstri 105l vodika za 100 kilometrov ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Samo majstri 105l vodika za 100 kilometrov ?

 

Orngi kessel mora met....ene 500L.... :bravo:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Orngi kessel mora met....ene 500L.... :bravo:

 

Prikolco zadaj.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Uf, stra?na poraba! <_<

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Se je kdo vpra?al kolk energije porabijo za izdelavo-pridobivanje vodika ?

Kaj je pol tukaj ekolo?kega ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

plus in minus dajeta ni?....

tud bencin, tud avtoplin, tud elektricna vozila, vse je treba 'potegnit' z energijo!

 

Samo zmaga pa tista varianta ki nese denar.....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Meni se zdi re?itev z elektriko zelo slaba (zelo te?ki akuji in sama vpra?ljivost ekolo?kosti samih akujev). Poleg tega imajo za moje pojme akuji premajhne kapacitete oz. potenciale, da bi kdaj res "dobro" in za dlje ?asa poganjali vozila (vsaj pri te?ah zdaj?njih sodobnih vozil). Velika te?ava je tudi ?as filanja, ?e pa je ta ?e kolikor toliko sprejemljiv so potrebne gigantske polnilne postaje z gigantskimi sposobnostmi. Predpostavimo, da elektrika res pomeni "gorivo" prihodnosti in da se v parih letih zamenja ve?ina fosilnih avtomobilov za elektri?ne...to bi prineslo tak?ne potrebe po elektriki, da zdaj?nja elektri?na infrastruktura pogori na celi ?rti...predstavljate si kako anormne investicije bi blo potrebno vlo?it v popolno obnovo celotne napeljave, pove?anje produkcije elektrike ipd. Moje mnenje je, da je elektrika v avtomobilizmu neka iluzija v stilu "i ja bi tata" a res upam, da se popolnoma motim!

 

Za vodik ne upam tko slabih napovedi dat, ker se mi zdi veliko bolj realen ?isti vir za poganjanje vozil. Vodik je zelo enostaven za "pridobivat" oz. ga je lahko re?emo na pretek in je neizkori??en.

 

Najve?ji hec je, da ljudje povezujejo veliko pocenitev vo?nje, ?e bi recimo na trgu avtomobilizma prevladal nek alternativni vir energije...vrjemite, da ?e bi se npr. ?ez 5 let vsi ali ve?ina vozil na vodik bi nas ravno tako zabolela glava ob pogledu na znesek natankanega vodika na pumpi...oz. bi blo pod pretvezo ?istosti goriva ?e mlace la?je nabijat cene energentov...pa to ne velja sam za vodik amapak za vsako mo?no alternativo, ki bo v prihodnosti poganjala rajo...?etud bo to fi?olova para...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ja, ker to v tvojem primeru pomoje sploh ni klasificirano križišče
    • Vseeno tu pozabljas da je prehitevanje v kriziscu, kot tudi menjava pasu prepovadana, kljub prekinjeni crti.... A se enkrat kako ves da je krizisce, ce ni oznake ...zacaran krog
    • Verjetno je bil @Bini zgodnji prvi gost
    • Huh, klasični zaplet za miljon dolarjev. Slaba oznaka na cesti, torej manjka polna črta, da nekako napove odcep, če smo pikolovski glede CPP-ja. Načeloma mene vedno moti pri prehitevanju en kup možnih priklopov stranskih cest, ko nikoli ne veš kdo ti bo na cesto pripeljal tačas, ko boš ti prehiteval. Pri večini vidiš avto šele, ko zavija na cesto. Pa to govorim za prekinjeno črto, čez polno grem samo za kakšnega počasnega mopedista ali pa traktor, pa še to mora biti kar v redu pregledno. Jaz sem se že navadil pogledati tudi desno res dobro preden speljem iz stranske ceste na glavno, ker sem že videl na lastne oči primere (ne enega!!), ki so se komaj izšli, ker je tisti pogledal samo levo in potem slepo zapeljal na cesto. Pomislite kako to avtomatizirano naredimo - prideš po stranski cesti do glavne in pogledaš hitro na levo, če je prosto in preden dobro pogledaš desno, se že pomikaš na pas. Takrat se pojavi omenjeni problem, če kdo prehiteva. Zavijanje levo ni takšna težava, ker mora biti prosto v obe smeri.   Saj je vse logično in enostavno, samo noge, hitri gibi in mogoče kakšna zamišljenost nas prehitijo. Mi je pa znanec enkrat rekel malo razpizdjen, da bi se mi kmalu zadaj zaletel v avto, ker je mislil, da bom speljal v desno na cesto iz stranske. Jaz sem sem pa malo bolj ustavil, ker sem se še desno prepričeval, da je frej. Takle mamo...
    • Kaj ni nobenega na plaži? Vse prazno. Uživajte! ☀️⛱️
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.