Skoči na vsebino

Z mazdo RX-8 na vodik od Osla do Stavangerja

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
Ni glih ne vem kako nova stvar, je pa fino da se kak na? "mojster" kdaj odlo?i za kak test takih zadev.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ni glih ne vem kako nova stvar, je pa fino da se kak na? "mojster" kdaj odlo?i za kak test takih zadev.

 

Samo ne vem v ?em je fora met kao Mazdo RX-8 na vodik, ?e v bistvu to ni ve? Mazda RX-8, ampak samo pleh od 8-ke in elektronsko omejen Wankl na 80kw. Temu lahk re?emo Mazda na vodik oziroma Vodenko :). To je tko kot je en ?lan tuki predelu RX-8 na ?trom, pa tud ni ve? Mazda RX-8, ampak je Bolt.

4801_1.png
Napisano

Samo majstri 105l vodika za 100 kilometrov ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Samo majstri 105l vodika za 100 kilometrov ?

 

Orngi kessel mora met....ene 500L.... :bravo:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Orngi kessel mora met....ene 500L.... :bravo:

 

Prikolco zadaj.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Se je kdo vpra?al kolk energije porabijo za izdelavo-pridobivanje vodika ?

Kaj je pol tukaj ekolo?kega ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

plus in minus dajeta ni?....

tud bencin, tud avtoplin, tud elektricna vozila, vse je treba 'potegnit' z energijo!

 

Samo zmaga pa tista varianta ki nese denar.....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Meni se zdi re?itev z elektriko zelo slaba (zelo te?ki akuji in sama vpra?ljivost ekolo?kosti samih akujev). Poleg tega imajo za moje pojme akuji premajhne kapacitete oz. potenciale, da bi kdaj res "dobro" in za dlje ?asa poganjali vozila (vsaj pri te?ah zdaj?njih sodobnih vozil). Velika te?ava je tudi ?as filanja, ?e pa je ta ?e kolikor toliko sprejemljiv so potrebne gigantske polnilne postaje z gigantskimi sposobnostmi. Predpostavimo, da elektrika res pomeni "gorivo" prihodnosti in da se v parih letih zamenja ve?ina fosilnih avtomobilov za elektri?ne...to bi prineslo tak?ne potrebe po elektriki, da zdaj?nja elektri?na infrastruktura pogori na celi ?rti...predstavljate si kako anormne investicije bi blo potrebno vlo?it v popolno obnovo celotne napeljave, pove?anje produkcije elektrike ipd. Moje mnenje je, da je elektrika v avtomobilizmu neka iluzija v stilu "i ja bi tata" a res upam, da se popolnoma motim!

 

Za vodik ne upam tko slabih napovedi dat, ker se mi zdi veliko bolj realen ?isti vir za poganjanje vozil. Vodik je zelo enostaven za "pridobivat" oz. ga je lahko re?emo na pretek in je neizkori??en.

 

Najve?ji hec je, da ljudje povezujejo veliko pocenitev vo?nje, ?e bi recimo na trgu avtomobilizma prevladal nek alternativni vir energije...vrjemite, da ?e bi se npr. ?ez 5 let vsi ali ve?ina vozil na vodik bi nas ravno tako zabolela glava ob pogledu na znesek natankanega vodika na pumpi...oz. bi blo pod pretvezo ?istosti goriva ?e mlace la?je nabijat cene energentov...pa to ne velja sam za vodik amapak za vsako mo?no alternativo, ki bo v prihodnosti poganjala rajo...?etud bo to fi?olova para...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • ja kak teden ali dva nazaj. sam nisem še nič objavljal  
    • Tale forum bo mogoče pravi za tole. Iščem rotor od Wankel motorja. Potrebujem ga za namene predstavitve. Super je, če je v dobrem stanju. Pozna kdo koga, ki bi se mu kaj podobnega "valjalo" naokrog in je pripravljen prodati?
    • Ja-po potrebi. Pač odvisno,kako bi rad vozil oz. "šaltal"...ali "na roke" ali na avtomatik. To je meni ena od "čokoladnih lastnosti pri mojem avtu. Lahko ga voziš umirjeno v avtomatskem načinu,lahko v avtomatskem načinu preklopiš na "sport" kjer je odzivnejše prestavljanje,in lahko komplet na roko (z obvolanskimi ali na ročici). Čisto po želji.   Sem pa pogruntal,da je "sport" modus super za prelaze in hribovja nasploh...tako navzgor,kot tudi navzdol (drži dalj v nižji prestavi in bolj oz. dalj zavira motor.)...poraba pa zna biti še manjša,ker se motor manj matra.   "Na roke" pa je brez veze omenjati-isto lahko po penzionersko ali na "pes-mater-koliko gre"
    • Vprašuje za cenejše gume in ne premium. Če premium, strogo Michelinke. Conti in kitajce ne vidijo moji avti.   Da se pa vrnem na temo. Hankook so zadnja leta najboljše gume pod premium segmentom.
    • Ali kaj uporabljate sport mode na vašem avtomatiku? Berem različna mnenja, eni pravijo, da je za motor škodljivo vozit z nizkimi obrati, če imaš zelo lahko nogo menjalnik cilja na nekje med 1000-2000 obrati, če se ne motim. Nekateri zato vedno vozijo v športnem načinu. Nisem probal da bi v enakih pogojih naredil enako turo enkrat  v športnem in enkrat v normalnem načinu, ter primerjal porabo... je razlika opazna ali malenkostna?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.