Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo mazda?i!

 

V zadnjih (precej de?evnih) dneh se mi je na omenjenem avtu zjutraj (bil v gara?i) dogajalo, da prvih re?mo 5 km cuka ko zme?an, to zgleda kot da bi rodeo bika jahal, ampak samo med dodajanjem plina, ker ko ga popusti? in se pelje? z enakomerno brzino (no gas spusti?, da ve? ne pospe?uje), se tut cukanje neha. Potem pa po par km pa avto za?ne normalno laufat (seveda se medtem ogreje na delovno temp.).

 

Naj ?e povem, da je cel ?as "rodea" avto ?e na benz, tko da ni tle veze da bi ga lih pre?altu na LPG in bi bla to te?ava? <_<:blush:

 

Ziher mate kake izku?nje, kva bi to lohk blo, matr milo, ker popoldne se mi je pa potem to isto dogajal (?tart iz centra LJ), skratka ni lep?ga, gu?va petk popoudne, ura 15h, ti pa pobesnelega bika jezdi? v koloni, skratka res morala! :whatever::angry2:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Saj si lepo napisal, da se ti to dogaja sam k je fajhtno. Poberi kable dol in spuci kontakte na sve?kah in na v?igalnih tuljavah. Poglej ?e ostale priklju?ke drugih kablov in jih recimo po?pricaj s kakim kontakt sprejem.

33112_1.png

Napisano

Ocisti razdelilno kapo.

 

a ta ma ?e razdelilno kapo al ma v?igalne tuljave?

33112_1.png

Napisano

pomoje bi mogle bit v?igalne tuljave. Mogo?e bi blo fajn tut ajn?pric mal spucat, se dobi en posebn sprej pa se na?prica not ;)

Napisano

V?igalne kable zamenej, pa poglej ?e je frtajler vla?en pa sve?ke poglej kolk majo razmak in bo mir.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Pa dobr a to res vsem 1,5 Mazdam dela? :unsure: Moji je to delalo, ko sem jo kupil. Potem sem zamenjal kable in je bilo (za nekaj ?asa) dobro. Potem se je zgodba ponovila in so bili spet kabli.

 

Offtopic: A na 1,5 si dal plin? To bo pa kr neki km preteklo, da se bo investicija povrnila. ?zmeden?

Napisano

Hvala za odgovore - mi je mehankar svetval, naj za za?etek s fenom pregrejem (k bo avto fajn mrzu) in sicer kable in pa razdelilno kapo, potem pa da bova vidla, ?e je kej na tem al ni? <_<

 

Simon - plin je noter ja, ampak je treba upo?tevat, da je deklina s tem avtom od junija do danes prevozla ?e 18Kkm, od tega z LPG 16Kkm, kar pomen da ?e par tav?nt, pa je plin "pod streho"! :danzoman::ouje:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Nadaljevanje .........

 

biv avto pr mehankarju, ta je zamenju kable in sve?ke (plin zahteva optimalno elektriko), pa se je mal vozu, pa vse ?tima.

 

Jz prevzamem avto, jasno se medtem ohladi, ga ?tartam, pa ?e spet "rodeo", potem grem ?e enkat do njega, mi neki okol "luftmesra" ?isti, potem avto dela. Grem do KR in nazaj brez te?av, dans zjutri pa spet (v zmanj?anem obsegu) ampak rodeo je spet ob?uten, re?mo da je zmanj?an za 70%, a vseeno ostaja!

 

Dec je reku da je preveru vse mo?no, kar je sumil, razen pri "Luftmesru" nima kej nardit, ker je zaprta ?katlica, tko da je predlagu al da od Dandota sposodim rezervnega pa testiram al pa ne ve kaj druzga? <_<

 

Ma kdo ?e kak?en predlog, ker upo?tevala sva vse va?e predloge, razen omenjenga, ki ga ni mogel testirat! :blush:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Kaj pa cev od filtra do sesalnega kolektorja, je kej po?ena ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

A tista gumijasta (nagubana) al ktera? :blush:

 

Ja to je mislu, ?e ti kje 'fou?' zrak vle?e.

Ne bo? verjel kaj je blo pri meni, ko je cukal. O?istil vse kontakte v razdelilnik kapi, konektorje od 'luftmeserja', O2 senzorja, ... - isto. Poizkusil z drugim 'luftmesserjem' - isto. Na koncu zamenjal filter bencina in glej ga zlomka n? ve? cukanja :danzoman:

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

A tista gumijasta (nagubana) al ktera? :blush:

 

Ja ta ja.

 

ja sam njemu cuka le ko je mrzel... dvomim, da je to filter

 

Lahko je ker mrzel motor si "daje" ve? bencina, ker to je sodoben zaug.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Tista gumijasta cev je ob rebrih mal preparela, ni pa ?e prov luknje ?ez! <_<

 

Se mi je pa stvar dans od LJ Centra pa do Kamnika iz km v km poslab?evala, pol pa sm se pr Poga?arju ustavu (o?itno je dec sovra?nik LPGja) in mi je reku, da s plinom se on pa ne misl zajebavat (da je v tem te?ava)! :blush:

 

Nimam pojma kva ga fuka ta voz, skratka ?ist sm ?e obupan, ker na momemte laufa normalno, kmal zatem pa so tak?ni tresljaji, kot da bi po "dveh" laufu, niti ne po treh (cilindrih)! :ninja:

 

Je pa tko - ?e men kripa krepne sred ceste se ne sekiram kej dost, a v glavnem se z njim voz deklina, ki je v 8. mescu nose?nosti, pa glih ni zmo?na rinit skreta s ceste, tko da kaj nej nardim, jebemumatrupi?kumilumatr? :ne vem: sramezljiv

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Ja kaj pol - a ti cuka tud ko je ogret? Mo?no da je benz filter. Zamenjaj ga, sej bi ga verjetno itak ?e moral :hudicek:

A si ziher da cev ne pu??a? ?e je na rebrih preparena...?e to fajn prelepi....

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

Sm opazu da zna cukat tut ko je ogret, benz filter pa ne ?tekam kok ma veze, ker se isto dogaja na benz in LPG! <_<:blush:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Sm opazu da zna cukat tut ko je ogret, benz filter pa ne ?tekam kok ma veze, ker se isto dogaja na benz in LPG! <_<:blush:

 

?e ti na obeh cuka je nekaj drugega. Benz pumpa pol tud ni. Dobro preglej tisto nagubano cev, ?e kje pu??a. V vsakem primeru jo fanj oblepi s kak?nim alu trakom al ?em podobnim. S tem re?i? problem 'fou?' zraka.

?e pa ima? filing, da v?asih dela po dveh ali treh batih pa je mo?no tudi da frtajler ne da vsaki? iskre.

A si odprl razdelilno kapo, pobrusil konktorje not, posprejal priklju?ke luftmeserja ...mogo?e ti Dando posodi dober luftmesser za test...

Ne vem se mi zdi da tile 1.5 motorji imajo kr probleme z elektriko...

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano
:harhar::harhar:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tile novi tdi motorji so res pravi šparovčki, glede tega jim ni kaj očitati. 
    • Zakaj pa jih ne maraš? Zame je usnje top izbira, sedeži se praktično ne umažejo, izgledajo šik, prijetni na dotik in načeloma vzdržljivejši kot tekstil.
    • Po dolgem čakanju prispela... po dveh dneh vožnje zaenkrat zelo navdušen. Avto pozitivno preseneča. Se je pa potrebno navaditi na kar nekaj novosti, ki niso tipične za Mazdo. 
    • Se mi je zdelo, da mora biti neka smiselna razlaga, ker po objavah na forumu deluje dovolj inteligentno, da česa takega namerno ne bi naredil...
    • To je razlog,za kaj sem se kljub že pripravljeni predinštalaciji z le 2x1,5mm2 za po en zvočnik odločil v iste cevi vlečt še po dodaten kabel🧐 ....res svetovna jeba🥺...kdor je že kaj takega delal,bo znal kako zanimivo zgodbico z kletvicami opisati😄   Za par,ki je bližje sedežni garnituri je speljanih 10m (4x),za ostala dva bližje fronti pa ostalo. Najbrž bo na koncu malce manj,ker sem pustil orng rezervo...ne smem iti čisto v vogale,torej bo glede na fronto in surrounde stropni set tvoril okrnjeno pravokotno piramido z poševnim vrhom (ker imam strop z 12-stopinjskim naklonom). Po moje bo za "zadnja" Atmosa cca. 9m,za sprednja pa7m.   Kar se pa fi-ja kablov za zvočnike tiče se držim Nubert-ovih priporočil. Pri klasičnem dvožilnem priklopu za vse vrste zvočnikov (tako kompakte kot stoječe) je do razdalje 10m dovolj 2x2,5mm2,boljše 2x4mm2 (če se imaš za "high-enderja" in hočeš iti na ziher)... Zaradi skin efekta itd. je bolje npr. 2x2x2mm2 kot pa 2x4mm2 (ok 2mm2 ne dobiš,a je vzeto zaradi primerjave)....še bolje pa je 2x2x2,5mm2 (to imam jaz za vse sprednje in oba surrounda). Za Atmos kot rečeno ni tako rizično..ne igrajo pod 200Hz,tukaj pride še umerjanje in kompenzacija z mikrofonom itd....(tukaj je pri zvoku bolj kritična akustika,kjer pa  me čaka še veliko dela😅)...a sem vseeno šel na ziher,tako,da bo vsak stropni zvočnik imel na voljo 2x 3mm2.   Je pa vsepovsod kontaktiranje izvedeno z posrebrenimi bakrenimi votlicami (crimp tehnika),in vijačeni kontakti.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.