Skoči na vsebino

Dyno day , sobota 14.11.

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

huh... prilo?nost... :)

 

mogo?e pa res...

 

@mazda_mx: do kdaj moram javiti.. ?

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Ce prides v soboto zvecer bo prepozno.

 

ok... :)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

U to bi pa ?e mene zanimalo, da pogledamo koliko ima dejansko konjev pa navora (?ipana) M6 :P

 

Kdaj pa komu moram sporo?it udele?bo oz. rezervacijo?

Napisano

zdravo!!

?e je to v dopoldanskem ?asu potem pridem !!!!!!

 

 

lp

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

ekola... plan je padel, jaz bom prisoten, tempiram pa biti tam v ?asu med 9.00 in 10.00...

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

No samo toliko, da napi?em. Iz izku?enj vem, da na dyno meritvah ure te?ejo kot namazane. Tako, da jaz bi se na va?em mestu primajal ?e kar takoj, ko se za?ne. Sploh ?e bo res dosti ljudi. ;) Je pa res, da smo ponavadi mi opravljali meritve v popoldanskem ?asu in je bilo zato ?e prej konec.

 

@Deeyan: Upam, da bo? imel vsaj 90 kot jaz s svojo "natunano" 323C. :jezicek:

Napisano

No samo toliko, da napi?em. Iz izku?enj vem, da na dyno meritvah ure te?ejo kot namazane. Tako, da jaz bi se na va?em mestu primajal ?e kar takoj, ko se za?ne. Sploh ?e bo res dosti ljudi. ;) Je pa res, da smo ponavadi mi opravljali meritve v popoldanskem ?asu in je bilo zato ?e prej konec.

 

@Deeyan: Upam, da bo? imel vsaj 90 kot jaz s svojo "natunano" 323C. :jezicek:

 

 

ja sej glih to me zanima, ?e je avto kej zaspan :D

Napisano

Ker vas je kar nekaj reklo da boste pri?li jutri na meritve, me zanima koliko nas bo iz foruma.

 

Vsak naj napi?e spodaj svoj nickname, pa bom za?el kar jaz, drugi pa nadaljujte seznam

 

1.) Andriy

Napisano

Mene pa zanima koliko ima oriinalna 100kw m6 diesel - pred faceliftom, ker je na tem forumu ?e marsikaj pisalo o tem. Nimam ?asa, druga?e bi pri?el. Naj nekdo pripopa meritve.

Napisano

Mene pa zanima koliko ima oriinalna 100kw m6 diesel - pred faceliftom, ker je na tem forumu ?e marsikaj pisalo o tem. Nimam ?asa, druga?e bi pri?el. Naj nekdo pripopa meritve.

 

Prosil bi te da bolj natan?no napi?e? kaj bi rad izvedel, ker iz tega posta se ne da kaj veliko razbrati <_<

Napisano

Pisalo je, da ima menda v resnici ve? kw kot pa je uradno. Zdaj pa me zanima koliko je to.

 

Aha, jaz imam druga?e tudi to s 100kW/136HP, samo je ?e ?ipana, tako da ne vem koliko ima original, bomo pa jutri pogledali, ?e bo kak?na s 100kW.

Napisano

Aha, jaz imam druga?e tudi to s 100kW/136HP, samo je ?e ?ipana, tako da ne vem koliko ima original, bomo pa jutri pogledali, ?e bo kak?na s 100kW.

 

bo... samo tudi ta je ?e bla pod no?em :)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Vsega skupaj se je nabralo 18 avtomobilov.

 

Nekaj avtov na zacetku je bilo izmerjenih na napacnem programu.

Povprecno je bilo za 12% premalo "konjev", tisti ki so potem se ostali smo jih izmerili se enkrat in je bila konjaza kot je bio predvideno. Kdor zeli se lahko najavi in se bo se enkrat izmerilo s pravim programom. Seveda brez katerihkoli dodatnih stroskov. Okvirno pa je 12% dovolj dobra stevilka za popravek meritve, ki ste jo dobili.

 

Nekaj primerov pravilnih meritev:

 

Mazda 323 1.5 s sportnim izpuhom 93KM.

Citroen AX 1.4 GTi 101KM

BMW M3 (3.0) 290KM.

Subaru Impreza WRX s sportnim izpuhom 235KM

Honda Civic VTI s sportnim izpuhom in brez kat 163KM.

 

Vsi ostali so bili malce prevec predelani. Turbo avtomobili pa seveda pri tako nizkih temperaturah dajo malce vec od sebe.

 

Temperatura zraka priblizno 10 stopinj. Se pravi kar ugodno.

Napisano

Nekaj avtov na zacetku je bilo izmerjenih na napacnem programu.

 

<_<

 

@Andrey: evo ti ga na... 139 brez ventilatorja + 12% = 155.7; z ventilatorjem pa 142 +12% = 160...

 

@Sishi: MX-3 V6 ima potemtakem tudi 123 konje pa enga ?oferja :)

 

edino za Uklopkotovo mi ni jasno, njemu ste namerili 144,5 KM, ?e se prav spomnim... ?e tule dodam 12%... potem je avto PREmo?en :)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

aja... kaj je pa pol z navorom.. namre?, teoreti?no bi ga nekateri od izmerjenih avtov morali imeti cca 380 Nm... izmerjeno je blo pa 300... :P kar je manj kot po originalnih tehni?nih podatkih !?

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Saj zastopim, da kdo težko verjame, da se je toliko "napak" nabralo.   Tudi nisem nikjer omenil, da so vse napake.    Pac povem kar se je zgodilo. Ena od takih je naprimer ključ in zaznava...    Sem ugotovil, da je po vsej verjetnosti šel v način ohranjanja baterije.  Zdaj dela (zaenkrat). 😁   V tej kilometrini še nisem imel takšne porabe.  Moj prvi avto je bil Accent 2001 letnik. Mislim da je bil 1.3 motor. Koliko konjev sem že pozabil.  Prvi avto in bencinar. Pot ni bila enaka.  Ne spomnem se več koliko je pil.    Pol so bile pa same astre. Ena bencinar ostalo vse dizel.  Tudi bencinar je pil manj.  Dizli pa jasno da obcutno manj.    Je pa res, da moja pot ni neka ravnina in je kar nekaj dolgih klancev in zahteva kar nekaj gasa.... Je nekaj ravnine ampak ne velik. Ni to ljubljana in okolica kjer je vse ravno. 😁   Voziva se večinoma dva.    Aja pa nekdo je omenil plastiko okrog koles da čudno da je nisem opazil...  Ja sem jo ja. 😆 Ampak me to ne moti kaj preveč. 😉   Bolj opažam neraven poden, čričke (odvisno od temperature) in podobne stvari... Katere slišim in vidim med vožnjo. Tudi poden občutim.    Pedal zavore se ni več spustil. Čakam da se spet. Za servis.    Za ostalo tudi... 
    • Poraba je meni ok.   170km Giulietta, je imela 90k km porabo 8.5.   In včasih so avti bolj pili, pri tvojih kilometrih, ti je že keri pil tudi 10.   Tudi jaz sebe ne dajem na splet. Avto mi pa ni problem slikat.   Tak by the way, si že bi na servisu. Valda da smo jezikavi, če pri vseh napakah še do servisa nisi šel.
    • Zdej pod "vsi" in "niste normalni" razumem tudi sebe.   Povedal bom čist direktno. Na forum si prišel po nasvete in dobil si jih, nekateri so ti všeč drugi ne. Dejstvo pa je, da je število tvojih problemov veliko in na meji normalnega, zato ti nekateri uporabniki ne verjamejo.   Osebno ti verjamem za čričke in podobne živali, ampak za veliko porabo pa ni nobene druge logike kot da ne znaš varčno voziti vozila ali pa je tvoja relacija pač takšna da zahteva večjo porabo.    Pridi do mene v Kranj pa si z veseljem vzamem čas pa primerjava vozila in ugotoviva kje so dejanska odstopanja. Imam takšno CX30 kot je tvoja in Mazdo 6 G194, pa boš imel konkretne reference za predstavitev na servisu. 
    • Kot sem zdaj slišal od nekaj ljudi, ko enkrat odtegneš vijake glave, jo je obvezno potrebno dati poravnati... Sem se naučil na "težji" način
    • Tu nimamo kaj skrivat... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.