Skoči na vsebino

Dyno day , sobota 14.11.

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

huh... prilo?nost... :)

 

mogo?e pa res...

 

@mazda_mx: do kdaj moram javiti.. ?

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Ce prides v soboto zvecer bo prepozno.

 

ok... :)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

U to bi pa ?e mene zanimalo, da pogledamo koliko ima dejansko konjev pa navora (?ipana) M6 :P

 

Kdaj pa komu moram sporo?it udele?bo oz. rezervacijo?

Napisano

zdravo!!

?e je to v dopoldanskem ?asu potem pridem !!!!!!

 

 

lp

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

ekola... plan je padel, jaz bom prisoten, tempiram pa biti tam v ?asu med 9.00 in 10.00...

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

No samo toliko, da napi?em. Iz izku?enj vem, da na dyno meritvah ure te?ejo kot namazane. Tako, da jaz bi se na va?em mestu primajal ?e kar takoj, ko se za?ne. Sploh ?e bo res dosti ljudi. ;) Je pa res, da smo ponavadi mi opravljali meritve v popoldanskem ?asu in je bilo zato ?e prej konec.

 

@Deeyan: Upam, da bo? imel vsaj 90 kot jaz s svojo "natunano" 323C. :jezicek:

Napisano

No samo toliko, da napi?em. Iz izku?enj vem, da na dyno meritvah ure te?ejo kot namazane. Tako, da jaz bi se na va?em mestu primajal ?e kar takoj, ko se za?ne. Sploh ?e bo res dosti ljudi. ;) Je pa res, da smo ponavadi mi opravljali meritve v popoldanskem ?asu in je bilo zato ?e prej konec.

 

@Deeyan: Upam, da bo? imel vsaj 90 kot jaz s svojo "natunano" 323C. :jezicek:

 

 

ja sej glih to me zanima, ?e je avto kej zaspan :D

Napisano

Ker vas je kar nekaj reklo da boste pri?li jutri na meritve, me zanima koliko nas bo iz foruma.

 

Vsak naj napi?e spodaj svoj nickname, pa bom za?el kar jaz, drugi pa nadaljujte seznam

 

1.) Andriy

Napisano

Mene pa zanima koliko ima oriinalna 100kw m6 diesel - pred faceliftom, ker je na tem forumu ?e marsikaj pisalo o tem. Nimam ?asa, druga?e bi pri?el. Naj nekdo pripopa meritve.

Napisano

Mene pa zanima koliko ima oriinalna 100kw m6 diesel - pred faceliftom, ker je na tem forumu ?e marsikaj pisalo o tem. Nimam ?asa, druga?e bi pri?el. Naj nekdo pripopa meritve.

 

Prosil bi te da bolj natan?no napi?e? kaj bi rad izvedel, ker iz tega posta se ne da kaj veliko razbrati <_<

Napisano

Pisalo je, da ima menda v resnici ve? kw kot pa je uradno. Zdaj pa me zanima koliko je to.

 

Aha, jaz imam druga?e tudi to s 100kW/136HP, samo je ?e ?ipana, tako da ne vem koliko ima original, bomo pa jutri pogledali, ?e bo kak?na s 100kW.

Napisano

Aha, jaz imam druga?e tudi to s 100kW/136HP, samo je ?e ?ipana, tako da ne vem koliko ima original, bomo pa jutri pogledali, ?e bo kak?na s 100kW.

 

bo... samo tudi ta je ?e bla pod no?em :)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Vsega skupaj se je nabralo 18 avtomobilov.

 

Nekaj avtov na zacetku je bilo izmerjenih na napacnem programu.

Povprecno je bilo za 12% premalo "konjev", tisti ki so potem se ostali smo jih izmerili se enkrat in je bila konjaza kot je bio predvideno. Kdor zeli se lahko najavi in se bo se enkrat izmerilo s pravim programom. Seveda brez katerihkoli dodatnih stroskov. Okvirno pa je 12% dovolj dobra stevilka za popravek meritve, ki ste jo dobili.

 

Nekaj primerov pravilnih meritev:

 

Mazda 323 1.5 s sportnim izpuhom 93KM.

Citroen AX 1.4 GTi 101KM

BMW M3 (3.0) 290KM.

Subaru Impreza WRX s sportnim izpuhom 235KM

Honda Civic VTI s sportnim izpuhom in brez kat 163KM.

 

Vsi ostali so bili malce prevec predelani. Turbo avtomobili pa seveda pri tako nizkih temperaturah dajo malce vec od sebe.

 

Temperatura zraka priblizno 10 stopinj. Se pravi kar ugodno.

Napisano

Nekaj avtov na zacetku je bilo izmerjenih na napacnem programu.

 

<_<

 

@Andrey: evo ti ga na... 139 brez ventilatorja + 12% = 155.7; z ventilatorjem pa 142 +12% = 160...

 

@Sishi: MX-3 V6 ima potemtakem tudi 123 konje pa enga ?oferja :)

 

edino za Uklopkotovo mi ni jasno, njemu ste namerili 144,5 KM, ?e se prav spomnim... ?e tule dodam 12%... potem je avto PREmo?en :)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

aja... kaj je pa pol z navorom.. namre?, teoreti?no bi ga nekateri od izmerjenih avtov morali imeti cca 380 Nm... izmerjeno je blo pa 300... :P kar je manj kot po originalnih tehni?nih podatkih !?

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Točno to, jaz bi klical na pooblaščenca pa naj menjajo, a si ravno s konec garancije?
    • Jaz sem prej tako močno zabremzal, da mi je zadnja luč padla v prtljažnik...
    • Razdalja med tračnicama pri tirih na slovenskih železnicah je natanko 4 čevlje in 8,5 palcev. Zakaj ravno toliko? Zato, ker je taka razdalja med tračnicama na angleških železnicah. Ker so železnice začeli graditi Angleži, je ta mera postala standard. In zakaj v Angliji uporabljajo tako mero? Zato ker so prve vagone v Angliji izdelovali v delavnicah, kjer so pred pojavom železnice izdelovali kočije. Za železniške vagone so porabili kar enaka podvozja, kot so jih prej rabili za kočije. Zakaj pa so za podvozja kočij uporabljali prav to mero (4 čevlje in 8,5 palcev? Zato, da so bila kolesa na kočiji prilagojena kolesnicam na starih evropskih kolovozih, ki so imeli to mero. Zakaj pa so imeli kolovozi to mero? Zato, ker so kolovozne poti napravili stari Rimljani med svojimi osvajalskimi pohodi. Njihovi dvokolesni vozički za konjsko vprego pa so imeli to mero. In zakaj so imeli vozički ravno tako mero? Zato ker so vprego konstruirali tako, da je sta vanjo natanko pasali riti dveh konjev.   Torej ni čudno, da slovenski vlaki vozijo tako počasi in neredno, če imajo pa za osnovo riti rimskih konj...  
    • Odločno protestiram!    Zahtevam, da objavo umakneš. Dobro, lahko jo tudi spremeniš.   Ker tole nikakor ni prav in to se ne sme pisati!       Pravilno je "dol z Golobom" in ne "dol s Golobom"...    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.