Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Sol je resni?no najve?ji sovra?nik pleha, ?e posebej ?e je lastnik premalo vesten in po soljenju, ko so ceste ??i??ene, avtomobila ne o?isti in dobro spere podvozja. ?e pa ima tak ?e ogrevano gara?o in od soli umazan avto lepo zapelje vanjo sol lepo nadaljuje z raz?iranjem saj vi?ja ko je temperatura in bolj kot je vla?no bolj negativno "deluje" na pleh.

33112_1.png

Napisano

to je sicer zelo pohvalno, prava sramota se mi pa zdi, da pri avtu za 25 tisoc ? ne naredi tega ze proizvajalec.

 

 

 

Omenjeno za??ito vam brezpla?no naredijo na poobla??enem servisu in avto dobite nazaj ?e isti ali pa naslednji dan. Za??itijo pa se ponavadi vsa vrata, pragi in zadnje obrobe blatnikov. To seveda dr?i, ?e avto ?e nima sledi rje, v nasprotnem primeru, pa se na?eti deli li?arsko popravijo, na koncu pa se avto ?e za??iti z dolo?enimi voski, premazi in silikoni.

 

Skratka, vsi ki imate Mazde 3 in 6, za katere je odprt vpoklic zaradi prerjavenja, ste bili o tem ?e verjetno obve??eni s strani MMS in mogo?e tudi s strani va?ega servisa. Priporo?am vam, da se na vabilo odzovete, da mojstri opravijo svoje dele, ?e ne se lahko poslovite od garacije na prerjavenje.

 

lp, sos

Napisano

Skratka, vsi ki imate Mazde 3 in 6, za katere je odprt vpoklic zaradi prerjavenja, ste bili o tem ?e verjetno obve??eni s strani MMS in mogo?e tudi s strani va?ega servisa. Priporo?am vam, da se na vabilo odzovete, da mojstri opravijo svoje dele, ?e ne se lahko poslovite od garacije na prerjavenje.

 

Se opravi?ujem ?e je to ?e bilo razlo?eno, vendar me zanima za katere letnike vse velja tole? ?e recimo to zajema tudi 2003 letnike me zanima kako lahko preverim, ?e je ta avto ?e bil vpoklican ali ne? Kli?em na servis ali kako?

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Napisano

Omenjeno za??ito vam brezpla?no naredijo na poobla??enem servisu in avto dobite nazaj ?e isti ali pa naslednji dan. Za??itijo pa se ponavadi vsa vrata, pragi in zadnje obrobe blatnikov. To seveda dr?i, ?e avto ?e nima sledi rje, v nasprotnem primeru, pa se na?eti deli li?arsko popravijo, na koncu pa se avto ?e za??iti z dolo?enimi voski, premazi in silikoni.

 

Skratka, vsi ki imate Mazde 3 in 6, za katere je odprt vpoklic zaradi prerjavenja, ste bili o tem ?e verjetno obve??eni s strani MMS in mogo?e tudi s strani va?ega servisa. Priporo?am vam, da se na vabilo odzovete, da mojstri opravijo svoje dele, ?e ne se lahko poslovite od garacije na prerjavenje.

 

lp, sos

 

 

Lahko pokli?e? na servis in povpra?a?, ?e je za tvojo mazdo odprt kak vpoklic, kar sicer dvomim. druga?e pa ?e je avto redno servisiran, ti itak velja garanija na prerjavenje 12 let.

Napisano

Lahko pokli?e? na servis in povpra?a?, ?e je za tvojo mazdo odprt kak vpoklic, kar sicer dvomim. druga?e pa ?e je avto redno servisiran, ti itak velja garanija na prerjavenje 12 let.

 

Ampak se mi zdi, da se je pisalo, da ti ta garancija velja samo v primeru, da si enkrat letno na pooblascenem servisu, kjer ti postempljajo v servisni knjizici pregled karoserije (tako je bilo se v casih papirnatih servisnih knjizic... ne vem, kako je sedaj z digitalno servisno knjizico :) ) ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Lahko pokli?e? na servis in povpra?a?, ?e je za tvojo mazdo odprt kak vpoklic, kar sicer dvomim. druga?e pa ?e je avto redno servisiran, ti itak velja garanija na prerjavenje 12 let.

 

 

jap. tudi to dr?i. razen ?e ima avto vpoklic, potem ne gledajo na servisno knjigo, kar se ti?e pa garancije pa.

Napisano

Meni so tudi na servisu Mazdo 3 porihtal, je bil vpoklic.

So pa meli avto tam 3dni, ta cas dobil nadomestnega. Je pa po tem par dni smrdelo v avtu.

Je pa 2004 Mazda 3, je pa kupljena pr nas v MS, redno servisirana.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.