Skoči na vsebino

Umrl Toma? Humar

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Iz Nepala prihajajo tragi?e novice. Re?evalci so do Toma?a Humarja pri?li prepozno. Njegovo truplo so na?li na vi?ini 5600 metrov, je povedal Viki Gro?elj. Posmrtne ostanke so ?e prepeljali v bazni tabor pod goro.

 

Slovenski alpinist Toma? Humar je umrl na Langtang Lirungu. ?est dni potem, ko je zaradi po?kodbe ostal ujet v ju?ni steni 7227 visoke gore, so re?evalci na?li njegovo truplo, je za 24ur.com povedal alpnist Viki Gro?elj. Humarjeve posmrtne ostanke so na?li na 5600 metrih, torej nekoliko ni?je od vi?ine, kjer naj bi se nahajal.

 

Truplo so ?e prepeljali v bazni tabor pod goro, zakaj je umrl, pa ?e ni znano. Po nepotrjenih informacijah je imel zlomljeno nogo, je dejal Gro?elj. Podatkov o drugih po?kodbah ?e nima.

 

Po?kodbe so bile prehude

 

Humar naj bi se po?kodoval pri sestopu s 7227 metrov visoke gore. Kaj to?no se je zgodilo na gori, ni znano: morda je padel, morda ga je zasul plaz. ?erpi v baznem taboru je v torek, ko so z njim zadnji? vzpostavili stik, dejal, da ima zlomljeno hrbtenico, rebra in nogo. Povedal mu je, da se ne more premikati in da je v zelo kriti?nem stanju, opozoril jih je tudi, da lahko kmalu umre. ?al se je ?rna napoved uresni?ila.

 

Bilo je prepozno

 

Potem ko je zadnje dni re?evalno akcijo oviralo slabo vreme ? od sne?enja in megle do mo?nega vetra ? je danes navsezgodaj zjutraj oziroma pono?i po na?em ?asu helikopter s ?vicarskimi re?evalci vendarle lahko poletel. ?al pa so v dolino sporo?ili tragi?ne novice.

 

V akciji izku?eni re?evalci

 

Humarju je na pomo? odletela trojica izvrstnih re?evalcev iz ?vicarskega Zermatta. Sestavljajo jo pilot Robert Andenmatten, eden najbolj izku?enih re?evalcev in ekstremnih plezalcev na svetu Simon Anthamatten ter vodja zermattske gorske re?evalne slu?be Bruno Jelk. Iz ?vice njihovo delo koordinira vodja re?evanja pri Air Zermatt Gerold Biner.

 

Z roko v roki s ?vicarji so delovali nepalski re?evalci, koordinator je bil predsednik Planinske zveze Nepala Ang Tsering.

If in doubt, flat out... 

Napisano

men pa ne ,ker nisem imel nobene koristi od njega ,pa tud nek ljubitel alpinizma nisem!!!

 

Mi je pa ?al da ponavadi ljudje podpirajo take dobre ljudi ?ele takrat ko je prepozno!!!

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

 

Mi je pa ?al da ponavadi ljudje podpirajo take dobre ljudi ?ele takrat ko je prepozno!!!

 

Najceneje je! :bravo:

I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
Napisano

Ah, ekstremisti, ?terk je podobno izival...Saj je samo vpra?anje ?asa, kdaj zaklju?ijo izivanja nemogo?ih avantur... BTW Superman je tud slabo kon?al... <_< ?al mi je edino familije...

Napisano

R.I.P. :(

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Napisano

Vsakega je skoda, znanga ali neznanga, samo Toma? je ?e parkrat nakazal kje bo kon?al...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Vsakega je skoda, znanga ali neznanga, samo Toma? je ?e parkrat nakazal kje bo kon?al...

 

to?n tko.. ku?an tut lepo povedal.. "Glejte sam sem vedel da je bil podoben scenarij za pri?akovati"

If in doubt, flat out... 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • @Boss  verjetno sta pozabla, da smo morali banke prodat ali zapret ker smo jim pomagali. Tak je EU rekla.    Kitajci tak pomagajo vsem firmam, ki EU oničujejo.   Tudi most na Pelješac so kitajci gradili ceneje, kot bi ga pri sebi. Pa še transport bi blo treba vštet, potem se ve, koliko ga je plačala kitajska vlada, da evropske firme crknejo.   Brez dela, bojo najbolj dolgo uživali penzionisti. Če ne bo dela, ne bo kupne moči....
    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.