Skoči na vsebino

Mazda RX-9

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

  • Odgovori 66
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Napisano

Ho?em re?i, da elektromotor ne pa?e nikamor v tem razredu in ne more biti kar v itsem razredu kot wankel. :P ?eprav ne bom 100% trdil ker pri moto?portu se prostornina wankla pomo?i z nekim faktorjem (blizu x3), da pade v vi?ji razred saj proizvaja ve?jo specifi?no mo?.

Napisano

ja sej, a niso razredi za cestno 0-1800, 1800-2500, 2500+ ?

 

narobe, za cestnino so razredi

 

do 1350 (48,50?)

1351-1800 (72,73?)

1801-2500 (107,75)

nad 2500 (193,96?)

33112_1.png

  • 4 meseci kasneje...
  • 5 mesecev kasneje...
  • 2 tedna kasneje...
  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Tota mazda rx9 je naslednjia za mazdo rx7. Nimajo ?e "zelene lu?i" za proizvod, saj morajo zmanj?at porabo olja ter bencina za ta poseben motor.

Men osebno je lepa =) upam da ne bo cena zasoljena =/

Napisano

Tota mazda rx9 je naslednjia za mazdo rx7. Nimajo ?e "zelene lu?i" za proizvod, saj morajo zmanj?at porabo olja ter bencina za ta poseben motor.

Men osebno je lepa =) upam da ne bo cena zasoljena =/

 

Ho?em konkretne podatke, z linki in vsem, druga?e ni? ne verjamem :P Za Kaburo so tudi rekli, da bo ?la v serijsko proizvodnjo in nakonc ni bilo ni? :(

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Tota mazda rx9 je naslednjia za mazdo rx7. Nimajo ?e "zelene lu?i" za proizvod, saj morajo zmanj?at porabo olja ter bencina za ta poseben motor.

Men osebno je lepa =) upam da ne bo cena zasoljena =/

 

ok, na wanklu je skoraj nemogo?e BISTVENO zmanj?at porabo olja (razen ?e razvijejo novo olje ali pa super material BREZ TRENJA, tak da bi teoreti?no otto motor deloval kar brez olja) ker se olje brizga direktno v komoro za izgorevanje. da ma?e stene...

Kar je ?e samo po seb iz ekolo?kega vidika problem.

 

Rotary engines typically consume more fuel than a piston engine because the thermodynamic efficiency of the engine is reduced by the long combustion-chamber shape and low compression ratio (because they're often turbocharged).

The combustion chamber of rotary engine has the elongated shape like the crescent of new moon. It is reasonable that thermal loss on the larger than of the ordinary cylinder surface area results in the higher heat load of engine and lesser efficiency ratio. No efficient air-fuel mixing is performed in such combustion chamber that results in low fuel efficiency and low ecological compatibility.

lahko zbijejo porabo in olja in benza, ampak nikoli nikoli ne bo na ravni OTTO motorja, zaradi oblike komore za izgorevanje, ter zaradi dejstva da je wankel po dizajnu oblika motorja s 100% izgubo olja.

 

Popolna oblika komore za izgorevanje je KROGLA ki ima sve?ko v centru.

otto ima VALJ?EK s sve?ko v sredini... Wankel ima klobaso.

Kaj je bolj podobno krogli?

izgube so pri prenosu (tle je wankel ok), izguba zaradi neizgorelega goriva zaradi oblike komore (tle Wankel popu?i na celi ?rti)

Sem imel ?e en link ki ga ne najdem kjer je to ?e matemati?no utemeljeno, ne tako na horuk kot sem jaz zdaj napisal..

dizel ima pa zaradi same vrste goriva ?e ve?ji izkoristek, ne zaradi dizajna. Ampak ma toliko drugih problemov.

 

Kaj so pol glavne in ubistvu edine prednosti?

duh...

ma?ina sama ma tok delov kokr jih ma ena povpre?na GLAVA od OTTO motorja. Deli se ve?inoma vrtijo > sile in obremenitve so veliko manj?e kot na ottoju, kjer cilinder drma gor in dol.

posledice tega: velikost in te?a motorja majhna, kar pomeni da lahko avto dobro balansira?.

avto se ravno zaradi tega ker ima samo vrtljive dele lahko brez napora vrti visoko v obrate, in to HITRO. :)

zaradi manj delov je posledicno manj POKVARLJIVIH delov.

 

za "day-to-day" wankla jim je hybrid edina moznost da bo avto znosen ekolosko in ekonomsko.

 

?e en problem? dela ga samo mazda. Otto se razvija na vseh kontinentih vsak dan, rotary pa razvija ena elitna ekipa od mazde.

?e ga ne bi delala samo mazda sem prepri?an da bi jim uspelo razviti kak hybrid/wankel z znosno porabo tudi za non-performance uporabo, ve? glav ve? ve, ve? denarja za razvoj in raziskave, etc...

  • 9 mesecev kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.