Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Sam tolk sem bil pri prvemu re?enemu primeru poleg in ga ni ?istila ki bi to o?istl samo da na mo?i? cedilo vanj in pa da ga s ?opi?em odrgne?, tudi triklor nni deloval, para pod pritiskom, samo dobesedni z ?ico skozi VSAKO luknjico v situ potem pa je ?lo.

 

Torej deluje kot zape?ena barva, ki jo lahko samo mehansko odstrani?. Zanimivo je, da lastnike mazd z navojrjem na servisih ne opozorijo na ta problem. So pa vztrajni z zahtevo po rabi "predpisanega" olja v garantnem roku.

Najverjetneje je koli?ina in trdovratnost in koli?ina usedline odvisna tudi od na?ina vo?nje. Pri vo?nji s priganjanjem, ko so delovne temperature motornega olja vi?je je tudi ve?ja je koli?ina usedlin (moje sklepanje). Torej je mo?no, da je s priganjenjem motorja mo?nost nastanka usedli v kraj?em roku. ?e ni bilo sito o?i??eno kdaj prej, je 240.000 km lepo ?tevilo km. Je pa treba to dejstvo upo?tevati in v dolo?enih intervalih sito o?istiti.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

  • Odgovori 114
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Napisano

Torej deluje kot zape?ena barva, ki jo lahko samo mehansko odstrani?. Zanimivo je, da lastnike mazd z navojrjem na servisih ne opozorijo na ta problem. So pa vztrajni z zahtevo po rabi "predpisanega" olja v garantnem roku.

Najverjetneje je koli?ina in trdovratnost in koli?ina usedline odvisna tudi od na?ina vo?nje. Pri vo?nji s priganjanjem, ko so delovne temperature motornega olja vi?je je tudi ve?ja je koli?ina usedlin (moje sklepanje). Torej je mo?no, da je s priganjenjem motorja mo?nost nastanka usedli v kraj?em roku. ?e ni bilo sito o?i??eno kdaj prej, je 240.000 km lepo ?tevilo km. Je pa treba to dejstvo upo?tevati in v dolo?enih intervalih sito o?istiti.

 

Ravno obratno "dreka?i" imajo prej in pogosteje te?ave, labi ga tera pa se mu je to pojavilo"?ele" po 220 kkm

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ravno obratno "dreka?i" imajo prej in pogosteje te?ave, labi ga tera pa se mu je to pojavilo"?ele" po 220 kkm

 

Kdo bi to razumel?

Torej olje se na ni?jih delovnih temperaturah pod vlivom ?ega??? (mogo?e goriva ???), "strjuje" in postopoma ma?i sito oljne ?rpalke.

Je mogo?e kaka druga razlaga?

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Preve? se komplicira, na cedilu se naberejo saje in tudi opilki(ne vem od kje pridejo v motor), cedilo ima malenkost premajhne luknje vsaj zato ker dizel ima ve? ne?isto?. Potem pa se ta svinjarja segreva in ohlaja na cedilu, potem pa je tukaj ?e podtlak in se vse enostavno zalepi na cedilo, ?e pa ga goni? :punk: pa olje hitreje kro?i pa zna biti da se kaka smet s tako hitrostjo "zaleti" v cedilo da se dejansko "razbije" in potem potuje naprej v ?rpalko in se ujame v oljni filter.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

a vidis, da se splaca "gonit" :D

 

z avtom al si mislu mal druga?? :whatever:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

a vidis, da se splaca "gonit" :D

 

To je serpentin?ek povedu ?e par let nazaj. :hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Gont v smislu...z drugo do blokade, al po AC 160 ? :-) Al najbol? oboje?

 

Btw, tale cedil?ek se verjetno puca ob menjavi olja I guesS?

Napisano

Gont v smislu...z drugo do blokade, al po AC 160 ? :-) Al najbol? oboje?

 

Btw, tale cedil?ek se verjetno puca ob menjavi olja I guesS?

 

?e ho?e? to cedilo o?istit, mora? vzet dol karter. To nebo? delal vsako menjavo, edino ?e ma? vi?ek denarja, da pri vsaki menjavi olja ?e nabavi? tesnilo karterja :P

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Napisano

?e ho?e? to cedilo o?istit, mora? vzet dol karter. To nebo? delal vsako menjavo, edino ?e ma? vi?ek denarja, da pri vsaki menjavi olja ?e nabavi? tesnilo karterja :P

 

Samo da nebo kakih dezinformacij, tesnila NI, ker je samo namazano s tesnilno maso in sestavljeno, tako da ta stro?ek odpade, pa tudi ?e bi bilo je to najcenej?e tesnil na celem motorju.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Samo da nebo kakih dezinformacij, tesnila NI, ker je samo namazano s tesnilno maso in sestavljeno, tako da ta stro?ek odpade, pa tudi ?e bi bilo je to najcenej?e tesnil na celem motorju.

 

Se opravi?ujem za dezinformacijo, nisem vedel da M6 nima tesnila. ?e dobro da imamo bolj podkovane uporabnike na forumu :bravo:

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Napisano

Se opravi?ujem za dezinformacijo, nisem vedel da M6 nima tesnila. ?e dobro da imamo bolj podkovane uporabnike na forumu :bravo:

 

Praksa in veze dajo nekaj znanja. :hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

zadnja 2 tanka se mi prizge lucka pri 700km...prej pri 650km (ponavadi gre noter 48-50litrov)

 

to je po tistem ko so spucali karter...kaj ma to veze s porabo pojma nimam...razen ce je zacel milk-shake bond delovat sele zdaj...

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Jaz sem skos avte tja vozil, tako moje kot od fotra pa nikoli ni bilo nobene drame. Sem nazaj dobil očiščenega in z zaščitnimi polivinili preko sedežev. Tko, da me tele tvoje izkušnje čist presenečajo.
    • Bom obudil tole temo.   Ali je že kdo na trgu videl agregat, ki bi imel vgrajen komplet baterij, recimo nekje 5 kWh in bi bilo vse skupaj zapakirano kot celota? To mi je všeč kot ideja, ker potem objekt napajaš s stabilno napetostjo iz baterije, motor se pa vklopi, ko je potrebno napolniti baterijo in ni nepotrebnih nihanj napetosti ob povečanju ali zmanjšanju bremena, ker vse napaja baterija. Motor pa lahko dela na lepih idealnih obratih, ko se zažene. Se mi zdi, da en kup potencialnih problemov odpade na ta način. Nekako si shemo zamišljam takole: Motor -> DC generator -> baterija -> razsmernik iz DC na AC. Lahko bi bilo dopolnjeno še z opcijo avtomatskega starta motorja, ko je baterija nekje na 10%, za napajanje starterja se uporabi kar baterija sama. Veliko te DC AC pameti je pa že rešene, ker vse to je že v uporabi pri hibridnih sončnih elektrarnah.   Malo raziskujem trg zaradi ene potencialne ideje, pa me zanima, če je že kdo naletel na kaj podobnega?
    • Jaz bom samo to še komentiral:           Zelo dobro si zapomnite:   mediji vam prikazujejo samo del resnice!               @Boss, mislim, da se tu oba strinjava, kajne?
    • Sem se odpravil v trgovino, da kupim štruco kruha.   Ko sem jo zagledal, sem se v trenutku odločil, da ga ukradem...    
    • - "Zakaj si mi nalila pivo v kozarček za šnops?" - "Ker si me sinoči prepričal, da velikost ni pomembna..."
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.