Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Torej rabu bi hitr nasvet za homemade servis, u petk je biv tehni?n use ?timal, samo ro?na (parkirna) zavora je bla zani? in sicer leva stran ne prime ni? spljoh (L= 70N, D= 1350N razlika 94%) Pa me zanima kaj to?no je treba to uzadi pri bobnih nardi (ucpredi znam raztavt diske pa ?eljusti in zamenat pakne) O bobnih pa nimam pojma :( aja avto: mazda 323f ba l.97

panoramska.jpg
Napisano

Poglej ?e je dobra zajla! Za boben dol vzet pa: gumo dol, potem ima? pa verjetno eno kovinsko kapico, tisto dol in potem ima? matico tam okol 30 gedoro +/- Potem gre boben dol in pride? do paken. Zelo verjetno se bo? kar namu?i da bo ?lo dol. Potem mora? paziti kako so pakne sestavljene in da ne zgubi? kak fedr?ek ali vzvod. Najbolje, da prvo ko bo? vzel boben dol probi potegnit ro?no ?e se zajla premika.

 

To je bolj simpl napisan, tko da zelo verjetn se bo kaj zakompliciral :)

Napisano

ej prjati glasbe!

 

 

Kdaj si nazadnje menjal pakne zadaj!

?e jih ?e nisi oz. niso bile potem ti svetujem naslednje!

 

Kupi nove pakne,+nove zavorne cilindr?ke ki pridejo zadaj in vseskupaj zamenjaj,ker meni se je zgodilo da ro?na ni prjela in seveda kaj je bilo zavorni batki so spustli!!!

Stro?ek ni velik,in ko bo? mel vse podrto bo? razmigal vodilo kjer je napeta zaajla za ro?no(rado zarjavi) Vse bo? mel novo ,podmazano zrihtano innn s zadnimi bremzami bo? mel mir za nadalne 2 leti pa ?e bremze bojo prijele tako kot morajo.

 

?e bo? rabil kaj mi javi!

 

 

lp

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

imel isti problem in rezultat.. Nikoli nisem popravu ker prej mi je masina sla...hahahaha

 

:hohoho::hohoho: ta je dobra

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

No torej, raztavil boben, malo razmigal, podmazal pa use, vendar za 1x ?e ni ni? bolje, sem pa opazil da imajo pakne ?e kar profila pa ?e na tehni?nem so bremze nasplo?no use 4 odli?no prijele, tako da verjetno res ni druge kot zajla, bom probu ?e to malo podmazat pa da vidmo kaj bo... :blush:

panoramska.jpg
Napisano

pol pa sploh uredu!!!

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

se prej se pa pojdi malo vozit ro?na gor ro?na dol....pa malo se vozi tudi z ro?no...pomagalo meni enkrat

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Aooa ?e dva dni visim skos okoli avta in pod njem, pa ?ezmer ni n? ratal. Ko sem mislu da je ?e use zrihtan, sem sestavil in ?u na testno vo?nnjo in leva prijela spet zaendrek. Potem sem ?el malo globje in se dokopal do to?ke kjer se ena zajla razdeli na dve (direkt pod ro?ko) in opazil da ko je zategnjena jo ?pona na desno oz plo??ica ki razdeli zajle je postrani, sklepa da je zato ve?ja sila na desno zavoro in leva zato ni? ne prime.. Zdaj pa nevem naprej, ali se da to levo zajlo nekak napet oz. desno razrahljat al nevem kaj... help!!

panoramska.jpg
Napisano

Tista plo?ica dela na vago, na tvojem mestu bi vzel to levo zajlo dol in jo poskusu mal prelaufat in not na?pricat z WD ali pa oljem. ?e je pa preve? zarustana ali pa celo kje po?kodovana pa zamenjat, potem je priporo?ljivo ?e desno menjat!

Napisano
:D menjaj obe zajli in bo prijelo ni neki strosek pa mir bos mel par let dokler nes pakn znucal :bravo:

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Napisano

Marko, sepravi mora biti plo??ica v ravni liniji (v vaservagi) in ne nekako postrani kakor je pri meni...

 

No ko sem danes nekaj mu?kal mi je nekak ratal popolnoma zablokerat desno stran :blush:<_<:angry2: tako da bom jutri raztavil ?e desen boben in namazal vzvode ter fedre pa vzel dol zajle in tudi te namazal. Hjoj ?e bi meu dnar bi ?e meu ud V6 podvozje pa 4 diske, ne pa te bobne <_<

panoramska.jpg
Napisano

Torej rabu bi hitr nasvet za homemade servis, u petk je biv tehni?n use ?timal, samo ro?na (parkirna) zavora je bla zani? in sicer leva stran ne prime ni? spljoh (L= 70N, D= 1350N razlika 94%) Pa me zanima kaj to?no je treba to uzadi pri bobnih nardi (ucpredi znam raztavt diske pa ?eljusti in zamenat pakne) O bobnih pa nimam pojma :( aja avto: mazda 323f ba l.97

 

Cela drama in cela znanost, zamnjaj zajli za ro?no in spotoma ?e po?ekra kako je s cilindri(in jih po potrebi zamnjaj, je cnej kot popravlat in menat tesnila)in si zmagal.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Jah cela drama ja, k misli? da ve? kaj dela?, potem ti pa pride en k obvlada zrihtat... smo pa menal tut cilndre pa pakne ker so ble leve za?gane... zdej je use zrihtan pa zdej vem kuko popravt, sam mi spet n? ne pomaga ker je blo pov bobna menjanega pa more bit zdej za neki ?asa... :)

panoramska.jpg

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Delo ne more bit hobi, če je plačano!    Edit: Potem je vsa "najstarejša obrt" hobi. Ker tam pa vsaka vsaj malo uživa.
    • Problem je tudi korupcija ter veze in poznanstva. Marsikateri sorodnik od vplivneža lahko dela kar hoče in se pomete pod preprogo. Ni kontrole kolesarjev, ki se po kolesarski stezi narobe vozijo. Ni kontrole za zmigavce iz rondojev. Nesposobni dobijo zdravniška potrdila. Policija lovi povratnike, sodstvo jih pa spušča...  Lokalna cesta KK - CE je uradno zaprta za tranzit tovornjakov, pa se veselo vozijo, ker ni kontrole...  Mnogo stvari ne klapa. 
    • Iščem M2, M3, pogojno CX-30 za drug avto - če bo kdo na forumu prodajal, sem zainteresiran   Cenovni rang okol 10-15k  
    • Od kod pa to? Kaj bo naprej, ne morem soditi, kot ti ne. Vem pa kaj je bilo nazaj. Če greš pa še kakšna destletja nazaj po tem grafu, ki sem ga pripel, je bilo pa še dosti slabše. Tudi po 500 mrtvih na leto.   Kako si jaz to malo po svoje razlagam. V časih do 2009 je bilo finančno stanje države in posledično vseh navzdol kar stabilno in se je dalo zraven vsega tudi marsikako igračo kupiti, ki je rezultirala potem v številki na tem grafu. V začetku tega grafa sem jaz bil študent in je non stop vsak vikend skoraj bila pizdarija nekje - pijana mladina, poln avto, divjanje in posledično sranje. Potem se je čez recesijo to vse malo umirilo, ker tudi denarja za vse te stvari ni bilo toliko. Zdaj smo pa zadnjih slabih deset let spet v ciklu, kjer je denarja za takšne stvari malo več in posledično so rezultati tu. Vsak, ki mu malo ostane gre še za uživancijo na motor, skiro, pa čeprav za to ni ravno najbolje usposobljen. Saj vemo, YOLO. Druga pozitivna stvar je pa napredek varnosti avtomobilov, kjer je občutna razlika - pasivna varnost boljša, asistenčni sistemi skoraj v vsakem avtu - vsaj pri nas, ki smo bolj pahnjeni na ta pleh. Na začetku tega grafa smo še kar dobro gledali NCAP teste za najboljše razultate, danes je to že samoumevno, da je to na nivoju. Ceste bi lahko bile pa boljše, se strinjam. Vse skupaj je tudi posledica zanemarjanja vlaganja v železniško infrastrukturo in zaradi tega ceste požirajo veliko več prometa.   Takle mamo... Izpit za helikopter, pa bo.   STATISTIKA PROMETNE VARNOSTI - Zavod Varna pot VARNA-POT.SI V preteklem tednu (23. – 29. december) sta na slovenskih cestah življenje izgubili dve osebi. Vir: Policija  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.