Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Torej rabu bi hitr nasvet za homemade servis, u petk je biv tehni?n use ?timal, samo ro?na (parkirna) zavora je bla zani? in sicer leva stran ne prime ni? spljoh (L= 70N, D= 1350N razlika 94%) Pa me zanima kaj to?no je treba to uzadi pri bobnih nardi (ucpredi znam raztavt diske pa ?eljusti in zamenat pakne) O bobnih pa nimam pojma :( aja avto: mazda 323f ba l.97

panoramska.jpg
Napisano

Poglej ?e je dobra zajla! Za boben dol vzet pa: gumo dol, potem ima? pa verjetno eno kovinsko kapico, tisto dol in potem ima? matico tam okol 30 gedoro +/- Potem gre boben dol in pride? do paken. Zelo verjetno se bo? kar namu?i da bo ?lo dol. Potem mora? paziti kako so pakne sestavljene in da ne zgubi? kak fedr?ek ali vzvod. Najbolje, da prvo ko bo? vzel boben dol probi potegnit ro?no ?e se zajla premika.

 

To je bolj simpl napisan, tko da zelo verjetn se bo kaj zakompliciral :)

Napisano

ej prjati glasbe!

 

 

Kdaj si nazadnje menjal pakne zadaj!

?e jih ?e nisi oz. niso bile potem ti svetujem naslednje!

 

Kupi nove pakne,+nove zavorne cilindr?ke ki pridejo zadaj in vseskupaj zamenjaj,ker meni se je zgodilo da ro?na ni prjela in seveda kaj je bilo zavorni batki so spustli!!!

Stro?ek ni velik,in ko bo? mel vse podrto bo? razmigal vodilo kjer je napeta zaajla za ro?no(rado zarjavi) Vse bo? mel novo ,podmazano zrihtano innn s zadnimi bremzami bo? mel mir za nadalne 2 leti pa ?e bremze bojo prijele tako kot morajo.

 

?e bo? rabil kaj mi javi!

 

 

lp

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

imel isti problem in rezultat.. Nikoli nisem popravu ker prej mi je masina sla...hahahaha

 

:hohoho::hohoho: ta je dobra

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

No torej, raztavil boben, malo razmigal, podmazal pa use, vendar za 1x ?e ni ni? bolje, sem pa opazil da imajo pakne ?e kar profila pa ?e na tehni?nem so bremze nasplo?no use 4 odli?no prijele, tako da verjetno res ni druge kot zajla, bom probu ?e to malo podmazat pa da vidmo kaj bo... :blush:

panoramska.jpg
Napisano

pol pa sploh uredu!!!

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

se prej se pa pojdi malo vozit ro?na gor ro?na dol....pa malo se vozi tudi z ro?no...pomagalo meni enkrat

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Aooa ?e dva dni visim skos okoli avta in pod njem, pa ?ezmer ni n? ratal. Ko sem mislu da je ?e use zrihtan, sem sestavil in ?u na testno vo?nnjo in leva prijela spet zaendrek. Potem sem ?el malo globje in se dokopal do to?ke kjer se ena zajla razdeli na dve (direkt pod ro?ko) in opazil da ko je zategnjena jo ?pona na desno oz plo??ica ki razdeli zajle je postrani, sklepa da je zato ve?ja sila na desno zavoro in leva zato ni? ne prime.. Zdaj pa nevem naprej, ali se da to levo zajlo nekak napet oz. desno razrahljat al nevem kaj... help!!

panoramska.jpg
Napisano

Tista plo?ica dela na vago, na tvojem mestu bi vzel to levo zajlo dol in jo poskusu mal prelaufat in not na?pricat z WD ali pa oljem. ?e je pa preve? zarustana ali pa celo kje po?kodovana pa zamenjat, potem je priporo?ljivo ?e desno menjat!

Napisano
:D menjaj obe zajli in bo prijelo ni neki strosek pa mir bos mel par let dokler nes pakn znucal :bravo:

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Napisano

Marko, sepravi mora biti plo??ica v ravni liniji (v vaservagi) in ne nekako postrani kakor je pri meni...

 

No ko sem danes nekaj mu?kal mi je nekak ratal popolnoma zablokerat desno stran :blush:<_<:angry2: tako da bom jutri raztavil ?e desen boben in namazal vzvode ter fedre pa vzel dol zajle in tudi te namazal. Hjoj ?e bi meu dnar bi ?e meu ud V6 podvozje pa 4 diske, ne pa te bobne <_<

panoramska.jpg
Napisano

Torej rabu bi hitr nasvet za homemade servis, u petk je biv tehni?n use ?timal, samo ro?na (parkirna) zavora je bla zani? in sicer leva stran ne prime ni? spljoh (L= 70N, D= 1350N razlika 94%) Pa me zanima kaj to?no je treba to uzadi pri bobnih nardi (ucpredi znam raztavt diske pa ?eljusti in zamenat pakne) O bobnih pa nimam pojma :( aja avto: mazda 323f ba l.97

 

Cela drama in cela znanost, zamnjaj zajli za ro?no in spotoma ?e po?ekra kako je s cilindri(in jih po potrebi zamnjaj, je cnej kot popravlat in menat tesnila)in si zmagal.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Jah cela drama ja, k misli? da ve? kaj dela?, potem ti pa pride en k obvlada zrihtat... smo pa menal tut cilndre pa pakne ker so ble leve za?gane... zdej je use zrihtan pa zdej vem kuko popravt, sam mi spet n? ne pomaga ker je blo pov bobna menjanega pa more bit zdej za neki ?asa... :)

panoramska.jpg

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Za simbolično ceno prodam gumi prtljažno korito za Mazdo 3 HB (2013 - 2019).   Več informacij na zs.
    • Izjemno zanimiv video za tiste,ki se zanimate za električno orodje,tehniko,in kako je kaj konstruirano. Tukaj za moje pojme nekaj najboljšega med vrtalnimi vijačniki,kar za komercialni trg sploh obstaja. Najprej predstavitev (razmontiranje in sestavljanje) baterijskega prebijača NIV 18 LTX BL 1.6 ,nato polnilca ASC 290 nato LiPower (18650),LiHD (21700) in LiHDX (21700 tabless) baterij,in nato še baterijskega udarnega vrtalnega vijačnika SB18 LTX BLi (udarna verzija brez snemljive Quick-glave). SB 18 (udarna varijanta brez Quick glave) LTX BL ISB 18 LTX BL I      
    • Nekoč je  tisto z valjarjem šlo tako:   Če valjar povozi Gorenjca rata hranilna knjižica, če Štajerca rata pivnik, če pa Notranjca pa bukov furnir.  
    • Sej veš da sam ne pijem alkota oziroma tako redko, da ni omembe vredno in sem vedno bil proti alkoholu za volanom in visokim kaznim, ter da se mora alkohol za volanom merit kot glavni vzrok nesreče in ne kot pridružen vzrok.   Tukaj je namreč problem v tem, da meritev ni zanesljiva, da bi bila nedvoumno ustrezna za izrek kazni. Kazen je do promila natančno opredeljena potem se pa opravi meritev, ki vzbuja dvom o natančnosti. Bo policija pač morala začet uporabljat etilometre, ki so ustrezno zanesljivi.   Bom dal primerjavo, da bo bolj plastično izgledalo kako neustreznost meritve izgleda v praksi... nekoč nekdaj sem tu na forumu že razlagal, kako me je ustavil policaj nekje med Mokronogom in Mirno in mojo hitrost ocenjeval po ZVOKU gum. Da po njegovi presoji se je SLIŠALO, da sem vozil prehitro. Ja če se ne bi ročno uprl in da brez natančne meritve pač ne bom podpisoval prekrška se je omehčal in me spustil z opozorilom, kar je tudi vpisal v svojo črno knjigico. Se pravi še vedno je igral vlogo vsemogočnega in kako je dober, da me je spustil brez kazni pa čeprav ni imel trdnega dokaza.   Policija mora biti prva in vzor spoštovanja zakonov, ker edino tako bo imela dober renome... če pa se pusti vsepovprek, na pol legalno pa lahko hitro začnemo govorit o policijski državi.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.