Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Mislim, da je tu itak vsem jasno, da ve?ja razpr?enost meglenkam v megli nebi bila plus. Ve?ja razpr?enost je za dnevne lu?i za?eljena lastnost - s tem se raz?iri kot s katerega je lu? vidna. Tu bi bile LED zagotovo zmagovalke :bravo: . Tako da tvoja ideja s ?paranjem ksenona ni neumna.

 

Zanimivo da neglede na to, kam peljem na tehni?nega, vedno se moram "pretepat" z mojstri, ki mi povsej sili ho?ejo delat uslugo in nastavljat vi?ino snopa kratkih lu?i, pri tem pa vsi brez izjeme vtikajo ?rufciger v luknjo za nastavitev dolgih :angry2:

 

Dej jih drugi? malo po prstih,?e vidi?,da ne obvladajo.Jaz sem opazil,da ne obvladajo tega (pri xenonkah)

niti na uradnem servisu. :angry2: Pol pa so mi re?ili zadevo na AMZS v 4 minutah. :bravo:

 

 

Napisano

Imam aftermarket xenone 8000K in angel eyes za parkirne, zadaj ?tiri lu?i namesto dveh... pa nisem imel nobenih problemov na tehni?nem. :ne vem:

LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.

Napisano

Secer nisem glih siguren ampak se mi zdi,da xenon v megli je bolj bogi.Veliko bolj?a je bolj rumena svetloba. :whatever:

 

 

ja glede tega pa se strinjam!!!! tudi po de?ju je bogi! govorim za xenon kit!

 

kar se ti?e tehni?nih - Labore Kranj... :bravo:

 

na vipasvkem pa priporo?am avto hi?a Bjax ki ima tehni?ne preglede! mojega prijatelja so spustili mimo ker ni imel ne spojlerja, feltn, pragov homologiranih!

ZOOM-ZOOM
Napisano

ja glede tega pa se strinjam!!!! tudi po de?ju je bogi! govorim za xenon kit!

na vipasvkem pa priporo?am avto hi?a Bjax ki ima tehni?ne preglede! mojega prijatelja so spustili mimo ker ni imel ne spojlerja, feltn, pragov homologiranih!

 

hehe...tole pa ni dobro javno reklamirati ve?.

Napisano

Samo res ste eni idioti, da javno pi?ete kje vas spu??ajo ?ez. Ko bodo enkrat to odkrili boste pa lahko ?li vsi v jok pa na drevo. :whatever: Od prijatelja fotr dela na homologaciji in je ?e rekel, da je samo vpra?anje ?asa kdaj bodo spet kak?ne tehni?ne poj****i in, da so ?e nabavili kombije, ki bodo prirejeni za tehni?ni pregled na terenu. ;)

Napisano

Samo res ste eni idioti, da javno pi?ete kje vas spu??ajo ?ez. Ko bodo enkrat to odkrili boste pa lahko ?li vsi v jok pa na drevo. :whatever: Od prijatelja fotr dela na homologaciji in je ?e rekel, da je samo vpra?anje ?asa kdaj bodo spet kak?ne tehni?ne poj****i in, da so ?e nabavili kombije, ki bodo prirejeni za tehni?ni pregled na terenu. ;)

 

nismo idioti v kranju so razumevajo?i ne podkupljeni....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Vglavnem s ?asom nas bojo :whatever: jast vem da bom dal ven xenon kit in upam da dobim kake bolj pametne ?arnice! za v meglenko pa bom dal del led! zaradi tega pa mi nebojo te?ili! sah upam da ne!

ZOOM-ZOOM
  • 2 tedna kasneje...
Napisano

?ivjo

 

Da ne smetim vse okol bom vpra?al kar tukaj.

 

Pri novi m6 sta za osvetljevanje tablice v uporabi kak?ni ?arnici (tip)?

 

Hvala.

 

LP, S

Napisano

Mal sem raziskoval in ugotovil slede?e (naj me kdo popravi ?e se motim):

Front Parking Light: 194

License Plate Light Bulb Size: 194

194 = W5W

 

 

Zgleda da so prave tiste k majo podno?je T10.

 

Bom mogu zgleda odpret in pogledat, da se prepri?am.

 

Lp, S

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Mal sem raziskoval in ugotovil slede?e (naj me kdo popravi ?e se motim):

Front Parking Light: 194

License Plate Light Bulb Size: 194

194 = W5W

 

 

Zgleda da so prave tiste k majo podno?je T10.

 

Bom mogu zgleda odpret in pogledat, da se prepri?am.

 

Lp, S

 

W5W je T10 v bistvu ampak vseeno se drzi W5W, jaz sem vse prek ebaya nabavu

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Naši delajo še najmanj pizdarij. Tole na AC-jih je bolj v domeni tujcev, ki pač 1x letno prvlečejo kripo na daljše potovanje. Pa ker so brez vozniške kondicije je pol cela štala.    Da ne bo pomote, pomanjkanje vozniške kondicije se dogaja vsakemu, ki 1x letno dela daljše ture prej pa čez leto samo krajše po možnosti vedno po znanih cestah. Pol je pa 1x treba 500+km narest v kosu, je pa to trpljenje, da ni večjega in to se pri takih dejansko vidi od daleč.
    • @Alex ne verjame takim videom, kot ne verjame porabi na spritmonitorju in podobnim. Torej X je boljši od G . Gremo naprej.
    • 0-180 babyi dino faila🤪😆🤣
    • Seveda sem bil CX7. Pa problem sam resil   Tresle mi nikoli niso, ne vem od kje ta info. 6 let mam kolo nikoli niso tresle al karkoli, samo ta vikend prvic, diski se fabrski, kolo v celoti dela bp. Zakurile so se...., 6 let je pa le 6 let, pa tud teli tektro diski niso glih top of the pops... Ja to da sem sel nad predpisan diameter mi je jasno (180).
    • V tovarniških podatkih za vilico piše, koliko je maksimalno dovoljen premer rotorja. Stavim, da si presegel. Nič bat, ne bo se odlomila.  Problem vibracij pri zaviranju ni samo v bremzah, če je vilica prešvoh, lahko gor natakneš katerekoli bremze, pa bo vibriral (podobno je bilo tudi na moji mazdi v času 300+ Kkm sem sprobal in nataknil gor katerekoli neoriginal diske in ploščice, pa je vseeno treslo)  Ampak zadnja zavora na tvojem biciklu bi bila pa komot 203mm če že poizkušaš povečati hladilno površino.   Poleg tega bi lahko šel na pregrešno drage diske z alu sredico ki se podaljšuje proti centru kot hladilno rebro. Zraven seveda pašejo ne prav poceni zavorne obloge s hladilnimi rebri. Pazi, dobro sem se šolal na lastnih izkušnjah. Točno to sem naredil na tastarem biciklu - s 180 sem šel 203 in na vsa mogoča hladilna rebra tako na diskih kot na zavornih oblogah. Pomagalo je pa kurckej. Pri tanvem biciklu ni nobenih hladilnih reber ne na diskih ne na oblogah. So pa zato zavore 4batne in vilice so ornk. Ne trese ko je vroče.    S TBA - jem se absolutno strinjam,da bi 4bati močno pomagali, ker bremze res lepše delajo pa ne zaradi večje zavorne moči.    Upam, da ti nadgradnja popravi stanje.    Če si bil kdaj lastnik mazde ti tresenje bremz pri zaviranju res nebi smelo motit.   
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.