Skoči na vsebino

airbeg - kontrolna lu?ka


Priporočeno sporočilo

Sem lastnik mazde 6. Poleti (teden po preteku triletne garancije) mi je zasvetila kontrolna lu?ka airbega. Odla?al sem z obiskom servisa, danes sem bil pri njih zgodilo pa se je naslednje:

Z ra?unalnikom niso mogli ugotoviti okvare, predlagali so mi, da zamenjajo akomulator, ki da je kriv za to, da sveti lu?ka. Pla?al sem akomulator in delo (150 ?), ?al pa lu?ka ?e vedno sveti. Krivda naj bi bila v sovoznikovem varnostnem pasu. Ko ga bodo menjali (okoli 400 ?) bo zadeva urejena.

?e ne menjam pasov (so mi rekli), lahko ob karambolu zataji sovoznikova vre?a. (servis je uradno Mazdin)

Mi lahko pomagate?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sem lastnik mazde 6. Poleti (teden po preteku triletne garancije) mi je zasvetila kontrolna lu?ka airbega. Odla?al sem z obiskom servisa, danes sem bil pri njih zgodilo pa se je naslednje:

Z ra?unalnikom niso mogli ugotoviti okvare, predlagali so mi, da zamenjajo akomulator, ki da je kriv za to, da sveti lu?ka. Pla?al sem akomulator in delo (150 ?), ?al pa lu?ka ?e vedno sveti. Krivda naj bi bila v sovoznikovem varnostnem pasu. Ko ga bodo menjali (okoli 400 ?) bo zadeva urejena.

?e ne menjam pasov (so mi rekli), lahko ob karambolu zataji sovoznikova vre?a. (servis je uradno Mazdin)

Mi lahko pomagate?

 

Ko bodo zamenjali sovoznikov varnostni pas in ne bo bolj?e,bo kriv senzor...,pol bo krivo bla... bla... bla.. in bo? lepo ob 1000 ?,lu?ka bo pa ?e vedno lepo svetila. ;)

?e ne znajo postavit diagnoze z vso silno ma?inerijo,naj gredo najprej na osnovni te?aj ra?unalni?tva,pol pa

na te?aj diagnosticiranja te?av-se pravi step-by-step.

Ko je avto ?e v garanciji se je lepo tako igra?kat-zamenjajmo to,zamenjajmo ono,ni vrag,da ne bomo "zadeli" napake.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sem lastnik mazde 6. Poleti (teden po preteku triletne garancije) mi je zasvetila kontrolna lu?ka airbega. Odla?al sem z obiskom servisa, danes sem bil pri njih zgodilo pa se je naslednje:

Z ra?unalnikom niso mogli ugotoviti okvare, predlagali so mi, da zamenjajo akomulator, ki da je kriv za to, da sveti lu?ka. Pla?al sem akomulator in delo (150 ?), ?al pa lu?ka ?e vedno sveti. Krivda naj bi bila v sovoznikovem varnostnem pasu. Ko ga bodo menjali (okoli 400 ?) bo zadeva urejena.

?e ne menjam pasov (so mi rekli), lahko ob karambolu zataji sovoznikova vre?a. (servis je uradno Mazdin)

Mi lahko pomagate?

 

Napaka je v sovoznikovem sede?u, kjer je senzor ki te "stehta", se pa ga da predelat,za male pare.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ko bodo zamenjali sovoznikov varnostni pas in ne bo bolj?e,bo kriv senzor...,pol bo krivo bla... bla... bla.. in bo? lepo ob 1000 ?,lu?ka bo pa ?e vedno lepo svetila. ;)

?e ne znajo postavit diagnoze z vso silno ma?inerijo,naj gredo najprej na osnovni te?aj ra?unalni?tva,pol pa

na te?aj diagnosticiranja te?av-se pravi step-by-step.

Ko je avto ?e v garanciji se je lepo tako igra?kat-zamenjajmo to,zamenjajmo ono,ni vrag,da ne bomo "zadeli" napake.

 

Hvala za nasvet, na forumu sem zasledil kar nekaj podobnih mnenj, nih?e pa ne pi?e o pasovih ali o akumulatorju. Zgleda da so me res nategnili in ?e me bi radi.

 

Tonton

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sem lastnik mazde 6. Poleti (teden po preteku triletne garancije) mi je zasvetila kontrolna lu?ka airbega. Odla?al sem z obiskom servisa, danes sem bil pri njih zgodilo pa se je naslednje:

Z ra?unalnikom niso mogli ugotoviti okvare, predlagali so mi, da zamenjajo akomulator, ki da je kriv za to, da sveti lu?ka. Pla?al sem akomulator in delo (150 ?), ?al pa lu?ka ?e vedno sveti. Krivda naj bi bila v sovoznikovem varnostnem pasu. Ko ga bodo menjali (okoli 400 ?) bo zadeva urejena.

?e ne menjam pasov (so mi rekli), lahko ob karambolu zataji sovoznikova vre?a. (servis je uradno Mazdin)

Mi lahko pomagate?

 

Imel sem tak problem na trojki. Pr men se je na?igala lu?ka samo ob slabem vremenu. Napaka je bila v senzorju trka na ?elni strani. Je pa serijska napaka na mazdi 3 sm ne vem do katerga letnika (ni zalit).

bit podgurc je luksuz!

ni ga vitamina ?ez liter vina!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Imel sem tak problem na trojki. Pr men se je na?igala lu?ka samo ob slabem vremenu. Napaka je bila v senzorju trka na ?elni strani. Je pa serijska napaka na mazdi 3 sm ne vem do katerga letnika (ni zalit).

 

?lovk ima mazdo 6. :dudek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Mogoče si se res nagaral, ampak si vsaj vozil "varčnega" bencinarja.
    • Tako je to...vsak ima "svoj" predalček😄
    • Enake znamke vozilo, enak model vozila, enak letnik vozila, enako veliko vozilo, še barve je enake, enkrat štirikolesni pogon in dvolitrski turbo dizel (poraba 6,7), drugič 1,5 litrski ne-dizel s sprednjim pogonom (poraba 8,8).    Zame ni več dileme, kakšen motor je edina prava izbira.
    • DANES SEM PA SPREMENIL VERO IN TRDIM, DA JE AVTOMATIK NEKAJ NAJBOLJŠEGA NA TEM SVETU!   Sem danes dobil kot nadomestno vozilo enakega, kot je naš dvolitrski dizelaš, le da nima štirikolesnega pogona in da je 1,5 litrski bbeeee eeenn eeennn ciiii narr brrr (me trese že če moram samo napisat). Se pravi težko vozilo z majhnim motorčkom.  Dragi moji, to pa je "trajben getriben"... Saj po avtocesti od Kopra mimo Trsta in do Monfalcona je lepo šlo, nič posebnega. Itak je pol poti omejitev 80 in s tujim avtom sem se omejitve držal kot klop. Ko se je omejitev dvignila, je bilo pa zmerno do pretežno vodoravno in je tudi kar šlo. Od Monfalcona do Solkana je pa polovico poti skozi naselja (50), ostalo pa 70. Nato sem v Solkanu počakal, da so trije otroci končali s športnim plezanjem in en otrok z avtošolo, pa še sosed me je prosil za prevoz, ker se je skregal s punco in dobil čevelj... In tako sen štartal s polnim, že tako velikim in težkim, vozilom v te naše hribe. Sem prekladal tisti menjalnik, da me zdaj bolita noga in roka. In že na pol poti do doma sem si zaželel, da bi bil avtomatik...    Zdaj razumem, kaj so nekateri tu razlagali. Dokler sem vozil dvolitrskega dizla, tega nisem razumel.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.