Skoči na vsebino

"Zanesljivost" avtov...

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Spet so naredili raziskavo najbolj zanesljivih avtov.In sicer:novih,2-3 leta starih,4-5 let,6-7...

 

No,in rezultati?

 

2-3 leta stari:

http://video.alvolante.it/pdf/pagina1.pdf

4-5 let stari:

http://video.alvolante.it/pdf/pagina2.pdf

6-7 let stari:

http://video.alvolante.it/pdf/pagina3.pdf

8-9 let:

http://video.alvolante.it/pdf/pagina5.pdf

 

Sicer pa je tukaj celoten ?lanek (google translate) :P

 

http://www.alvolante.it/news/tuv_affidabilita_auto-137111044

 

Na?e mazde 6... :whatever:

 

 

Napisano

 

Saj so se pa trojke toliko bolje odrezale. :ouje:

 

Sej dejansko ?e se malo pogleda je 3-jka 2X bolje narejena.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Pri ?estkah je najve?ji problem uvedba DPF pri FL prej?nje generacije, ki se pa? ni izkazal najbolje zato pa? tak procent napak in skromno mesto ravno pri 4-5 let starih.

33112_1.png

Napisano

se zna zgodit, da so trojke vecinoma benz in se zato manj kvarijo kot vecinoma dizel sestke...

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

se zna zgodit, da so trojke vecinoma benz in se zato manj kvarijo kot vecinoma dizel sestke...

 

pa tudi manj km/leto delajo v povpre?ju

33112_1.png

Napisano

No ja moje skromno mnenje je pa (sode? po branju te?av na forumu), da tole kar dr?i. Ne vem zakaj ampak od nekdaj so mi M3 delovale bolj kvalitetno narejene kot M6. Pa, da se ne bo kdo ?util napaden, to je samo moje mnenje, ki sloni na branju foruma in te?av, ne osebnih izku?enj. sramezljiv

Napisano

Tukaj so vklju?ene samo "te?ave",ki so prijavljene na uradnih servisih.?e pri?tejemo ?e primere,ki jih uspe?no

re?ijo privat serviserji ,fu?arji in uradi sam,bi se vrstni red verjetno spremenil.

Zdej v katero smer za M6 je vpra?anje. :whatever:

 

 

Napisano

Menda ne v korist M6.

Jaz sem mel kr nekaj te?av, pa nobena ni bla pri poobla??encih re?ena. Pa pri mnogih drugih je tudi podobno, tak da se ?tevilo napak s tem sigurno ne zni?a.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Seveda ima lahko tudi nov avto kakšno pomanjkljivost ali napako. Če in ko jo odkriješ, se pelješ na servis, saj je avto v garanciji, da serviserji avto pregledajo in napako odpravijo. Pisarjenje po forumu problema ne bo rešilo, zato se poraja misel, da je izmišljeno in ima nek drug namen … Skratka, @tommzy, že imaš termin pri serviserju in če ga nimaš, zakaj še ne?
    • Saj zastopim, da kdo težko verjame, da se je toliko "napak" nabralo.   Tudi nisem nikjer omenil, da so vse napake.    Pac povem kar se je zgodilo. Ena od takih je naprimer ključ in zaznava...    Sem ugotovil, da je po vsej verjetnosti šel v način ohranjanja baterije.  Zdaj dela (zaenkrat). 😁   V tej kilometrini še nisem imel takšne porabe.  Moj prvi avto je bil Accent 2001 letnik. Mislim da je bil 1.3 motor. Koliko konjev sem že pozabil.  Prvi avto in bencinar. Pot ni bila enaka.  Ne spomnem se več koliko je pil.    Pol so bile pa same astre. Ena bencinar ostalo vse dizel.  Tudi bencinar je pil manj.  Dizli pa jasno da obcutno manj.    Je pa res, da moja pot ni neka ravnina in je kar nekaj dolgih klancev in zahteva kar nekaj gasa.... Je nekaj ravnine ampak ne velik. Ni to ljubljana in okolica kjer je vse ravno. 😁   Voziva se večinoma dva.    Aja pa nekdo je omenil plastiko okrog koles da čudno da je nisem opazil...  Ja sem jo ja. 😆 Ampak me to ne moti kaj preveč. 😉   Bolj opažam neraven poden, čričke (odvisno od temperature) in podobne stvari... Katere slišim in vidim med vožnjo. Tudi poden občutim.    Pedal zavore se ni več spustil. Čakam da se spet. Za servis.    Za ostalo tudi... 
    • Poraba je meni ok.   170km Giulietta, je imela 90k km porabo 8.5.   In včasih so avti bolj pili, pri tvojih kilometrih, ti je že keri pil tudi 10.   Tudi jaz sebe ne dajem na splet. Avto mi pa ni problem slikat.   Tak by the way, si že bi na servisu. Valda da smo jezikavi, če pri vseh napakah še do servisa nisi šel.
    • Zdej pod "vsi" in "niste normalni" razumem tudi sebe.   Povedal bom čist direktno. Na forum si prišel po nasvete in dobil si jih, nekateri so ti všeč drugi ne. Dejstvo pa je, da je število tvojih problemov veliko in na meji normalnega, zato ti nekateri uporabniki ne verjamejo.   Osebno ti verjamem za čričke in podobne živali, ampak za veliko porabo pa ni nobene druge logike kot da ne znaš varčno voziti vozila ali pa je tvoja relacija pač takšna da zahteva večjo porabo.    Pridi do mene v Kranj pa si z veseljem vzamem čas pa primerjava vozila in ugotoviva kje so dejanska odstopanja. Imam takšno CX30 kot je tvoja in Mazdo 6 G194, pa boš imel konkretne reference za predstavitev na servisu. 
    • Kot sem zdaj slišal od nekaj ljudi, ko enkrat odtegneš vijake glave, jo je obvezno potrebno dati poravnati... Sem se naučil na "težji" način
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.