Skoči na vsebino

"Zanesljivost" avtov...

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Spet so naredili raziskavo najbolj zanesljivih avtov.In sicer:novih,2-3 leta starih,4-5 let,6-7...

 

No,in rezultati?

 

2-3 leta stari:

http://video.alvolante.it/pdf/pagina1.pdf

4-5 let stari:

http://video.alvolante.it/pdf/pagina2.pdf

6-7 let stari:

http://video.alvolante.it/pdf/pagina3.pdf

8-9 let:

http://video.alvolante.it/pdf/pagina5.pdf

 

Sicer pa je tukaj celoten ?lanek (google translate) :P

 

http://www.alvolante.it/news/tuv_affidabilita_auto-137111044

 

Na?e mazde 6... :whatever:

 

 

Napisano

 

Saj so se pa trojke toliko bolje odrezale. :ouje:

 

Sej dejansko ?e se malo pogleda je 3-jka 2X bolje narejena.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Pri ?estkah je najve?ji problem uvedba DPF pri FL prej?nje generacije, ki se pa? ni izkazal najbolje zato pa? tak procent napak in skromno mesto ravno pri 4-5 let starih.

33112_1.png

Napisano

se zna zgodit, da so trojke vecinoma benz in se zato manj kvarijo kot vecinoma dizel sestke...

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

se zna zgodit, da so trojke vecinoma benz in se zato manj kvarijo kot vecinoma dizel sestke...

 

pa tudi manj km/leto delajo v povpre?ju

33112_1.png

Napisano

No ja moje skromno mnenje je pa (sode? po branju te?av na forumu), da tole kar dr?i. Ne vem zakaj ampak od nekdaj so mi M3 delovale bolj kvalitetno narejene kot M6. Pa, da se ne bo kdo ?util napaden, to je samo moje mnenje, ki sloni na branju foruma in te?av, ne osebnih izku?enj. sramezljiv

Napisano

Tukaj so vklju?ene samo "te?ave",ki so prijavljene na uradnih servisih.?e pri?tejemo ?e primere,ki jih uspe?no

re?ijo privat serviserji ,fu?arji in uradi sam,bi se vrstni red verjetno spremenil.

Zdej v katero smer za M6 je vpra?anje. :whatever:

 

 

Napisano

Menda ne v korist M6.

Jaz sem mel kr nekaj te?av, pa nobena ni bla pri poobla??encih re?ena. Pa pri mnogih drugih je tudi podobno, tak da se ?tevilo napak s tem sigurno ne zni?a.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Se strinjam, lahko sploh ni catch v dpf-ju, ampak na injektorjih, egr-u,..
    • Govorili smo s Skandinavci, to pazite pri nakupu EV vozila WWW.ZURNAL24.SI Dobro desetletje je že minilo, odkar so električni avtomobili številnejše prisotni na avtomobilskem trgu. V te času so si tudi tisti, ki jih vzdržujejo, že nabrali precej izkušenj.  
    • Vidiš, spet navajaš same laži.   Pa vzemiva prav ta tvoj primer - ker povprečen Slovenec se res vsak teden (ROTFL) pelje v Munchen - čeprav ni reprezentativen.   Google Maps pravi, da je center Kopra, center Munchna razlike 507 km. Čas, potreben za to pot pa je ocenjen na 5h 33min.   Tudi če se peljem 110 km/h namesto 130 km/h (kjer sploh lahko), bo razlike v času malo, saj skozi Avstrijo (niti pri nas) ne moreš voziti 130 km/h na celotni trasi. Hudiča, še v Nemčiji od meje do Munchna komaj kje lahko uradno voziš 130 km/h. Med 110 in 130 km/h - kjer sploh lahko - ne pridelaš niti 20 minut prednosti. Zdaj odvisno s kakšnim EV se pelješ, ampak recimo, da s takim, ki ne zmore 500 km v kosu, da bova dodala še polnjenje ob avtocesti. Ob AC so hitre polnilnice, kjer 100-150 km dosega dobiš v 5-15 minutah (če imaš kak bolj moderen EV pa še prej). Ker sem se že peljal v Munchen (pa tudi še kam dlje), lahko vzameva moj postanek - s starim EV je bil potreben en postanek za polnjenje, dolg je bil 12 minut.   Torej si pod črto pol ure v prednosti. Ampak - da se pri 5h in pol dolgi poti ne bi niti enkrat ustavil, je pa tudi noro. Tako z vidika zdravja kot počutja/udobja. Če si kadilec, pa itak ne zdržiš. 😃   Cenovne primerjave ti pa ne bom delal, to menda že veš, da je z EV ceneje, čeprav mižiš za obe očesi.   Všeč mi je tudi tvoj začetek "Recimo, da greš z nekim resnim avtom od KP do Münchna". Kaj pa je resen avto? Kaj pa resen EV, tak, ki premaga 500 km v šusu? A potem boš pa primer podaljšal do Berlina? Kjer se na poti tudi ne bi nikoli ustavil ...
    • Zdaj mešaš hruške in jabolka. Pri telefonih in tv-jih ni stresa, kje in ali  boš sploh lahko polnil. Tekefon pač prlkjučiš na prvi vtič in to je to. Pri el. kosilnicah pa moraš že preden štartaš naredit celo študijo, kje in kolikokrat se boš ustavljal na poti. In za koliko časa. Recimo, da greš z nekim resnim avtom od KP do Münchna, potrebuješ za pot dve uri več časa. Prvič,ko se  voziš  z kaminsko  hitrostjo in oviraš normalen promet na cesti, drugič, ko iščeš prazno polnilnico ob avtocesti. In na koncu si porabil veliko več časa kot recimo z dizelašem ali benzinarjem in cenovno si tam-tam.  Jaz se z obema avtomobiloma vozim zelo komot in udobno in ne pogrešam "tihe" vožnje pri 110km/ uro. Mene ne prepričaš. 
    • Netopirjeva streha zahteva nekaj vzdrževanja in podmazovanja, tudi tesnila.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.