Tič Napisano 11. februar, 2004 Prijavi Napisano 11. februar, 2004 Vedno bolj se ubadam z mislijo da bi v avto sklacil BPT motor iz 323 GTX/GTR mazde l. okol 90. Pa me zanima ce je kak majster tule, ki bi vedel kak se stvari streze, kaj vse je problem in nasploh kje bi se dala dobit masinca itd... ??? 165 oz. do 185 KM majo ti motorji tovarnisko Citiraj ---------------------------------------
din Napisano 12. februar, 2004 Prijavi Napisano 12. februar, 2004 za GT-R ti lahko kar povem da pozabi, saj so jih naredili samo 2200 komadov (po drugh podatkih 2500) in je logi? malo te?ko dobit ta motor. Za GT-X je malo ve? mo?nosti, ampak pri nas jih je tudi samo za vzorec, ima? pa ?e varianto 1,6T ki jih je pa nekaj ve?. ?e pa bi ?el tudi v Nem?ijo po motor, pa ima? kar velike mo?nosti za nabavo T motorja. Pri sami vgradnji motorja, bo pa verjetno najve?ji problem menjalnik, verjetno ne bo vzdr?al brutalne sile motorja Citiraj
Tič Napisano 12. februar, 2004 Avtor Prijavi Napisano 12. februar, 2004 Ja sej a ne pride menjalnik zraven iz 323 avta? mislim, menjan skupaj z masino in sklopko kot celota? Sicer pa.. GTR ima 185 konjev a ne? kolk jih ma pa GTX? Kam pa so vgrajevali B6T motorje? Najbolj pa me zanima kje bi se zapletlo? Vse pase na nosilce al je treba kej spreminjat? oz. ce kupis staro 323 GTR/X, lahko potem iz moje mx-3 SOHC + onega avta sestavis skupaj mx-3 z novo masino(+ nekaj malenkosti) al se pri kaki vecji stvarci zaplete? Kak se pa drugac kej obnasa masinca? Je taprava al ne? je ne? ajd Citiraj ---------------------------------------
din Napisano 12. februar, 2004 Prijavi Napisano 12. februar, 2004 ?e se ne motim je B6 motor od stare GT-X 132hp. Moja ima 136kW - motor je pa divji grozno . Ja zaplete se npr. pri menjalniku ker je 4x4 pogon pri GT-X in GT-R, tak da da? pa? ta juhu motor not in upa? na njbolj?e. Te pa moram opozorit GT-R je samo na zunaj enaka navadni 323 in GT-X, v resnici pa je ob?utno te?ja (razne oja?itve). So pa ?e delali v MX3 turbo motor, bom probal poiskat ko pridem domov - zdaj sem v slu?bi Druga?e ?e ho?e? avto ki je divji in nevpadljiv, je pa GT-R prava stvar, pa ?e huj?a postane z malenkostno predelavo Citiraj
Tič Napisano 12. februar, 2004 Avtor Prijavi Napisano 12. februar, 2004 Ja... pa pase navadn menjalnik od mx-3 na B6T? potem lahko polosi ostanejo iste? kaj pa elektronika? Potem mi je bolsa varianta kupit sam masino al cel avto da bom mel vse dele? ker bi blo treba zamenjat se pumpo, pa ne vem...kuhler mogoc? pa se kej? Sj sm ze dost strani bral (ameriskih) sam bi raj tule videl da mi nekdo to pove ko obvlada, s cem nastanejo problemi. thanx zaenkrat Citiraj ---------------------------------------
din Napisano 12. februar, 2004 Prijavi Napisano 12. februar, 2004 http://www.323gtx.co.uk/pn/index.phpna trm naslovu je kar veliko zanimivega branja o turbo motorjih, glede same monta?e turbo motorja v tvojo MX3 pa ti nebi ravno vedel povedat ali pa?e kot ata na mamo (ok saj to dostikrat tudi ne pa?e skupaj, pa se vseeno prena?ajo ). tako da nevem, kaj ti naj svetujem, ?e ne ?raufa? sam ti tak?no predelavo odsvetujem - v vsakem primeru ni malo dela. Citiraj
din Napisano 12. februar, 2004 Prijavi Napisano 12. februar, 2004 sem pa na?el tisto MX3 za katero sem mislil da ima vgrajen turbo sr?ek od GT-Xa, pa sem se zmoto - je v resnici V6 z kompresorjem Citiraj
YavarYe X6V6 Napisano 13. februar, 2004 Prijavi Napisano 13. februar, 2004 Nekje sem zasledil, da v ta model vgrajujejo tud 2.5l motor, tako da je pomoje mozna tud vgradnja turbo motorja. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
STAJERC Napisano 13. februar, 2004 Prijavi Napisano 13. februar, 2004 Ja sej mozna je... mozna Citiraj
Tič Napisano 13. februar, 2004 Avtor Prijavi Napisano 13. februar, 2004 sej vse pase (nosilci od motorja pa podobno)... pa elektroniko bi tut kupu zraven od prejsnega avta, sam ne vem in povejte mi kje zvedet - kak je z menjalnikom, kuplungo, polosmi? Citiraj ---------------------------------------
torstorm Napisano 14. februar, 2004 Prijavi Napisano 14. februar, 2004 Zakaj pa bi dal notri motor iz gtr??????Raje daj motor od mx3 1.8 V6. Pa z malo tuninga ga komot spravi? na 200KM, s turbopolnilnikom pa se da celo na 300KM. Citiraj Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System
YavarYe X6V6 Napisano 14. februar, 2004 Prijavi Napisano 14. februar, 2004 Tud js bi na tvojem mestu raje vgradil 1.8V6 motor, manj problemov mas z vgradno in vsemi ostalimi stvarmi, tudi z A-testom nebo te?av, ker tak avto obstaja v originalu s takim motorjem. Pa ?e nekaj ti lahko svetujem, ko bo? enkrat mel V6 motor v avtu te 4 cilndrski z turbo in brez sploh nebodo ve? zanimal, to vem iz lastnih izku?enj. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Marko_mx-3 Napisano 14. februar, 2004 Prijavi Napisano 14. februar, 2004 A mogo?e veste kje bi se dal dobit 1.8V6 motor? Citiraj
din Napisano 15. februar, 2004 Prijavi Napisano 15. februar, 2004 Tud js bi na tvojem mestu raje vgradil 1.8V6 motor, manj problemov mas z vgradno in vsemi ostalimi stvarmi, tudi z A-testom nebo te?av, ker tak avto obstaja v originalu s takim motorjem. Pa ?e nekaj ti lahko svetujem, ko bo? enkrat mel V6 motor v avtu te 4 cilndrski z turbo in brez sploh nebodo ve? zanimal, to vem iz lastnih izku?enj. Oprosti, ampak pol se pa nisi vozo z pravim 1,8T, pa ne sanjat o 300KM in turbotu na navadnem 1.8 motorju , pa tudi ?e je V6 - je potrebno ogromno posegov v sam motor in ?e pol pravtako ne bo tisto tapravo. Se pa strinjam, da bi z V6 varianto bilo mnogo la?je, kon?ni efekt pa zadovoljiv oz. ?isto dovolj. Citiraj
Tič Napisano 15. februar, 2004 Avtor Prijavi Napisano 15. februar, 2004 Ne ne... Hocem podivjan turbo stirivaljnik... ne pa V6 motorja. Pol bi meu doma bemfla Pa ni to to. Citiraj ---------------------------------------
YavarYe X6V6 Napisano 15. februar, 2004 Prijavi Napisano 15. februar, 2004 Tako za informacijo,BMW nima v 6 motorjev pod 2.5l ampak ima inline 6 cilindrov. Pa kolikor casa ne probas V6 motorja, se ga ne otepaj preve?. Tudi js sem hotel turbo avto, ko pa sem preizkusil V6, sem se ?isto premislil. Sicer to je samo moje mnenje, nobenemu ne vsiljujem in nikogar ne prepricujem da je V6 bolje. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
torstorm Napisano 15. februar, 2004 Prijavi Napisano 15. februar, 2004 Pa ?e z razliko ma? tu manj?i cestni sklad pa ta 1.8 V6 sploh ne pije tako dosti kot kak BMW.Glede tehnike pa se BMW ne more primerjati.Japonci so stalno na prvem mestu. Pa BMW se zadnje ?ase stalno bolj kvarijo.Jih poznam dosti ki so zamenjali nem?ke avte za japonske. Zakaj pa rabi? sploh tako mo?no ma?ino v avtu,saj pri nas je sploh ne more? izkoristiti do konca.Ali kje tekmuje? na drag-race?? Citiraj Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System
Tič Napisano 15. februar, 2004 Avtor Prijavi Napisano 15. februar, 2004 nic ne tekmujem pa tut ne mislim. bolj za duso kot kej druga. sploh turbaca dejte mi pa to povedat: v katerih avtih pa lahko najdem B6T masince? to je 1.6 turbo z okoli 135 hp? pa kteri letniki so bli to? Citiraj ---------------------------------------
torstorm Napisano 15. februar, 2004 Prijavi Napisano 15. februar, 2004 to je imela samo mazda 323 Mislim pa da letniki 89 Citiraj Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System
torstorm Napisano 17. februar, 2004 Prijavi Napisano 17. februar, 2004 tu lahko kupi? rabljene motorje :prevo?enih je pod 50k kilometrov http://www.corksport.com/main.php3?primNav...%3Fcat%3D220767 Citiraj Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System
Tič Napisano 17. februar, 2004 Avtor Prijavi Napisano 17. februar, 2004 Hm... men nekak bolj disi, da ce bi se spravu to delat, da prpelem cel avto, ne pa samo masince. To pomeni da mam zraven se elektroniko, menjalnik, kuplungo, polosi, kuhler, svsta. Bi blo bols pomoje ps: dobr link od cork sporta Citiraj ---------------------------------------
din Napisano 17. februar, 2004 Prijavi Napisano 17. februar, 2004 Jp res dober link Zgleda, da je bila MX3 ?e original z tem motorjem 1.6L T4cyl (B6T) w/approx 132 HP 88-89 GT/GTX 92+ Mx3 $899 Ta pa o?itno zaj**** za vgradnjo 1.8L T4cyl (BPturbo) w/approx 180 HP 90-94 Protege 90-95 Escort GT 86-94 323 ## 95-98 Protege ## 92+ Mx3 ## $1150 ## installation can be difficult and expensive. (wiring/ECU, mounts, tranny) pa veliko sre?e pri iskanju Citiraj
mazda-mx3 Napisano 17. februar, 2004 Prijavi Napisano 17. februar, 2004 Ne ne... Hocem podivjan turbo stirivaljnik... ne pa V6 motorja. Pol bi meu doma bemfla Pa ni to to. BMW ima V6 ma?ine na 3-ki ali 5-ki?Kaj niso samo 6L ma?ine not? Citiraj Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje
Tič Napisano 17. februar, 2004 Avtor Prijavi Napisano 17. februar, 2004 ja ja.......my mistake, I admit Linijski sestaki od 2,0 do 3,5 pol pa mislim da so V8 No pac...frend ma starga (okol 88 letnik) 735i.... no...ce bi to hotu, bi tist kupu. Za male pare. Zej BPT sem tak ze odpisal, ker se vseen hocm met zanesljiv avto. Kaj pa tocno potrebujem ce bi hotel B6T? Samo golo masino al se kej ostalo? Mislim da menjalnik, polosi, elektronika in podobno lahko ostane kar staro not a ne? ciao Citiraj ---------------------------------------
torstorm Napisano 17. februar, 2004 Prijavi Napisano 17. februar, 2004 elektroniko bi moral preprogramirati ali zamenjati,?e ne bi ti razneslo ma?ino zaradi turboja.razli?na kompresijska razmerja. Citiraj Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.