Skoči na vsebino

BPT v mx-3

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

ej kaj je kasna razlika podmazovanja pri atm. motorjih v primerjavi z turbo motorji...nekje sem slisal da imajo turbaci sprice dodane da spricajo na bate od spodaj...ne vem tocno...kaj je to res?

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Napisano

mogo?e pri dolo?enih motorjih.turba?i majo ve?je oljne ?rpalke, pa oljne filtre z ve?jo prepustnostjo.?e si misli? gor montirati turbo ni tako enostavno kak je sli?ati. :ph34r::ph34r:

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

ja turbaci majo to dodatno. mislim da je edina navadna masinca (ena zelo redkih no...med vsemi znamkami) ravno mazda 1.8 se mi zdi (tista ko je v MX-5) ki ima tudi to, ceprav nima turbota :o:o:o . Sem kak tedn nazaj bral o tem na neki strani. je vsa zgodovina masinc napisana :D

---------------------------------------

user posted image

Napisano

sam bi blo fajn da mas denar, pa se malo igras in poskusas in tako naprej.....hehe, sam moras met $$

 

;)

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Napisano

ej kaj je kasna razlika podmazovanja pri atm. motorjih v primerjavi z turbo motorji...nekje sem slisal da imajo turbaci sprice dodane da spricajo na bate od spodaj...ne vem tocno...kaj je to res?

Ja je res, pa glavna gred je druga, pa ojnice, pa bati, pa ventili, pa glava, pa kolektorji, pa, pa, pa..... :D v glavnem na zunaj zelo podobno, znotraj totalno druga pesem.
IPB Image
Napisano

Zej BPT sem tak ze odpisal, ker se vseen hocm met zanesljiv avto. Kaj pa tocno potrebujem ce bi hotel B6T? Samo golo masino al se kej ostalo? Mislim da menjalnik, polosi, elektronika in podobno lahko ostane kar staro not a ne?

 

:P

 

ciao

Verjetno bi potreboval, ra?unalnik, kompletno navlako pri sesanju, kompletno navlako pri izpuhu, verjetno ?e kak?en nosilec, pa upaj da bo lepo pasalo z obstoje?im menjalnikom in si uspel. Aja pa mogo?e ?e benz pumpa.
IPB Image

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Bom danes...  Ena od jutra.   
    • Tule jaz vidim samo kapljice, slikaj, da se bodo videle poškodbe, ker jaz po  treh zimah nimam nič, skoraj nič!  Ker toliko slba pa ni ta barva kot se tule piše.... 🤔😉
    • Najprej se vsedite v Mazdo 6e, šele potem pišite. Njena notranjost je na nivoju vsaj enkrat (celo dvakrat) dražjih vozil.
    • Odvisno s katere smeri gledaš. Sam sem stranka Kržišnika, ki ima že od nekdaj Suzukije zraven. Ko se sprehodiš po salonu, vidiš očitno razliko v kvaliteti. To samo govori v prid Mazdi, ker lažje opravičiš višjo ceno.   Zdaj so zraven še Dongfengi (Forthing je model Dongfenga), slika je podobna, če primerjaš.   Tudi Mazda 6e je vsaj za razred višje po izdelavi od tega. V zadnje so imeli v salonu CX-30 in Mazdo 6e. Tudi tu kitajc 6e ne izgleda nič slabše, prej izgleda višji rang avtomobila. Nevem zakaj je potrebna ta degradacija s "kitajcem", komu to služi..
    • O, super. Bomo nabavili tudi to. 👍 Sam pri obdelavi lesa nikoli ne uporabljam odsesavanja. Uporabljam pa vedno kvalitetne ščitnike za ušesa, zaščitna očala, rokavice in zaščitno masko za usta. Ugotovil sem namreč, da če ne uporabljaš zaščitne maske ti gredo mikro delci prahu v pljuča in imaš lahko pozneje probleme pri dihanju. Na koncu dela šele pometem in posesam delovno površino. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.