Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni,

 

nekaj ?asa nazaj sem, ?e pisal o nedelovanju moje M6 cd136 oz. o nev?iganju le-te. No v?ge ?e,ampak klokota in nima nobene mo?i, javlja napako motorja, ?e ne ti??i? gasa crkne, ?e ti??i? gas gre samo do 1500 o/min, komaj prestavi? avto z mesta.

 

to se dogaja vsake toliko (brez kak?nih opozoril ali vzorcev) in diagnostika

pravi da je en injektor kriv za to dogajanje. o?itno se odlo?i za po?itek in so aktivni samo trije cilindri.

pojavil se je pa problem, da sedaj ko avto dela(v ?asu diagnostike), ne morejo ugotovit kater injektor je ta "slab".

ima kdo kak?no idejo kako bi to ugotovil..??

o?itno ima samo "slabe" trenutke pa ?e to samo pri v?igu nikoli med vo?njo.

to se mi je od sredine decembra pa do danes zgodilo 4x,

ko avto dolo?en ?as po neljubem dogodku stoji vsaj uro, dve, tri normalno v?ge.

 

Za kar?enkoli nasvet ali idejo bom hvale?en.

 

Lep pozdrav vsem.

 

:vesel:

Napisano

Sicer ne vem kako bo? to izvedel, ampak v?asih smo, ?e je motor delal na tri cilindre endostavno izvlekli kabel iz sve?ke. ?e si zdrl napa?nega, je ziher motor ugasnil. ?e pa ni, je bilo na tem cilindru nekaj narobe.

 

?al ima? pa ti dizla. :whatever:

Napisano

Sem razmi?ljal v tej smeri, sej bi moral tud dizel z vbrizgom, ?e mu vbrizg (delujo?) odklopi?, spremenit delovanje... :unsure:

Napisano

Kupi kontakt sprej in posprejaj konektorje. Mogo?e ti kontakt na enem, ali dveh nagaja.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Pozdravljeni,

 

nekaj ?asa nazaj sem, ?e pisal o nedelovanju moje M6 cd136 oz. o nev?iganju le-te. No v?ge ?e,ampak klokota in nima nobene mo?i, javlja napako motorja, ?e ne ti??i? gasa crkne, ?e ti??i? gas gre samo do 1500 o/min, komaj prestavi? avto z mesta.

 

to se dogaja vsake toliko (brez kak?nih opozoril ali vzorcev) in diagnostika

pravi da je en injektor kriv za to dogajanje. o?itno se odlo?i za po?itek in so aktivni samo trije cilindri.

pojavil se je pa problem, da sedaj ko avto dela(v ?asu diagnostike), ne morejo ugotovit kater injektor je ta "slab".

ima kdo kak?no idejo kako bi to ugotovil..??

o?itno ima samo "slabe" trenutke pa ?e to samo pri v?igu nikoli med vo?njo.

to se mi je od sredine decembra pa do danes zgodilo 4x,

ko avto dolo?en ?as po neljubem dogodku stoji vsaj uro, dve, tri normalno v?ge.

 

Za kar?enkoli nasvet ali idejo bom hvale?en.

 

Lep pozdrav vsem.

 

:vesel:

 

Ti ima? te?avo drugje, tako da malo raz?iritr obmo?je gledanja in spremljajte malo tlake pa razli?nih sistemih na motorju.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Yavar,

 

katere tlake si imel v mislih..??

avto v?ge in dela vsaj po zvoku sode? po treh cilindrih(pojavi se lu?ka motorja in lu?ka od DSC. kater tlak bi to povzro?il pa ?e to samo ko je hladno.

Kadar avto v?ge normalno, se tudi normalno pelje, mo? je taka kot mora bit! A ne bi ob kak?nem zmanj?anem tlaku avto imel konstantne probleme, ne samo ob?asno, upad mo?i in kaj podobnega....

 

lep pozdrav.

Napisano

Yavar,

 

katere tlake si imel v mislih..??

avto v?ge in dela vsaj po zvoku sode? po treh cilindrih(pojavi se lu?ka motorja in lu?ka od DSC. kater tlak bi to povzro?il pa ?e to samo ko je hladno.

Kadar avto v?ge normalno, se tudi normalno pelje, mo? je taka kot mora bit! A ne bi ob kak?nem zmanj?anem tlaku avto imel konstantne probleme, ne samo ob?asno, upad mo?i in kaj podobnega....

 

lep pozdrav.

 

lucka dsc in engine ti sveti ker si odklopil akomulator, naredi isto kot sem napisal na prejsnjem postu pod DSC

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

cukanje pa probaj odpraviti kot je napisano v temi

 

mazda mehanik,cukanje

 

v?asih pomaga

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

DSC sveti do minuto-dve, ?e je akumulator bolj na meji, da bo odpovedal.

To se pojavi ob nizkih temperaturah zjutraj pri prvem v?igu motorja, ?e ga potem po 5 minutah ugasne? in ?e enkrat po?ene? lu?ka ne sveti ve?.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
    • Ti mi raj povej kje na Zoe se da nastavit višino voznikovega sedeža. Sedež je pa drugače ene tolk udoben kot v Wartburgu izpred 30 let (mel zato vem). Zgleda kot neka zofa ampak čist brez oprijema. Aja a se da volan kej trše nastavit, ker je čist premehek in ne daje nobenega povratnega odziva.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.