Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni,

 

nekaj ?asa nazaj sem, ?e pisal o nedelovanju moje M6 cd136 oz. o nev?iganju le-te. No v?ge ?e,ampak klokota in nima nobene mo?i, javlja napako motorja, ?e ne ti??i? gasa crkne, ?e ti??i? gas gre samo do 1500 o/min, komaj prestavi? avto z mesta.

 

to se dogaja vsake toliko (brez kak?nih opozoril ali vzorcev) in diagnostika

pravi da je en injektor kriv za to dogajanje. o?itno se odlo?i za po?itek in so aktivni samo trije cilindri.

pojavil se je pa problem, da sedaj ko avto dela(v ?asu diagnostike), ne morejo ugotovit kater injektor je ta "slab".

ima kdo kak?no idejo kako bi to ugotovil..??

o?itno ima samo "slabe" trenutke pa ?e to samo pri v?igu nikoli med vo?njo.

to se mi je od sredine decembra pa do danes zgodilo 4x,

ko avto dolo?en ?as po neljubem dogodku stoji vsaj uro, dve, tri normalno v?ge.

 

Za kar?enkoli nasvet ali idejo bom hvale?en.

 

Lep pozdrav vsem.

 

:vesel:

Napisano

Sicer ne vem kako bo? to izvedel, ampak v?asih smo, ?e je motor delal na tri cilindre endostavno izvlekli kabel iz sve?ke. ?e si zdrl napa?nega, je ziher motor ugasnil. ?e pa ni, je bilo na tem cilindru nekaj narobe.

 

?al ima? pa ti dizla. :whatever:

Napisano

Sem razmi?ljal v tej smeri, sej bi moral tud dizel z vbrizgom, ?e mu vbrizg (delujo?) odklopi?, spremenit delovanje... :unsure:

Napisano

Kupi kontakt sprej in posprejaj konektorje. Mogo?e ti kontakt na enem, ali dveh nagaja.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano
  je URIX napisal:

Pozdravljeni,

 

nekaj ?asa nazaj sem, ?e pisal o nedelovanju moje M6 cd136 oz. o nev?iganju le-te. No v?ge ?e,ampak klokota in nima nobene mo?i, javlja napako motorja, ?e ne ti??i? gasa crkne, ?e ti??i? gas gre samo do 1500 o/min, komaj prestavi? avto z mesta.

 

to se dogaja vsake toliko (brez kak?nih opozoril ali vzorcev) in diagnostika

pravi da je en injektor kriv za to dogajanje. o?itno se odlo?i za po?itek in so aktivni samo trije cilindri.

pojavil se je pa problem, da sedaj ko avto dela(v ?asu diagnostike), ne morejo ugotovit kater injektor je ta "slab".

ima kdo kak?no idejo kako bi to ugotovil..??

o?itno ima samo "slabe" trenutke pa ?e to samo pri v?igu nikoli med vo?njo.

to se mi je od sredine decembra pa do danes zgodilo 4x,

ko avto dolo?en ?as po neljubem dogodku stoji vsaj uro, dve, tri normalno v?ge.

 

Za kar?enkoli nasvet ali idejo bom hvale?en.

 

Lep pozdrav vsem.

 

:vesel:

 

Ti ima? te?avo drugje, tako da malo raz?iritr obmo?je gledanja in spremljajte malo tlake pa razli?nih sistemih na motorju.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Yavar,

 

katere tlake si imel v mislih..??

avto v?ge in dela vsaj po zvoku sode? po treh cilindrih(pojavi se lu?ka motorja in lu?ka od DSC. kater tlak bi to povzro?il pa ?e to samo ko je hladno.

Kadar avto v?ge normalno, se tudi normalno pelje, mo? je taka kot mora bit! A ne bi ob kak?nem zmanj?anem tlaku avto imel konstantne probleme, ne samo ob?asno, upad mo?i in kaj podobnega....

 

lep pozdrav.

Napisano
  je URIX napisal:

Yavar,

 

katere tlake si imel v mislih..??

avto v?ge in dela vsaj po zvoku sode? po treh cilindrih(pojavi se lu?ka motorja in lu?ka od DSC. kater tlak bi to povzro?il pa ?e to samo ko je hladno.

Kadar avto v?ge normalno, se tudi normalno pelje, mo? je taka kot mora bit! A ne bi ob kak?nem zmanj?anem tlaku avto imel konstantne probleme, ne samo ob?asno, upad mo?i in kaj podobnega....

 

lep pozdrav.

 

lucka dsc in engine ti sveti ker si odklopil akomulator, naredi isto kot sem napisal na prejsnjem postu pod DSC

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

cukanje pa probaj odpraviti kot je napisano v temi

 

mazda mehanik,cukanje

 

v?asih pomaga

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

DSC sveti do minuto-dve, ?e je akumulator bolj na meji, da bo odpovedal.

To se pojavi ob nizkih temperaturah zjutraj pri prvem v?igu motorja, ?e ga potem po 5 minutah ugasne? in ?e enkrat po?ene? lu?ka ne sveti ve?.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Zadnja sporočila

    • To nima veze. Bedding oz. vleźanje zavor nima veze z preobremnjenostjo ali zmožnostjo.   Tudi nove pakne za kolo svetujejo bedd-at. Če pa jih. Je pa odvisno od posameznika. Jaz jih za kolo ne. 99% nima kaj bit. Tu je mišljeno bolj 100km/h do 0km/h s polno močjo. Ali pa da bi tak redno na imel tak avtocestne manevre.
    • To je pa tista razlika med "tišlarjem" in entuziastom,k marsikaj od tega tudi tišlarji ne vedo.   Bom omenil samo eno prigodo,ko sem pred leti v Watt-u v Trzinu kupoval elektromaterial. Res vrhunska stikala Bticino z kovinskimi okvirji,gumiranimi tipkami,enomodulne senzorje,regulatorje itd... In se iz vljudnosti opravičujem možakarju (starejši dečko...cca. mojih let,več kot očitno z izjemnimi izkušnjami na tem področju),da ga "mučim" z takimi kompliciranimi stvarmi (praktično nič od okvirjev,tipk in elementov niso imeli na zalogi,in je bilo treba naročiti). In mi odgovori,da ravno nasprotno,ker "privatniki štromarji" tega ne kupujejo,in ima končno enkrat malce "električarskega veselja",ker ima pač rad vse okoli tega....pravi,da ko pa "profiji" kupujejo...tam je vse po istem kopitu,in ni niti toliko važna kvaliteta...važno je samo,da dela,in da je nizka cena-totalni dilgčas. Pravi-takšni "domači mojstri"-to je pa čisto drug svet...sicer ne vsi,k veliko jih tudi gleda samo na ceno...a mene se je dobro zapomnil...ko po dolgem času spet tja "zaidem",se kar nasmeje😄
    • Jaz imam od nilfiska 145 bar. Na sami pistoli lahko nastavljas pritisk oz. bare in je v uporabi ze vec, kot 5 let pa dela vse BP. Poleg dobis se en kup dodatkov.   Nilfisk Hochdruckreiniger E 145 Bar Druck + Schaumsprüher + Terrassenreiniger + Bürste + Rohrreinigungs-Set (2100 W) : Amazon.de: Garten WWW.AMAZON.DE Nilfisk Hochdruckreiniger E 145 Bar Druck + Schaumsprüher + Terrassenreiniger + Bürste +...  
    • Pripravlja se…😁  
    • S kolesom sem padel dostikrat. Ne vem od kod taka precepcija, da se more kaj posebnega zgodit, da padeš. Tudi z avtom se zaletiš, ker pač pride taka situacija.   Imam na komolcu pošteno brazgotino, ki jo je asfalt zažgal imam še kar nekaj brazgotin. S holterjem sem salto delal. Na srečo sem pristal na nogah in holter je ostal cel. Na vlaki so mi duplo preko zvlekli. Zaradi strmine in nenadnega zivaranja, me je kipalo. Lahko še več takih sitacij najdem.   Najhitreje sem šel po asfaltu 65km/h z 26" gorskim. Redno na turah do 55 km/h spust po afaltu. Po šodru do 35km/h. Če se bom razsipal pač vzamem v zakup, oziroma ne razmišljam. Vozim, kolikor mislim, da še uspem obvladat.   Če bi me bilo strah vsagega padca, poškodbe, potem bi bilo najboljše, da se v hiši v mehurčkasto folijo zavijem. Tako da čisto razumem, tvojo hitrost na skiroju. Oceni si, da je to še za tebe obvladljivo, nisi noben daredevil. 👍
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.