Skoči na vsebino

Mazda 6, beli dim, vebasto


Priporočeno sporočilo

Zdravo

 

Pri mazdi 6, letnik 2003, mam probleme z belim dimom ki se vali nekje iz sredine avtomobila. To se dogaja na za?etku, dokler se motor ne vgreje. Mislim da dokler deluje vebasto. Na servisu so mi rekli da mi vebasto po?asi odpoveduje in da je menjava le tega okoli 3000 EUR. Druga?e problemov z avtom ni. Problem je samo dim in vonj.

 

Ve kdo kaj ve? glede tega?

 

Hvala

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zdravo

 

Pri mazdi 6, letnik 2003, mam probleme z belim dimom ki se vali nekje iz sredine avtomobila. To se dogaja na za?etku, dokler se motor ne vgreje. Mislim da dokler deluje vebasto. Na servisu so mi rekli da mi vebasto po?asi odpoveduje in da je menjava le tega okoli 3000 EUR. Druga?e problemov z avtom ni. Problem je samo dim in vonj.

 

Ve kdo kaj ve? glede tega?

 

Hvala

 

Bu?e, dokler webasto dela ga ne pipaj, bel dim pa je kondenz ki se nabere v njem ko ni v uporabi, se pa tudi malo bolj kadi, ker je vi?ja vlaga v zraku.

pa sam tolk za info webasto semo grelec stane manj kot 1k?, tako da za 3k? dobi? vsaj tri NOVE, ?e pa je res kaj narobe pa je popravilo do max 400?, pol pa sam razmisli.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ma to da se mi kadi se dogaja ?e odkar je padla temperatura na 0 in manj. Tko da ne verjamem da je kondenz.

 

Mazda servis v lj/vi?. Baje da se pri mazdi ne da menjat samo dolo?enih kosov vebasta, ampak samo cel vebasto zato da je taka cena. Dobi se ga tud samo v enem kosu. Baje.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ma to da se mi kadi se dogaja ?e odkar je padla temperatura na 0 in manj. Tko da ne verjamem da je kondenz.

 

Mazda servis v lj/vi?. Baje da se pri mazdi ne da menjat samo dolo?enih kosov vebasta, ampak samo cel vebasto zato da je taka cena. Dobi se ga tud samo v enem kosu. Baje.

 

 

Bu?ke.... Prodajni nateg da te bolj lahko olupijo.... <_<

Feel free....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Bu?ke.... Prodajni nateg da te bolj lahko olupijo.... <_<

 

Preko Mazdinega kanala JE tako (kar je v katalo?ki, to se da naro?it - poglej na allmazda.net), ?e pa gre? do Beja d.o.o. ki so specialisti ti lahko porihtajo po delih.

 

Pa mogo?e se ti je samo cel napokala od auspuha, ali se bolje spelji jo na stran

 

Podvpa?anje - parkira? avto zunaj ali notri in ali si dal kake aditive v nafto?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Preko Mazdinega kanala JE tako (kar je v katalo?ki, to se da naro?it - poglej na allmazda.net), ?e pa gre? do Beja d.o.o. ki so specialisti ti lahko porihtajo po delih.

 

Pa mogo?e se ti je samo cel napokala od auspuha, ali se bolje spelji jo na stran

 

Podvpa?anje - parkira? avto zunaj ali notri in ali si dal kake aditive v nafto?

 

 

Vedno zunaj. V?asih pod streho, ma zunaj. Nobenih aditivov. Samo ?isto nafto.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Potem samo podalj?aj cev dol in v stran, kot sem rekel

Ni? pa ne bo narobe ?e po 7h letih gres do Beje in das malo pogledati na ra?unalnik kaj je z webastom....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Potem samo podalj?aj cev dol in v stran, kot sem rekel

Ni? pa ne bo narobe ?e po 7h letih gres do Beje in das malo pogledati na ra?unalnik kaj je z webastom....

 

?e bo? ?el tja, se zmeni da bo? poleg, ne se menit da ga tam pusti?, ker so znani po tem da potem kaj ne ?pila ko avto dobi? nazaj, pa ne v zvezi s webastom.

Lahko pa se js zmenim pa ti v sosednji firmi to pogledajo(se ukvarjajo tudi z diagnostiko webasto), bom jutr vpra?al ?e je opcija pa sporo?im.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ok. Bom ?el pra?atat kaj je s tem, ker me prav zanima. Ne verjamem da bi kar odpovedal vebasto. Lani mi je super delalo, letos se pa v glavnem kadi ?e odkar je - spredaj.

 

Zaenkrat hvala vsem.

 

 

?zmeden? Spredaj kje?Kje je bil prej?

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Napi?i opozorilo PAZI WEBASTO (GRELNIK), da ti ga gasilci ne "zrihtajo", kot so tistega volvota v MB.

 

Nalepke bodo konec tedna !

Vzorci.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nalepke bodo konec tedna !

Vzorci.

 

Razmisli, ali ne bi bil bolj smotrna oblika, ki smo je vajeni pri opozorilih na nevarnost, npr. v obliki zanka stop, ?esterokotnika z belo obrobo in noter pa opozorilni napis, oziroma obvestilo o webastu. :ne vem:

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kako - spredaj-?Meni se "upali" webasto tam ?e nekje pri + 7°C. :whatever:

 

govora je o dimu, k ise pojavi vedno ob minusu :vskalo:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

govora je o dimu, k ise pojavi vedno ob minusu :vskalo:

 

Zdej ne ?tekam ve?. :whatever: Se pravi,ko je + mu dela webasto v redu,ko je - je dim bel?? ?zmeden?

 

Sem pa zasledil,da je lahko problem,da webasto ne izpiha neizgorele nafte do konca,ko ugasne? avto.In takrat se pojavi bel dim.

Pojavi se lahko tudi prvi?,ko pozimi zalaufa in pa kadar se webasto zamenja in pride v njem sredstvo za konzerviranje.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zdej ne ?tekam ve?. :whatever: Se pravi,ko je + mu dela webasto v redu,ko je - je dim bel?? ?zmeden?

 

Sem pa zasledil,da je lahko problem,da webasto ne izpiha neizgorele nafte do konca,ko ugasne? avto.In takrat se pojavi bel dim.

Pojavi se lahko tudi prvi?,ko pozimi zalaufa in pa kadar se webasto zamenja in pride v njem sredstvo za konzerviranje.

 

 

Ma ne. Vebasto se itak vklju?i tam okol nule. Zadnje 2 meseca je pa vedno pod 0 al pa to?no 0. Vsaj ko se v avto vsedem. Za prej pa ne vem, ker je to ?ele 2 zima z tem avtom. Lani se ni ni? kadilo, letos pa ja.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ma ne. Vebasto se itak vklju?i tam okol nule. Zadnje 2 meseca je pa vedno pod 0 al pa to?no 0. Vsaj ko se v avto vsedem. Za prej pa ne vem, ker je to ?ele 2 zima z tem avtom. Lani se ni ni? kadilo, letos pa ja.

 

Nope.webasto se normalno vklju?i mnogo nad 0 (kot sem ?e napisal) tam nekje pri +7°C. ;) in ne ?ele

pri nuli ali pa celo -.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.