Skoči na vsebino

Alko alko, ja te volim a ti me baca?

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Zanimiv rezultat testov - ?enske trezne s slab?im reakcijskim ?asom, kot mo?ki z litrom v riti. Pri tem da so organizatorji, razo?arani nad premajhnim vplivom alkota, za?eli med testom goljufati in enolitra?em ukinili tretjo zavorno lu?:

http://www.siol.net/avtomoto/nasveti/alkoh...cijski_cas.aspx

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Sej se heca? a ne, s tisto pripombo o kao premajhnem vplivu alkota?

 

?al tale preizkus ne pove veliko ali pa zelo veliko. Gre namre? zato, da se dokazano reakcijski ?as zmanj?uje, ko alkoholiziranost nara??a.

 

Po drugi strani pa je preizkus alkoholiziranosti narejen slabo saj bi morali meriti dejansko alkoholiziranost s pihanjem in preveriti ali stanje alkohola v izdihanem zraku ali pa stanje alkohola v krvi.

 

Velika razlika je ali ima dedec 100kg lastne te?e bejba pa recimo dobrih 50kg tako, da je tak?no navajanje podatkov bolj tko tko. Bistven podatek je tudi kolik?na je vsebnosta alkohola v tem vinu pa v kak?nih presledkih so to pili. Ker po tem, da so za vsak preizkus porabili nekaj minut samo za pripravo in da so nekaj minut verjetno tudi "vozili" predno so naredili 5 meritev je pa? od prvega pitja alkohola do zadnjega minilo kar nekaj ur in precej alkohola se je ?e odstranilo iz telesa.

 

Bistveno pri vsem tem pa je to, da to niso realne situacije saj je ?lo za mirujo?a vozila in vsi udele?enci so to?no vedeli, da se bo nekaj zgodilo in so bili maksimalno skoncentrirani samo na zavorne lu?i sprednjega vozila. To je v normalnem prometu ?isto nemogo?a sistuacija saj je treba procesirat ?e na desetine drugih dogodkov med vo?njo. To je tudi gospa proti koncu videa zelo lepo razlo?ila, da je ?lo tukaj le za enostaven reakcijski ?as, ki ne pove prav dosti ali pa skoraj ni? in da je veliko bolj pomemben reakciski ?as odlo?anja, kaj bomo naredili ob zaznavi spremembe v prometu - ali zavirali, ali obvozili oviro na levi, na desni strani ipd.

 

Men osebno je bil tale test kr neki in ?koda ?asa, ki so ga porabili zanj saj bi ga veliko bolje izkoristili tako kot so alkoholiziranost testirali pri Mythbusterjih med vo?njo po poligonu, da se simulira realno dogajanje v prometu, pri slab?i vidljivosti (tema), a bodo videli pe?ce, ali bodo vozili naravnost po sredi pasu, ali bodo znali zvoziti ovinek, ustavili pri stop znaku, pa da ne na?tevam naprej. To bi na vranskem lahko naredili in bi bil test res lahko referen?en tko pa je ?al na nivoju nabijanja in pametovanja za ?ankom :(

33112_1.png

Napisano

Se strinjam, tale test je bolj tako tako. Saj po litru vina imam ?e jaz mal slab?e reflekse pa sem ga vajen. :vino:

 

Da so s testom ustrelili mimo so pogruntali tudi organizatorji, zato spreminjanje pogojev testiranja med samim potekom in posledi?no ?e ve?je razvrednotenje testa.

 

Koliko je kdo v alkoholiziranem stanju nevaren, ni odvisno samo od vpliva opojne substance na motoriko, pa? pa tudi na psiho. Nekateri ?e po enem piru dobijo krila :cheers:

 

Sam osebno poznam ljudi, ki so trezni za volanom bistveno nevarnej?i od nekoga z litrom v riti. Pa ne mislit, da odobravam prekomerno pitje pred vo?njo, pa? pa bi odobraval periodi?ni preizkus psihofizi?nih sposobnost vseh udele?encev v cestnem prometu. Uglavnem, avtu na tehni?nem sondo v auspuh, lastnika pa ta?as na tipke testerja motorike.

 

Pa na zdravje :pepsi:

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

nisem bral vsega kar si napisal ampak je test v nekaj delih

 

se ta: http://www.siol.net/Avtomoto/Nasveti/Alkoh.../Alkotesti.aspx

 

Hvala Labi... in to?no tole potrjuje kar sem napisal - deci majo precej ni?jo stopnjo alkota v krvi tako, da direktna primerjava ni mo?na. Se pa izka?e, da po dveh kozarcih vina je to kar zgornja meja, ?e ima? vsaj 70kg lastne te?e po litru so pa ?e vsi kar lepo potrjeni.

 

 

 

p.s.: najbolj sme?na je una de?va s tisto butasto kapo, kako ima v videu ?e krepko rde? nos - policaju ?e za pihat ne bi blo treba dat pa bi vidu, da je pijana :lol:

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Včeraj, ko sem šel  z 6-ko v Ljubljano, me je en švabo rešil plačila kazni na avtocesti. Namreč, kar nekje tam  pri Divači je stala bela škoda in noter ostrostrelec (radarska pištola) Ali kako se že reče temu.  Švabo  je prehiteval eno Teslo z 130/ uro. Jaz pa za njim in komaj sem čakal, da se umakne ma svoj pas. In takrat zagledam organe pregona, ki opravljajo svoje poslanstvo.  Je pa zato moj kolega plačal davek, ko smo šli popoldne v Cerkno. Bili so skriti za enim ovinkom ( nato je bila dolga ravnica.) Omejitev 50km/uro. Kao naselje. Na cesto je kar skočila mlada, čedna uniformiranka. Namerili so mu 73km/uro.Seveda je sledilo takoj obvezno  pihanje, pisanje kazni. In podelitev 3 točk za prvo mesto. Največji smeh je bil, ker ni lovil tisti aparat za izpisovanje kazni. Ni bilo povezave. Pa je hodila gor in dol po parkirišču, nato je šla na drugo stran ceste, pa pod cesto. Vse skupaj je bilo res smešno. Na koncu je nekako uspelo, a ni natisnilo. QR kode. Nato smo videli do Kopra #e dve patrulji. Izgleda, da do imeli kako akcijo.          Ne, meni se ni zdelo pri vsem tem nič spornega. Pač takih situacij je vsak dan na cesti kolikor hočeš. 
    • In to mi razlagaš zakaj? Ker sem se mogoče zaletel v idiota al kako? Tale debata postaja iz trenutka v trenutek bolj čudna in zmešana. 
    • Ni se potrebno nobenemu klanjat, samo moraš bit na cesti "žvelt". To pomeni, da hitro reagiraš, pogledaš na brzino v vzvratno ogledalo in že skočiš na drugi pas. Pazit moraš nase in na druge v prometu. Imeti moraš reflekse in oči na pecljih. Predvidevati moraš dve potezi vnaprej, kaj bo kdo naredil. Preventiva in  ne kurativa. Vježbaj. 
    • Mi smo šli letos na morje z našo mx-30. Razlog, da smo v pričakovanju novega avtomobila, stara cx-5 pa že prodana. Tako, da nam drugega ni preostalo. Relacija novo mesto - medulin preko Kočevja. Enkrat polnjenje vmes na postajališču Ina - lepenica pred rijeko. Od doma do tam 120 km. Doma napolnjen na 100%. Ko sem začel s polnjenjem je kazalo dometa se 45km. Je pa res, da sem zadnjih 10 km avtoceste pred polnilnico povečal hitrost na 130-140. Največ gre 145km/h. potem ga zmanjka. Drugače pa max 110km/h. Po lokalnih pa po omejitvah oz. Malo nad izven naselij. V 35 minutah smo jo napolnili na 92%. Po polnjenju smo imeli do cilja se 135km, ki smo jih zmogli brez problema. Na koncu zopet malo povečali tempo, tako da je ostalo na cilju dometa se cca 40km. Je bil pa kar naložen avto in klima napolno. Šli smo kar malo skeptično na pot, glede na to na da nikoli ne uporabljamo javnih polnilnic, ampak na koncu vse bp. Poraba po bc 18,5kwh/100km. To so realne številke. Domet do 150km je realen pri hitrostih 110km/h in ne 130 oz. 140. Itak pa ne moreš spraznit baterije do konca.
    • Danes zjutraj dal kri...  Zdaj sem pa v Bosni... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.