Skoči na vsebino

Plin v japoncih? A plin v cx7 ?e zmeri dela? A je kaj problemov?

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Kak?ne so izku?nje s plinom in japonci?

 

A plin v cx7 ?e zmeri dela? A je kaj problemov??

 

A bi lahko malo pobrskal vpo forumu ?

 

Plin v vseh Mazdah dela BP.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

A bi lahko malo pobrskal vpo forumu ?

 

Plin v vseh Mazdah dela BP.

 

Ne sam to, ?e celo v moji laguni, ki je francoski skret na kvadrat, fajn laufa! <_<:harhar:

 

P.S. - kdor pa cinca, nej se pa raj na benz voz! :danzoman::bravo:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Pa Pero sej si ze imel to temo ki si jo sam odprl pred meseci :ne vem:

 

no dela...........

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

jasno da dela, brez kakr?nega koli problema (CX-7).

 

Jaz spravim v plinski tank ca 50 l plina. S tankom plina naredim ca. 450 km, tank bencina (ob vo?nji na plin) pa zraven skurim na ca. 1800-2200 km.

Napisano

jasno da dela, brez kakr?nega koli problema (CX-7).

 

Jaz spravim v plinski tank ca 50 l plina. S tankom plina naredim ca. 450 km, tank bencina (ob vo?nji na plin) pa zraven skurim na ca. 1800-2200 km.

 

 

a ni to mal velik? :ne vem:

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

a ni to mal velik? :ne vem:

 

to je zaradi mesta in kratkih razdalj...

 

imam sam 2000-2500km ko sem sel v francijo pa sem naredil 5500km z enim tankom bencina

 

Se vedno imamo s plinom porabo ala 7-8L /100 namesto 12-13L ...:)

To je pa? turbina ki STALNO zahteva benz tudi ob plinu....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

to je zaradi mesta in kratkih razdalj...

 

imam sam 2000-2500km ko sem sel v francijo pa sem naredil 5500km z enim tankom bencina

 

Se vedno imamo s plinom porabo ala 7-8L /100 namesto 12-13L ...:)

To je pa? turbina ki STALNO zahteva benz tudi ob plinu....

 

Te bom "malo" popravil, ti ima? benz poleg samo zaradi direktnega vbrizga bencina v cilindr, da ti "hladi" bencinske ?obe, ker druga?e bi se lahko stopile in potem bi bilo ?ele sranje v obliki ???.

Turbina nima pri tem ni?.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Kolikor vem turbino ?enejo izpu?ni plini... a ne radioaktivni stric?

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Napisano

Te bom "malo" popravil, ti ima? benz poleg samo zaradi direktnega vbrizga bencina v cilindr, da ti "hladi" bencinske ?obe, ker druga?e bi se lahko stopile in potem bi bilo ?ele sranje v obliki ???.

Turbina nima pri tem ni?.

 

Tudi jaz sem tako razumel, ampak saj verjetno tudi ni tako pomembno.

 

Sam imam porabo (prera?unano v bencinske evre) ca. 9 l/100km, kar je glede na bencinsko porabo 12-13l lep prihranek, ?e posebej ker (vsaj zame) ni nobene omembe vredne slabosti povezane z vo?njo na plin.

Napisano

Kolikor vem turbino ?enejo izpu?ni plini... a ne radioaktivni stric?

 

?e ?e, samo pa "bencin" "hladi" zgorevalni prostor in bat, zato pa bencinski turbaki vsi malenkost ve? pokurijo kot isti motor brez turbine.

?e bencinsk turbak dobi premalo bencina se za?ne veselica z imenum luknje v batih.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

?e ?e, samo pa "bencin" "hladi" zgorevalni prostor in bat, zato pa bencinski turbaki vsi malenkost ve? pokurijo kot isti motor brez turbine.

?e bencinsk turbak dobi premalo bencina se za?ne veselica z imenum luknje v batih.

 

?e sem prav razumel, bi potem turbaki teoreti?no pokurili isto kot pa ne-turbaki, ?e bi le-ti imeli druga?e re?eno hlajenje cilindra?

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Napisano

?e sem prav razumel, bi potem turbaki teoreti?no pokurili isto kot pa ne-turbaki, ?e bi le-ti imeli druga?e re?eno hlajenje cilindra?

 

:bravo::bravo:

Saj ga imajo, samo ko pa ga obremeni? pa to ni ve? dovolj.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.