Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Imam mazdo 626 2.0 GTS, 2000 letnik. Pred dobrim tednom dni se mi je na armaturki pri?gala lu?ka za akumulator. Seveda, sem takoj zmeril z voltmetrom, ?e alternator polni. In seveda ni polnil. ?e isti dan popoldan, ga ?elim odpeljat mehaniku nakar ugotovim da lu?ka ne sveti ve? alternator pa dela ko urica! Naslednje jutro alternator spet ni delal, zato sem ga takoj zmontiral iz avta in ga nesel k avtoelektri?aru, ki je ugotovil da je pokvarjen regler (regulator polnjenja). S tem, da je to nek ?uden alternator saj ima regler skupaj s ??etkami. (Alternator je Mitsubishijev 80 A) Nato grem v GMT, kjer mi odgovorijo da takega reglerja ne morejo dobiti. Grem nato na avtoromo in mi povejo da ga lahko dobijo a ?ele ?ez 14 dni! Seveda, ne morem biti tako dolgo brez avta ker ga nujno potrebujem, zato mi je nek prijatelj zrihtal zamenjavo alternatorja za 70 ?. Nosilci so identi?ni kot na originalnem, gre pa za nek obnovlje xxx alternator. Skratka na za?etku ko smo ga priklopli je delal ko urca po 15 min, pa se je spet pri?gala lu?ka za akumulator, po meritvah pa smo videli da alternator deluje - oddaja elektriko, na samem akumulatorju pa je padala elektrika. Alternator se je tudi segrel nenormalno. Nato sem poklical prijatelja, ki dela v Grazu na Mazda servisu. Povedal je da so imeli ?e kar nekaj takih primerov in ?e? da imajo te mazde od letnika 2000 dalje regler kar v ra?unalniku! ( Je to mogo?e?) In zaradi tega mi ne bo deloval avto z nobenim drugim alternatorjem kot le originalnim.

In zdaj nevem kaj naj naredim. Nov alternator mi je predrag (skoraj 300?) pa tudi nevem, ?e je problem v samem alternatorju.

Mi lahko prosim kdo pomaga? Jaz namre? tukaj nisem ve? pameten.

Napisano

Zanimivo,kot avtoelektri?ar ?e nisem pri?el na tak primer(imel res ?e vse ?ivo alternatorjev,tudi vodno hlajene)Ampak do sedaj smo ?e vse uspeli po?timati!

A ima? morda ?e vedno star alternator pri sebi??

S katerega konca SLO pa si?

Drga?e je pa te?ko na pamet karkoli re?i,kaj bi lahko bilo.Je pa ve?ina alternatorjev michibushijev,hitachijev,bosch-ejev al kakorkol se ?e napi?e :)

 

Napak za pri?gano lu?ko je pa lahko veliko,naj bo slab stik,naj bojo prekratke krta?ke,skurjena dioda,regulator,....

 

 

lp

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Jaz sem imel tudi pri 626 (samo da je bila letnik 1990) pokvarjen regler. Ker je bil nov predrag in treba bi bilo ?akat nanj, mi je avtoelektri?al montiral "zunanji" regler - ni bil montiran na altenatorju ampak ga je pritrdil na "steno" pri motorju (do altenatorja pa je ?el samo kabel). Delal je brez problemov.

 

 

Napisano

Dosti krat je samo masa kriva. Pri meni je na oplu oksidiral kabel za maso in mi zaradi tega ni alternator polnil, pa sem kabel menjal in je delal BP.

?e ne pa naj kolega z Mazda servisa v Grazu na kakem odpadu tam pogleda za tak alternator.

Napisano

Zanimivo,kot avtoelektri?ar ?e nisem pri?el na tak primer(imel res ?e vse ?ivo alternatorjev,tudi vodno hlajene)Ampak do sedaj smo ?e vse uspeli po?timati!

A ima? morda ?e vedno star alternator pri sebi??

S katerega konca SLO pa si?

Drga?e je pa te?ko na pamet karkoli re?i,kaj bi lahko bilo.Je pa ve?ina alternatorjev michibushijev,hitachijev,bosch-ejev al kakorkol se ?e napi?e :)

 

Napak za pri?gano lu?ko je pa lahko veliko,naj bo slab stik,naj bojo prekratke krta?ke,skurjena dioda,regulator,....

lp

 

?al starega nimam ve?, ker sem ga zamenjal za tega xxx. Bom pa poskusil nazaj dobit, ker ta itak ne deluje. (?eprav bo verjetno zelo te?ko)

Nikakor mi ni jasno, zakaj se ta tako hudo segreje. Je to normalno? Po 15 min je bil vro? tako mo?no, da bi se opekel na njem. Je pa en kolega, ki se kolko tolko spozna na avte (ni pa poklicno v tem) pogledal in mi povedal da sam alternator ne izklopi lu?ke ko je v zagonu. Zares hudo ?udno.

Druga?e sem iz okolice Gornje Radgone. Sem pa pripravljen prit z avtom v kateri koli ?tajerski konec ali prekmurski, samo da re?im te?avo. (dlje pa ?al ne morem, ker se lahko vozim le z vga?jenimi lu?mi)

 

Aja nevem koliko je to mogo?e, ampak sumim, da sem dobil ta obnovljen alternator pokvarjen....

Napisano

Kok amperski alternator pa si dal zdaj notri? Te?ave so se res pojavljale ob slabih masah. Drga?e pa tako kot je predhodnik omenil, drug regulator ki pa? je zmontiran nekje zunaj krta?ke pa so na svojem mestu ;)

Da se zadeva toliko segreje je nenormalno.(sumim na preslab po mo?i)alternator.

Ti pa svetujem ?e nekaj- predno vse kupaj dela? napolni akomulator na hi?ni polnilec,in nato ga priklopi nazaj

Z alternatorjem nikoli ne bo? toliko nafilal kot s polnilcem ,za vsak slu?aj preveri da ni kaka celica pri?la v stik.

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Saj v tem je ravno problem, da mi je en ?u?mar zamenjal nekje v avstriji originalni alternator za tega....za katerega ne poznam ne firme, niti ni navedena ampera?a.

Eno vpra?anje. Recimo, da kupim (rabljen ali novi) originalni alternator. Je mo?no, da bi bilo kaj drugega narobe z avtom in bi mi avto uni?il alternator? Namre? bojim, se da ne gre za kak?no drugo napako ki bi mi kurla alternatorje. In da se mi nebi zgodilo, da bi mi uni?lo no alternator.

Napisano

?e mene pra?a? je edino razlog da bi ti lahka zaj.... alternator je to akomulator,da ti pokuri diode ?e pride v stik itd.

Mislim da je problem tukej ampera?a,?e ima? alternator ki fila samo s 50A rabi? pa alternator ki fila 80 je tu vzrok za pregrevanje! ker enostavno ?vohnej?i nima dovol da bi dofilaval akomulator in pa vzdr?eval vse porabnike (moje mi?lenje)

Preveri kable da so vsi ok

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

?e mene pra?a? je edino razlog da bi ti lahka zaj.... alternator je to akomulator,da ti pokuri diode ?e pride v stik itd.

Mislim da je problem tukej ampera?a,?e ima? alternator ki fila samo s 50A rabi? pa alternator ki fila 80 je tu vzrok za pregrevanje! ker enostavno ?vohnej?i nima dovol da bi dofilaval akomulator in pa vzdr?eval vse porabnike (moje mi?lenje)

Preveri kable da so vsi ok

 

Vredu, hvala za nasvet. Bom poskusil in sporo?im kaj bo novega.
  • 4 tedne kasneje...
Napisano

Malo pozno pi?em kako sem re?il problem.

 

Skratka na Mazdi sem imel polno alternatorjev in ni? ni delalo. Nakar mi je Mazdi mehanik povedal, da imajo mazda 626 od leta 2000 naprej ?e nek dodatni regler v ra?unalniku in bo delalo, le ?e bom imel originalni-mitsubishijev alternator. In res, ko sem dal originalni - popravljen alternator je spet vse delalo in ?e dela!

pogovarjal sem se z razli?nimi mehaniki (va?kimi) in vsi so prvi? sli?ali za tak?en ˝fenomen˝. A v mojem primeru je bilo res tako.

Napisano

Malo pozno pi?em kako sem re?il problem.

 

Skratka na Mazdi sem imel polno alternatorjev in ni? ni delalo. Nakar mi je Mazdi mehanik povedal, da imajo mazda 626 od leta 2000 naprej ?e nek dodatni regler v ra?unalniku in bo delalo, le ?e bom imel originalni-mitsubishijev alternator. In res, ko sem dal originalni - popravljen alternator je spet vse delalo in ?e dela!

pogovarjal sem se z razli?nimi mehaniki (va?kimi) in vsi so prvi? sli?ali za tak?en ˝fenomen˝. A v mojem primeru je bilo res tako.

 

kdo in kje je pa pobnovil ta tvoj alternator in cena?

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • @tommzy na tvojem mestu bi napisal knjigo z naslovom 101 problem z Mazdo.  Trda vezava cca. 200 strani. Če rabiš založnika javi na ZS.
    • "Zato ker se mi ni dalo letat po servisu. 😁" A ti to resno? Pri tem,da po tvoje pol avta ne deluje v redu izjaviš tako smešnico??To res samo še dodatno potrjuje, da sploh nisi resen ali pa , da je vse to tvoje pisanje le neko nakladanje . Ko se ti bo dalo končno poklicati na servis in se ti dogovoriti za servis,kjer ti bodo ali ne bodo odpravili te tvoje "napake" pa le sporoči ,da ti bomo vsi čestitali za pogum. Do takrat pa bi bilo fajn, da najdeš svojo staro astro in se v terminu,ko bo Mazda na servisu zopet voziš kot se spodobi.😉
    • Jaz bi tak avto takoj prodal 🤓🤣🥸, ali pa se nehal sekirat, ker boš očitno doživel živčni zlom zaradi vseh malenkosti in nebuloz na avtu, ki te motijo....(kot je bilo zapisano že večkrat, nobena znamka ne dela več na kvaliteti kot pred 10 ali 20 leti....in Mazda tukaj ni izjema, in na koncu ti bodo rekli da je delovanje v mejah tolerance.....kdor je delal hišo in imel opravke z razno raznimi mojstri ve kaj sem s tem želel povedati....ti daš 30k za nov avto ali 200k za bajto, potem pa x delov dela folk ki ima osnovnošolsko izobrazbo in ni vse narejeno na milimeter natančno, istega odtenka, ti pa seveda pričakuješ da bo vse kot iz zlata🤣.....na koncu pa nadzornik ob pregledu reče, da je narejeno v mejah tolerance (moja izkušnja ko so polagali parket za katerega sem plačal 100eur/m2 in so mi ga takega ki je imel najvec belih lis (sam parket je bil bp, samo so imele dolocene deske bolj intenzivne kontraste) polozili direkt v dnevni (pa bi jih lahko v shrambo ali v kuhinjo kjer je pult, hladilnik...in sploh ne bi nihce videl tega....) pa sem protestiral in se kregal in so ga 10m2 vrgli ven in naredili / položili na novo....).....pod črto malo moraš imeti srečo, pa za vsako malenkost se ni treba sekirat v življenju 😉 pa lažje prideš skozi, ne glede na to da nimaš porabe 6,5 ampak samo 7.5 🤓🤔😂 in namesto čričkov malo bolj na glas poslušaš radio....
    • Zato ker se mi ni dalo letat po servisu. 😁 Ampak se bom zmenil ja. Vsaj za dve stvari. Vem, da "jamranje" po forumih ne bo rešilo ničesar.    In ne ne delam reklame oplu. Morda bi moral ostati na oplu ja. 😁Ampak tudi opel ni več opel sedaj ko je pod Stellantis grupo.   Jaz omenjam pomanjkljivosti, napake ravno zaradi tega, da vidim če je kdo že imel tukaj podobno...   Za matrične luči objavim posnetek. Moram v avto po kartico dashcama. Pa pol uredit video.  Ker to je ena stvar ki ne dela dobro. Pri Astri K v 8 letih in skoraj 200.000 prevoženih je redkokdaj odpovedal auto način luči.  Ali je bilo zarošeno pred kamero in je potem izklopilo auto naćin (matrični del) ali pa sem ročno izklopil.  Če je bila kamera zarošena je izpisalo opozorilo.  Tukaj pa mi na vsake toliko samo izklopi auto način. Včasih na pol minute vklaplja izklaplja. Brez opozoril...   Mogoče je pa ponedeljkov ali petkov avto. 
    • Kot sem že enkrat zapisal, očitno bi moral ostati na Astri... Čudno, da smo ostali večinoma zadovoljni. Ali si res imel tako smolo, pa zakaj že enkrat ne greš na servis (jamranje na forumu ne bo pomagalo), ali mogoče delaš reklamo za Opel 😁 ?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.