Skoči na vsebino

Avto trgovci

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Kako je va?e mnenje o vozilih, ki jih imajo

( za GTC vem, da so zelo zvo?eni koliko sem gledal enkrat)

 

Prosim za mnenja.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Jaz sem ga vzel pri synchro. Ni bilo problemov, razen kar precej pregovarjanja glede rezervnih klju?ev(jih ni bilo zraven in so nekaj mutili).Tako sem pa? naredil nove(nova koda) in jim poslal ra?un-po predhodnem tel pogovoru seveda. Dali so mi 2 mesca garancije. In sem ga v parih dneh po nakupu peljal na Gamo(btc) in so rekli, da je vse OK.Kar se ti?e avta je zaenkrat OK.

Napisano

Kako je va?e mnenje o vozilih, ki jih imajo

( za GTC vem, da so zelo zvo?eni koliko sem gledal enkrat)

 

Prosim za mnenja.

 

Mene tudi zanima glede teh trgovcev, ?e najbolj kako dr?i glede prevo?enih km, nekateri jih garantirajo. Ima mazda za novej?e avtomobile kak?no elektronsko knjigo vodenja servisov, da bi se dalo km preverit?
Napisano

Mazda ima "svetovno elektronsko knjigo", tako da ?e je bil servisiran kjerkoli na poobla??enem servisu se vidijo podatki.

Napisano

?e velikokrat povedano.....

 

avti v tujini imajo z malo km precej visoko ceno, ok saj se najde tu pa tam kaka izjema, ni? ne re?em. NPR BMW 530D letnik 2007 s 150 000 km bo cenej?i kot letnik 2005 z 60 000 km, ?e mal pretiravam. Govorimo o isti opremi.

 

Firme, ki zadeve vozijo dol, ?ivijo od ustvarjene razlike, dr?i? Torej ve?ja je razlika med prodajno in nabavno ceno, ve?ji avto ima ?ef te firme. Zato te firme pove?ini navijajo kilometre. ?e vedno je tako, da 150 000 ali 200 000 avtocestnih km ni primerljivo s 100 000 slovenskimi km (?eprav smo tudi mi ?e na bolj?em sz AC). Zato tistih izgubljenih 100 000 km nih?e ne opazi. In ?e ?ivi? od tega, da navija? km nazaj, potem si verjetno v tem strokovnjak in te bo en laik te?ko na?el, dr?i? Vse kar je treba je pospravit nalepke servisov pod havo, naredit novo servisno knjigo pa smo na konju. ?e ta pa ?e kdo najde, te verjetno ne bo to?il, a? Gotov je neka klavzula v tisti garanciji, da se lahko kdo zgovarja na koga ki ga morda niti ni ali kaj podobnega. Sploh je pa na? ljubi pravosodni sitem tako na?telan, da slej ko prej pride? do zaklju?ka da se to?ba ne bo spla?ala, zgubil bo? ?e eno goro denarja, si samo en reve? individualc, ne jebe e noben, trajalo bo 15 let, da bo? kaj dosegel itd.....

 

?teka??

 

Sej ne re?em, da se vmes ne najde kak dobr stroj, ki morda le ni tok pregonjen, ampak jaz kolikor sem po teh firmah hodu, je ve?inoma vse prerolano, zato sem tudi na koncu sam ?el v DE in si pripelu avto dol, kjer sem bil v stiku direktno z lastnikom avta v avtohi?i.

 

Dejstvo pa je, da gre pri nas za leasinge, ki po poteku neke periode in prevo?enih km grejo v prodajo. Da smo v sloveniji odpad teh avtov, verjetno ni skrivnost (poglej npr velikega dilerja na Brezovici, to je vse Italija). So pa to ve?inoma avti raznih ?efekov, ki imajo avto nek dolo?en ?as, potem pa ga menjajo. Kako se pa dela s ?ihtnim avtom, je pa sevede odvisno od posameznikov... eni so servisirani, eni ne, eni so obtol?eni da bog pomagaj pri 20 000 km, eni so po 150 000 kot novi.....

 

DSR pri Mazdah naj bi ne dopu??al poneverb, kot trdijo eni. Dejstvo pa je, da je v Mazda servisu pri Gorici pred mojimi o?mi vnesel servis za nazaj, ko sem kupoval M6 (hvala bogu je nisem kupil) in mi zraven rekel, da ne bo? imel te?av z garancijo, sprintal tisti DSR izpis in mi ga dal s seboj..... hmmmm. otem mi ni bilo jasno, kako je imel avto prevo?eno 32 000, v salon je iz Belgije prispel en dan prej, in imel servis na 20 000 opravljen 3 dni nazaj, v Gorici, ko je dejansko ?e stal v Belgiji Torej? 12 000 v 2 dneh?!?!? ali prevara? Kaj menite?

 

Zdaj pa bodi pameten kaj narediti.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

Jah hitro se napne? pri nakupu pri kak?nem trgovcu ki uva?a, se pa tudi po?teni najdejo. Fora je v bistvu to da iz tujine dobi? za isti denar avto z ve? opreme.

Glede tega kot si pisal da je za nazaj vnesel, si ?e sam videl da so bili potem sumljivi datumi in cifre, verjetno brisati ne more za nazaj in lahko samo pi?e. Ne vem no, bi bilo treba kaj tak?nega v praksi videti :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Vrjamem da se hecaš.  Če ne potem pa ne vem, pač odstopanje na spojih kjer je ukrivljenost pločevine plastike enaka mora tudi barva sedet pa je lahko ookoli avta karkooli.
    • Sej te obleke se tolk hitro sušijo, da če jih daš zvečer sušit so zjutraj že suhe.
    • Definitivno takšna razlika ni tovarniško odstopanje. Kvečjemu večji nanos laka. Sem imel na prejšnji Mazdi3 isto reč, s tem, da sem kupil testno. Reklamacije ni, ker je bilo videno-kupljeno. Zadnji desni blatnik je bil temnejši (preveč laka), vendar je trgovec vztrajno trdil, da ni bil nikoli poškodovan. Ko sem jo prodajal, je bodoči kupec priskrbel mehanika in ličcarja, ki sta jo pregledala in, seveda, blatnik je bil barvan. Na srečo je bila to edina hiba in sem jo prodal, kot sva se zmenila. Tvoj primer je sigurno za reklamacijo. Vseeno odpri havbo in preveri spredaj, da ni še kaj zvito/polomljeno zadaj za odbijačem. Lahko da se poznajo sledi demontaže/montaže odbijača. Če pogledam podoben kot podobne ali enake barve, je odtenek na pločevini enak kot na plastiki:
    • Važno pa da to statistiko spremlja vedno 'neprilagojena hitrost'....ker če je cesta v pi...omejitev 90, je prilagojena hitrost 40......in so krivi mi. V Nemčiji vsakemu avtu poberejo podatke z ECUja in analizirajo, izmerijo profil gum, IN preverijo stanje ceste na področju nesreče! Pri nas pa pride z blokcom, vzame podatke, ugotovi krivdo za plačilni nalog in gre. P.S. Prišla prva slikca iz nemčije za mulca....42 na 30 - 50€. avto je še name pisan ampak slika je High resolution, se vid da ni niti obrit
    • Glede na to koliko je nivo kulture na cestah padel od koronskih casov naprej, smo se dobri...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.