Skoči na vsebino

Avto trgovci

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Kako je va?e mnenje o vozilih, ki jih imajo

( za GTC vem, da so zelo zvo?eni koliko sem gledal enkrat)

 

Prosim za mnenja.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Jaz sem ga vzel pri synchro. Ni bilo problemov, razen kar precej pregovarjanja glede rezervnih klju?ev(jih ni bilo zraven in so nekaj mutili).Tako sem pa? naredil nove(nova koda) in jim poslal ra?un-po predhodnem tel pogovoru seveda. Dali so mi 2 mesca garancije. In sem ga v parih dneh po nakupu peljal na Gamo(btc) in so rekli, da je vse OK.Kar se ti?e avta je zaenkrat OK.

Napisano

Kako je va?e mnenje o vozilih, ki jih imajo

( za GTC vem, da so zelo zvo?eni koliko sem gledal enkrat)

 

Prosim za mnenja.

 

Mene tudi zanima glede teh trgovcev, ?e najbolj kako dr?i glede prevo?enih km, nekateri jih garantirajo. Ima mazda za novej?e avtomobile kak?no elektronsko knjigo vodenja servisov, da bi se dalo km preverit?
Napisano

Mazda ima "svetovno elektronsko knjigo", tako da ?e je bil servisiran kjerkoli na poobla??enem servisu se vidijo podatki.

Napisano

?e velikokrat povedano.....

 

avti v tujini imajo z malo km precej visoko ceno, ok saj se najde tu pa tam kaka izjema, ni? ne re?em. NPR BMW 530D letnik 2007 s 150 000 km bo cenej?i kot letnik 2005 z 60 000 km, ?e mal pretiravam. Govorimo o isti opremi.

 

Firme, ki zadeve vozijo dol, ?ivijo od ustvarjene razlike, dr?i? Torej ve?ja je razlika med prodajno in nabavno ceno, ve?ji avto ima ?ef te firme. Zato te firme pove?ini navijajo kilometre. ?e vedno je tako, da 150 000 ali 200 000 avtocestnih km ni primerljivo s 100 000 slovenskimi km (?eprav smo tudi mi ?e na bolj?em sz AC). Zato tistih izgubljenih 100 000 km nih?e ne opazi. In ?e ?ivi? od tega, da navija? km nazaj, potem si verjetno v tem strokovnjak in te bo en laik te?ko na?el, dr?i? Vse kar je treba je pospravit nalepke servisov pod havo, naredit novo servisno knjigo pa smo na konju. ?e ta pa ?e kdo najde, te verjetno ne bo to?il, a? Gotov je neka klavzula v tisti garanciji, da se lahko kdo zgovarja na koga ki ga morda niti ni ali kaj podobnega. Sploh je pa na? ljubi pravosodni sitem tako na?telan, da slej ko prej pride? do zaklju?ka da se to?ba ne bo spla?ala, zgubil bo? ?e eno goro denarja, si samo en reve? individualc, ne jebe e noben, trajalo bo 15 let, da bo? kaj dosegel itd.....

 

?teka??

 

Sej ne re?em, da se vmes ne najde kak dobr stroj, ki morda le ni tok pregonjen, ampak jaz kolikor sem po teh firmah hodu, je ve?inoma vse prerolano, zato sem tudi na koncu sam ?el v DE in si pripelu avto dol, kjer sem bil v stiku direktno z lastnikom avta v avtohi?i.

 

Dejstvo pa je, da gre pri nas za leasinge, ki po poteku neke periode in prevo?enih km grejo v prodajo. Da smo v sloveniji odpad teh avtov, verjetno ni skrivnost (poglej npr velikega dilerja na Brezovici, to je vse Italija). So pa to ve?inoma avti raznih ?efekov, ki imajo avto nek dolo?en ?as, potem pa ga menjajo. Kako se pa dela s ?ihtnim avtom, je pa sevede odvisno od posameznikov... eni so servisirani, eni ne, eni so obtol?eni da bog pomagaj pri 20 000 km, eni so po 150 000 kot novi.....

 

DSR pri Mazdah naj bi ne dopu??al poneverb, kot trdijo eni. Dejstvo pa je, da je v Mazda servisu pri Gorici pred mojimi o?mi vnesel servis za nazaj, ko sem kupoval M6 (hvala bogu je nisem kupil) in mi zraven rekel, da ne bo? imel te?av z garancijo, sprintal tisti DSR izpis in mi ga dal s seboj..... hmmmm. otem mi ni bilo jasno, kako je imel avto prevo?eno 32 000, v salon je iz Belgije prispel en dan prej, in imel servis na 20 000 opravljen 3 dni nazaj, v Gorici, ko je dejansko ?e stal v Belgiji Torej? 12 000 v 2 dneh?!?!? ali prevara? Kaj menite?

 

Zdaj pa bodi pameten kaj narediti.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

Jah hitro se napne? pri nakupu pri kak?nem trgovcu ki uva?a, se pa tudi po?teni najdejo. Fora je v bistvu to da iz tujine dobi? za isti denar avto z ve? opreme.

Glede tega kot si pisal da je za nazaj vnesel, si ?e sam videl da so bili potem sumljivi datumi in cifre, verjetno brisati ne more za nazaj in lahko samo pi?e. Ne vem no, bi bilo treba kaj tak?nega v praksi videti :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.