Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni, sem nov uporabnik foruma in nov lastnik mazde 3.

 

Imam naslednji problem z ventilacijo:

 

Nekaj ?asa po za?etku vo?nje mi ne pihajo ventilatorji ne v ro?nem na?inu in ne ko je vklopljena klima.

Ta ?as je skoraj 5 minut (+/- pol minute).

Tudi ?e ro?no nastavim pihanje na stekla in katerokoli mo? ventilatorja, ni ni? zraka iz zra?nikov.

Po nekaj ?asa (teh 5 min) in ko je motor ze davno topel, mi za?ne vse pihat in delat (ro?na kontrola in klima). Zadeva je zelo mote?a, saj ni? ne piha tudi ko se za?nejo rositi stekla.

 

Prosim za pomo? kaj bi to lahko bilo.

 

 

 

PS: Se opravi?ujem ?e je ?e bila debata na to temo, a je jaz nisem na?el.

 

LP, Marjan.

LP, Marjan.
Napisano

samo ob mrazu al vedno?

 

pa si probal z notranjim krozenjem - je isto?

pa predvidevam da je avtomatska - ko govoris v ro?nem na?ini?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

samo ob mrazu al vedno?

 

pa si probal z notranjim krozenjem - je isto?

pa predvidevam da je avtomatska - ko govoris v ro?nem na?ini?

 

 

Vedno je tako, ?e je zunaj pod ni?lo ali plus 15. Ve? pa ?e ni bilo odkar mam avto.

 

Ro?no in avtomatsko pa mislim tako:

Ro?no: ko sam nastavim kam naj piha in kako mo?no

avtomatsko: ko je vklopljena avtomatska klima in ona vse uravnava

 

sem poskusil s notranjim krozenjem in je isto :angry:

LP, Marjan.
Napisano

Vedno je tako, ?e je zunaj pod ni?lo ali plus 15. Ve? pa ?e ni bilo odkar mam avto.

 

Ro?no in avtomatsko pa mislim tako:

Ro?no: ko sam nastavim kam naj piha in kako mo?no

avtomatsko: ko je vklopljena avtomatska klima in ona vse uravnava

 

sem poskusil s notranjim krozenjem in je isto :angry:

 

nekaj z elektriko, releji....v glavnem tistim ki se skriva pod imenom 'avtomatska'.....pri tebi se vklopi verjetno ko doseze voda (motor) dolo?eno temperaturo.....za foro probaj samo kontakt in ?akaj, ?e naredi isto brez zagona motorja (mrzel)

 

drugace so pa fantje elektricarji tuki....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

nekaj z elektriko, releji....v glavnem tistim ki se skriva pod imenom 'avtomatska'.....pri tebi se vklopi verjetno ko doseze voda (motor) dolo?eno temperaturo.....za foro probaj samo kontakt in ?akaj, ?e naredi isto brez zagona motorja (mrzel)

 

drugace so pa fantje elektricarji tuki....

 

Aha, torej nic kaj dobrega me ne caka.

Samo je pa zanimivo da ne piha tudi takrat ko klima ni vklopljena.

 

Hvala za hitre odgovore zaenkrat bom poskusil to s kontaktom in porocal kak je.

 

Ce se ker kaj ve, pa kr z besedo na dan.

LP, Marjan.
Napisano

Aha, torej nic kaj dobrega me ne caka.

Samo je pa zanimivo da ne piha tudi takrat ko klima ni vklopljena.

 

Hvala za hitre odgovore zaenkrat bom poskusil to s kontaktom in porocal kak je.

 

Ce se ker kaj ve, pa kr z besedo na dan.

 

 

Evo me, da porocam o novem stanju.

 

Danes sem se peljal v sluzbo in nazaj ( v vsako stran po 7 km in kakih 7-10 min) in se mi ventilator sploh ni vklopil, tak da sem popolnoma brez ventilacije.

prav tako sem poskusil samo kontakt in nic.

Sem pa opazil da ko vklopim klimo se klima normalno vklopi (na motorju spredaj ventilator) tako da je narobe nekaj v kabini.

Je mozno da crknil ventilator za ventilacijo?

Danes se imam v planu 60 km poti, tako da bom videl ce se bo se sploh kaj vklopilo .

 

Hitro me zacela mazda zajebavat, tega nimam rad.. :angry2:

LP, Marjan.
Napisano

Verjetno ti je crknil regulator motorja ventilacije, motorji zelo zelo redko odpovedo.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Btw, a te motorje za ventilacijo, se da kaj 'uti?at'. Se mi zdi kot da bi bil kak list notr, pa bi tko nekaj praskalo...?eprav najbr? ni listja :) Samo sli?i se tako..

Napisano

Btw, a te motorje za ventilacijo, se da kaj 'uti?at'. Se mi zdi kot da bi bil kak list notr, pa bi tko nekaj praskalo...?eprav najbr? ni listja :) Samo sli?i se tako..

 

Verjetn je notr kak?na ?ara in pol ropota.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Tavelko macolo oa en orng pajsar pa je to to. :hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Verjetno ti je crknil regulator motorja ventilacije, motorji zelo zelo redko odpovedo.

 

Tudi sam sem razmisljal v tej smeri, da bi lahko bilo to.

 

Me pa zanima kaj je tu treba menjat in kje je to?

To je kaksna velika elektronika za tem ali kaj manjsega? (kak rele al pa kaj podobnega)

 

Da vidim kak dalec bo spet treba v zep poseci, ker popravit tak morem.

LP, Marjan.
Napisano

Tudi sam sem razmisljal v tej smeri, da bi lahko bilo to.

 

Me pa zanima kaj je tu treba menjat in kje je to?

To je kaksna velika elektronika za tem ali kaj manjsega? (kak rele al pa kaj podobnega)

 

Da vidim kak dalec bo spet treba v zep poseci, ker popravit tak morem.

 

Evo zrihtal.

 

Ocitno je stekal in pol se crknil rele za ventilacijo.

Taksna mala skatlica in toliko problemov.

 

Tak da ce bo mel podobne problem kot jaz, naj prvo to preveri.

 

Hvala vsem za pomoc.

LP, Marjan.
Napisano

Js mam kar dva, pol ni take panike ? :D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 3 leta kasneje...
Napisano

Evo zrihtal.

 

Ocitno je stekal in pol se crknil rele za ventilacijo.

Taksna mala skatlica in toliko problemov.

 

Tak da ce bo mel podobne problem kot jaz, naj prvo to preveri.

 

Hvala vsem za pomoc.

 

Pozdravljeni!

 

Imam enak problem na mazdi 3, pa bi vas prosil, ?e mi poveste kje je rele za ventilacijo.

 

Hvala!

  • 1 leto kasneje...
Napisano

?ivjo.

 

Jaz imam enak problem. Nekaj ?asa ventilacija dela, potem ne dela ni?, potem spet dela... Sem danes zamenjal upor pa dela isto. Kaj si mislil ti Marjan_klo ko si napisal da je ?el rele? Je to ta upor, kateri regulira vrtljaje motorja (10cm dolgo, 3cm ?iroko, s hladilnimi rebri) ali prav kak?en rele? Ve mogo?e kdo kje se nahaja ta rele, kateri vklaplja ventilator?

To bi pa rad ?imprej popravil, ker v soboto grem z avtom na dopust. 

Imam pa Mazdo 3, l.2006, avtomatska klima.

 

Hvala ?e vnaprej za odgovore.

Napisano

Zadevo sem popravil. Prvo sem razdrl pol avtomobila, ker sem hotel pogledati, ?e je mogo?e kaj narobe z ventilatorjem (slab kontakt, mogo?e je fu? motor). Potem sva s sosedom, ki se malo bolj spozna na elektriko, malo gledala sheme po internetu, kje bi bil kak?en rele za ventilator in po dolgem ?asu iskanja sva na?la shemo. Rele se nahaja v ?katlici pod pokrovom motorja zraven akumulatorja. Rele sva ohmsko preverila in ta ni imel kontakta. Na sre?o je imel sosed na zalogi rele (navaden rele s 4 kontakti). Priklopili smo nov rele in ventilator dela.

 

?e bo kdo imel enak problem: prvo preverite rele (ta v ?katlici zraven akumulatorja), ?e je rele ok pa preverite upor ( nahaja se na sovoznikovi strani, levo od varovakl).

Napisano

A lahko slika? ali pove? pozicijo rejela, da ne bo vsak spet rabil iskati po netu shem.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Rele:

 

1.jpg

 

2.jpg

 

Upor:

 

upor-mazda3.jpg

 

upor-mazda32.jpg

 

Lokacije upora nimam slikane. Nahaja se na sovoznikovi strani (kjer ima sovoznik noge), levo od varovalk, ?isto spodaj v levem kotu. Za demontirat ta upor je najprej potrebno odstranit varovalke iz nosilce, nato pa ?e nosilec varovalk (?elezen nosilec, ?isto na koncu za varovalkami, 2 vijaka klju? 12), nato se s kri?nim izvija?em odvije 2 vijaka, odklopi konektor (konektor ima 3 ?ice) in odstrani upor.

 

Upam, da bo pri?lo komu prav, da ne bo kot jaz razdrl pol avta bez veze :)

 

Lp

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ja verjetno bo treba odbiti 70k, da bo top zadeva. Če bi avto v roku 2 let padel na 40k, bi me zanimal, ker je dober paket, pa sem vedno vpil, da BMW ne bo pri hiši.
    • Mi smo imeli na preizkušnji mini-dinota z ročnim menjalnikom. Non 4x4.  Razlika na enaki poti,  enaka hitrost je bila cca 1 liter. Vedeti moramo,da x motor deluje po podobnem principu kot dizel motor. Od tod je normalno ,da je tudi manjša poraba.  Primerjal sem porabo cx30 z 6-ko dizelco (ok,6-ka je večja in težja) in je poraba vedno (na enakih poteh)  približno enaka. Po mestu pa jo cx 30 celo šiša z manjšo porabo.
    • Zato pa sem vzel 16" in nekaj privarčeval tudi na gumah.  Na prejšnjem avtu sem tudi imel 16" pozimi in 18" poleti.  Pa 16" platišča so imela plastične pokrove. 😄 Torej običajna jeklena platišča.    -----   Kakšna je razlika v končni hitrosti med X186 in G140, nisem gledal...?   LP    
    • Veliko bolj kot to se pozna ali je automatic ali manual in ali je 2WD ali 4WD. Zato imam tukaj občutek, da se vse preveč meša jabolka in hruške. Razlika v porabi med dinotom in iksom je verjetno precej minimalna in se meri v decilitrih. Med 2WD ročni menjalnik in 4WD automatic pa je verjetno res liter razlike, če ne celo več. Sploh pri iksu je ta razlika celo večja, kot pri dinotu, saj se avtomatski menjalnik bolje znajde z večjim navorom, kot pa s potrebo po višjih obratih.
    • Spet priklanjanje Bruslju (bolj papeški od papeža), zakon je bil kolikor razumem pred kratkim na hitro sprejet pod našo čudežno vlado... Pa kdo te lahko prisili, da daš na svojo bodočo novo hišo s svojim verjetno težko prigaranim denarjem, žal zaenkrat potencialno zelo nevarno požarno "preprogo". Sončna elektrarna ima kar precej gorljivih materialov (večina sploh ne ve da to lahko gori) in težko pogasiš. Je bilo že kar precej primerov požarov sončne elektrarne tudi v Sloveniji, pa hitro to pometejo pod preprogo. Seveda če tega ne veš, te prepričajo, da ni nevarno, pa da so njihovi monterji strokovnjaki itd. Po navadi tudi večina sploh ne ve, da moraš elektrarno tudi vzdrževati (kontrolirati), mislijo da daš gor pa da bo večno, še avte vozimo vsako leto na servis. Tako da zaenkrat je na žalost to kar riziko za privat hišo, vsak se pa na koncu sam odloči ali bo sprejel. Zna biti tudi problem in zavajajoče, ker večini ljudi to ni predstavljeno in se ne zavedajo potencialne nevarnosti. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.