Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

V?eraj se mi je pri ?estici pri +12 stop. C valil bel dim, pa grozno je smrdelo, ko sem avto premaknila za par metrov. Na servisu pravijo, da je to normalno. Mene pa zanima ali se spla?a te?it na servisu, ker je avto ?e v garanciji. Prosim za kak?en nasvet!

Napisano

V?eraj se mi je pri ?estici pri +12 stop. C valil bel dim, pa grozno je smrdelo, ko sem avto premaknila za par metrov. Na servisu pravijo, da je to normalno. Mene pa zanima ali se spla?a te?it na servisu, ker je avto ?e v garanciji. Prosim za kak?en nasvet!

 

Webasto ponavadi deluje tam nekje pod 7°C.Ampak,?e se pelje? kratko pot in ugasne? avto,sli?i?,kako nekaj

spredaj ?e nekaj ?asa ?vi?ga.In ,ko naslednji? ponovno pri?ge? avto,to je ponavadi sedaj spomladi,ko je zjutraj pod nulo ?ez dan pa je ?e toplo,se ti pri?ge webasto in pokuri ?e tisto nafto,ki je ostala od zjutraj in

?e ga spet takoj ugasne?,se kadi izpod avta,ker spet ?e ni kon?lo ciklusa. :blink::aaaaa:

Kako sem zakompliciral,upam da ?teka?,kako stvar deluje.Je pa ta dim in smrad normalna stvar. ;)

 

 

Napisano

Ne bi odpiral note teme ampak ?e se komu kaj svita pa bi bilo dobrodo?lo. Avto je bil na servisu (delali so kleparijo) in od takrat se mi zjutraj ni pri?gal ve? webasto. je mo?no, da bi kaj izklopili? Kaj pogledat? thx

Napisano

Zgleda da je vebasto ravno toliko ?tartal, da je za?el greti, potem pa si ugasnil motor in ?arilna sve?ka ni ve? ?arela bila pa je vro?a in je najo ventilator ?e vedno "pritiskal" z hlapi nafte, ki se ni mogla v?gat ampak se je za?ela delat samo megla.

Skratka ni panike, nslednji? po?akak kako minuto ko po?ene? motor predno ga ugasne?, 100% ne bo ve? teh "te?av", pa tudi za motor bo bolje.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Saj tudi stari niso nek presežek lepote.
    • Dobro, to smo razčistili neštetokrat ,koliko je ta stran merodajna za porabo . Vsak vpiše podatke sam in kar hoče. Približno toliko je resna ,kot kaka stran kake odslužene,  zafnane  influencerke. Mi smo to rešili na cesti in to je najbolj merodajno. Dino-land  pa naj živi v upanju, da vozijo najboljše motorje. 😉
    • Imel sem točno tak. 16" original Alfa alu in provo vgragnjo 18", avto je imel tudi športno podvozje. Ne moreš verjet, koliko je bil pozimi mehkejši, slabše ležat in se zibal, ko so v križišču avti s 90 zdrveli mimo.   Če tega ne opaziš ali ti je važno udobje, so 16" top izbira. Imam kolega, ki je Insignia 19" prodal in šel na 17" al 16". Cenejše gume in tudi razlika v ceni felne, njemu je bilo za lego vseeno.
    • Vse v redu in prav Bini, ampak ne boš me prepričal, da je na enaki poti in pod enakimi pogoji, poraba med motorjema različna za 1,6 l/100km. Niti približno ni take razlike ne v tehničnih podatkih ne na portalih tipa spritmonitor.    Spritmonitor.de CX-30 186 manual 6,60 CX-30 186 automatic 7,30 CX-30 140 manual 6,62 CX-30 140 automatic 6,95   Je pa seveda možno, da vsi lažejo kot vedno pravi Alex, ko se mu omenjajo portali o porabi.
    • zakaj so vsi novi bwmji tako grdi?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.