Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
<_< dogaja se mi zelo zanimiva zadeva da ko je avto hladen gre lepo menjavat ko pa se ogreje pa se malo zatika ni se glih motece samo mi jasno kaj je narobe sumim na lamelo samo avto normalno vlece nic ne drsi kuplunga

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Napisano

<_< dogaja se mi zelo zanimiva zadeva da ko je avto hladen gre lepo menjavat ko pa se ogreje pa se malo zatika ni se glih motece samo mi jasno kaj je narobe sumim na lamelo samo avto normalno vlece nic ne drsi kuplunga

 

Napa?no olje je v menjalniku in prepo?asi "zaustavlja" sinhrone, in se zato te?ko ujamejo v zobnike.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Napa?no olje je v menjalniku in prepo?asi "zaustavlja" sinhrone, in se zato te?ko ujamejo v zobnike.

 

:D kaj naj dam not,ker menjat sem ga tak mel namen

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Napisano

:D kaj naj dam not,ker menjat sem ga tak mel namen

 

Takega kot je predpisano, sedaj je "zjebano" ali pa je preredko.

Siriusa pocukaj ima ve? izku?enj z mazanjem.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

@Bobi - pred cajtom mi je Sirius prodal nek preparat za menjalnike, pa se je pol ?altal kokr sekven?ni! :danzoman::P:jupiii:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

YavarYe ima prav. Ko se menjalni?ko olje segreje postane preredko, zato sinhroni ne delujejo ve? dobro. Poleg tega je zatikanje menjalnika znak, da sinhroni niso ve? novi in so se deloma obrabili.

Daj noter sinteti?no olje za menjalnike 75W-90W. ?e ?eli? upo?asniti nadaljevanje obrabe sinhronov, pa tudi zobnikov, dodaj noter ?e aditiv iz bondovega programa (varianta GT). S?asoma se bo zatikanje zmanj?alo, vendar ne bo nikoli ve? "kot je bilo".

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

to?n tko, olje....pa kr hit zamenjaj

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ker vsi škrtarite za par jurjev, pa vzamete tisto, ki je bolj poceni. Če bi bil motor 1.5 bi vzeli to, samo da čim ceneje. 😄 Pa kako je bolj dovršen, če je že enih 15 let nespremenjen na trgu. To je isto, kot bi primerjal golfa 4-ko z zadnjo verzijo golfa. To je takšna primerjava , kot recimo kaseta vs CD, da boš lažje razumel. 😉
    • Osebno mnenje avtorja, ki najbrž trpi, da ta motor ni prišel na ameriško tržišče. Komentarji pod člankom povedo vse, še posebej ta: "You have no idea what are you talking about. Period."
    • @NevLado kje si biu ko so meli akcijo, kjer so povrnali 80€ pri nakupu    @Boss ne boš vrjel, včeraj sem počel isto, ko mi je blo dolg cajt na počivališču v Avstriji med počitkom. Sem opazil isto kot ti, s tem, da sem jih pumpal 2.5. Je pa res da pri tem vročem 40°C asfaltu nimaš kej manjšega za pričakovat. Dokler se gume lahko dotikaš brez problema, pomeni da ima manj kot 60-65°C stopinj in to je vredu, cestna guma nebi smela it preko 70°C po mnenju googla (se strinjam z njim, vem, da ko se pogovarjamo o racing gumah te imajo optimalno toploto še višje). Kako se bo pa to izražalo na porabi, bova pa videla čez kakšno leto
    • Meni je pred leti na mazdi 6 1.8 (gen 1) pelko menjal batne obrocke, teflone in tesnilo glave. Avto je sel na generalko pri 180.000 km in pri 340.000 km, ko sem ga prodal ni bilo nobenih problemov in ni bilo nikoli potrebno dolivati olje. Nivo olja je pri 340k km na en servisni interval (20.000km) padel malo nad min. Jest takrat nisem imel nobenih simptomom razen tega, da je "zrla" olje. V nekaterih primerih naj bi se lahko to opazilo glede na izpuh in sicer naj bi bil cist crn. Jaz ko sem delal generalko se nisem imel tako hude situacije z dolivanjem olja, ampak, ker sem zelel avto se nekaj casa imeti sem ga dal zrihtat. Se pa prav spomnem Simonove besede, ko sem ga vprasal ali bo potem mir z oljem enkrat ko naredi generalko. Je rekel, da se mi bo prej avto razpadel preden bo potrebno narediti novo generalko. In tocno tako je bilo 
    • Ok...vsak se lahko zmoti😉...   Administratorja prosim,da Ignacijev komentar prestavi v temo "Tole ja pa kr smeh"
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.