Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
<_< dogaja se mi zelo zanimiva zadeva da ko je avto hladen gre lepo menjavat ko pa se ogreje pa se malo zatika ni se glih motece samo mi jasno kaj je narobe sumim na lamelo samo avto normalno vlece nic ne drsi kuplunga

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Napisano

<_< dogaja se mi zelo zanimiva zadeva da ko je avto hladen gre lepo menjavat ko pa se ogreje pa se malo zatika ni se glih motece samo mi jasno kaj je narobe sumim na lamelo samo avto normalno vlece nic ne drsi kuplunga

 

Napa?no olje je v menjalniku in prepo?asi "zaustavlja" sinhrone, in se zato te?ko ujamejo v zobnike.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Napa?no olje je v menjalniku in prepo?asi "zaustavlja" sinhrone, in se zato te?ko ujamejo v zobnike.

 

:D kaj naj dam not,ker menjat sem ga tak mel namen

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Napisano

:D kaj naj dam not,ker menjat sem ga tak mel namen

 

Takega kot je predpisano, sedaj je "zjebano" ali pa je preredko.

Siriusa pocukaj ima ve? izku?enj z mazanjem.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

@Bobi - pred cajtom mi je Sirius prodal nek preparat za menjalnike, pa se je pol ?altal kokr sekven?ni! :danzoman::P:jupiii:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

YavarYe ima prav. Ko se menjalni?ko olje segreje postane preredko, zato sinhroni ne delujejo ve? dobro. Poleg tega je zatikanje menjalnika znak, da sinhroni niso ve? novi in so se deloma obrabili.

Daj noter sinteti?no olje za menjalnike 75W-90W. ?e ?eli? upo?asniti nadaljevanje obrabe sinhronov, pa tudi zobnikov, dodaj noter ?e aditiv iz bondovega programa (varianta GT). S?asoma se bo zatikanje zmanj?alo, vendar ne bo nikoli ve? "kot je bilo".

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

to?n tko, olje....pa kr hit zamenjaj

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Hehe, nisem tolk občutljiv, kaj vozim, ker bi drugače imel Audija al pa Mečko al pa kaj drugega prestižnega. Opažam edino to, da 10 let nazakj nisem imsel takega občutka, da bi se kvaliteta avtov močno razlikovala med seboj.   Od kar pa so tukaj EV-ji in se zaradi dragih baterij lovijo evrčki pri uporabi crapy materialov pa nas pelje nazaj v 90-a, ker je bila razlika med Mercedesom in KIA še ogromna.   Bom še 1x ponovil, po moje, še ni čas za EV-ja, ker dokler ne bo na cenovnem nivoju in kvalitetnim interjerjem bo pač treba počakat. Lahko se vsi fani EV-jev zaletavajo s hvaljenjem, ampak EV-ji so še v fazi veliko denarja za malo kvalitete. Ko pridejo v fazo za malo denarja, malo kvalitete in kontra za veliko denarja veliko kvalitete se bomo pa spet pogovarjali kaj kupiti in ne ali sploh kupiti.   Ja, jebat ga Mazda 6 me je pač razvadila.
    • Za kratke razdalje je čist OK, kot sem napisal. Se pa čudim, da @dvorjan tole vozi na roadtripe dolžine 750km. Ok mogoče sem narobe zastopil pa je to naredil v treh ali štirih dneh vožnje in ne v enem.   Aja še vedno ne vem kako se spusti voznikov sedež.
    • Sej veš kje je glavni problem? Kupuje rabljen avto in tam se ne ve kaj je počel prejšnji lastnik. Načeloma z zadnjim FL od leta 2018 ne bi smelo biti nekih večjih težav saj so odpravljene večinoma vse porodne in tudi zamenjali so način čiščenja NOX, ki je zdaj preko AdBlue ssistema, kar zmanjšuje nabiranje saj v sesalnem kolektorju.   V glavnem servisna "knjižica", pregled kilometrov pri menjavi in da je opravljeno po navodilih proizvajalca. Testna vožnja pa bi moralo biti OK.
    • Tole me je fejst nasmejalo... ampak ok, go on.   Dejmo bit realni, če bo 2 litra razlike v povprečju bo kr v redu rezultat.
    • Ne težava je bila že pred manjavo olja in filtra. Avto v mirovanju na 1500 obratih ne trese, samo med vožnjo. In samo na 1500 obratih. Če vozim pod 1500 obratih ne trese.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.