Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Sem ?e pojamral da je moji xedoski crknilo zra?enje. Prvi? sem varovlako zamenjal pa je delal ene 3 dni, dones sem probal ?e eno pa jo je takoj skurilo... (sem najprej mislil da je bla kak?na dodgy varovalka, ker mi jo je sosed iz enga kupa ven po?rebal).

 

Kdo kaj ve kaj bi lahko bil problem in ali bi bil kak?en avtoelekri?ar bolj pravi naslov za to, kot mehankar?

 

Cheers!

Napisano

V roku 4 dni mi je skurlo 2 varovalke, eno prakti?no takoj ko sem jo dal not. Vnetilator neki na iti drajsa, kot da bi bil kak le?aj zani?, samo ne vem ali kako slabotno delovanje ventialtorja zjebe kej elektronko.

Napisano

oj. Najprej vzemi ven ventilator,ga spucaj in pdma?i pu?e,da omogo?i? lepo in nemoteno delovanje motor?ka. Lahlo da ti kje dela tudi kak kratek stik. Ali pa enostavno motor potegne preve? Amperov. Kok A varovalko pa ti je skurlo?

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

hmmm velik!

A ti skuri varovalko takoj ko zalavfa? ventilacijo,al se ventilator vrti?

Bi pa jaz vsekakor naredil tako,da najprej preverim sam motor-potem pa naprej.

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Ko sem prvi? zamenjal mi je delalo OK nekaj dni. V?eraj sem pa na bencisnki kupil varovalko in jo takoj zamenjal, pa se je zalaufalo zra?enje za ene 10 sekund potem pa fertik. Sem pogledal varovalko in je bila tudi skurjena.

 

Bom malo pogledal motor?ek, sam morm po?tudirat kje je... :D, vem pribli?no, da je nekje pri sovozniku pri nogah.

Napisano

Priklju?i namesto varovalke za kratek ?as ampermeter z vsaj 20A obmo?jem in bo? videl kak?en tok ste?e. ?e je varovalka 15A, to pomeni da ima ?e kar nekaj rezerve pri polni obremenitvi.

?e ga pa kaj res dr?i, je pa nevarno, da se ti navitje pregreje.

Kolikor vem, se pu?e ne ma?ejo, ker so medeninaste oz. kerami?ne in ne potrebujejo dodatnega mazanja.

?e bi jih namazal, bi se kmalu trenje pove?alo. :harhar:

Napisano

OK ne bom pameten ampak ponavadi k smo popravljal take motor?ke od brisalcev ali ventilaciske,?tartarje (povsod so medeninaste pu?e) smo vedno kapnil kako kaplico olja ne ?koduje, mast pa povzro?a ?ez ?as dodatno trenje kjer se pa? nanjo prime prah.

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

 

Kolikor vem, se pu?e ne ma?ejo, ker so medeninaste oz. kerami?ne in ne potrebujejo dodatnega mazanja.

?e bi jih namazal, bi se kmalu trenje pove?alo. :harhar:

 

Malo te bom popravil tiste pu?e so ponavadi SINTRANE, in "prekuhane" v gostem olju tako da se za?re v pore-?pranje ki ostanejo po in med sintranjem.

Lahko pa se ?e nama?ejo ne bo ni? narobe.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Danes sem vzel ?raufcigre in se lotil zadeve. Iz ventilatorja sem pobral nekaj iglic in smeti, potem sem pa ?e odpru motor?ek, kolikor je pa? ?lo in sem malo spihal.

 

Potem sem ene 4 min laufal pa ni skurlo varalovalke. Bom vidu kako bo ko bom ?el na dalj?o furo.

 

Je pa zgledal, kot da se je navleklo kar nekaj opilkov notr. Zdej ne vem ali je to pobral od zunal ali pa se mi noter kaj brusi...

Napisano

Nach ni pomagal, zjutri je delal, ko sem hoti it dam, pa zalaufat zra?enje pa ne ve?. Bom verjetno mogu nov motorcek nabavit. In glede na to da mehanizem za odpirat bancinska vratca stane 250?, racunam da bo tole ene 400?....

 

Gruntam, da motorcki/elektronka ni Mazdina jaća strana... crknu je za anteno(za tega sem u bistvu se vesel), potem za bencin in zdaj ?e zra?enje...

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Sem pri avtoelkri?arju dal motor?ek za pogledat, pa je spucal, sam ?e zmer ne pomaga... ?e dobr da ni tok vro?e, sam se ?ipe rosijo k prasica...

 

Grem drug teden pelat napeljavo pogledat...

 

kr neky.... kako lohka za vraga zra?enje crkne... to se mi je kr mal zamerlo pri Mazdi...

Napisano

Sem pri avtoelkri?arju dal motor?ek za pogledat, pa je spucal, sam ?e zmer ne pomaga... ?e dobr da ni tok vro?e, sam se ?ipe rosijo k prasica...

 

Grem drug teden pelat napeljavo pogledat...

 

kr neky.... kako lohka za vraga zra?enje crkne... to se mi je kr mal zamerlo pri Mazdi...

 

ka pa ?obe? Da niso zapackane pa se preobremeni :ne vem:

loh mas pa glodalce....se mi je ze zgodil, poglodane zice.... :vskalo:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Sem pri avtoelkri?arju dal motor?ek za pogledat, pa je spucal, sam ?e zmer ne pomaga... ?e dobr da ni tok vro?e, sam se ?ipe rosijo k prasica...

 

Grem drug teden pelat napeljavo pogledat...

 

kr neky.... kako lohka za vraga zra?enje crkne... to se mi je kr mal zamerlo pri Mazdi...

 

Si pogledal regulator ki je poleg ventilatorja v kanalu ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Doesn je pr?u vagen od dohtarja nazaj...

 

Prav da je 8A vlekl, varovalka je pa 15. Je pa pravu da bi lahko bil filtr kabine, da je zapacan :ne vem: ... grem jutr po novga.

Napisano

Doesn je pr?u vagen od dohtarja nazaj...

 

Prav da je 8A vlekl, varovalka je pa 15. Je pa pravu da bi lahko bil filtr kabine, da je zapacan :ne vem: ... grem jutr po novga.

 

sem sumu rore, sam da bi zarad tega tok blo??? A ni to enostavno testirat z notranjim krozenjem zraka?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Doesn je pr?u vagen od dohtarja nazaj...

 

Prav da je 8A vlekl, varovalka je pa 15. Je pa pravu da bi lahko bil filtr kabine, da je zapacan :ne vem: ... grem jutr po novga.

 

Tak tok je vedno, ni va?no v kateri "prestavi" je ventilacija.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

No filtr ni, spet je crklo.. <_<

 

Sem ?el na pumpo in sem kupil 6 varovalk... druzga mi ni, kot pa da probam izlo?it par stvari s kurjenjem varovalk.

Napisano

?e je rotor v okvari (medovojni stik) iskri in vle?e ve?ji tok kot normalno.

 

Tak tok je vedno, ni va?no v kateri "prestavi" je ventilacija. :whatever: - Tok je odvisen od prestave, saj se enkrat vrti hitreje, drugi? po?asneje.

Napisano

?e je rotor v okvari (medovojni stik) iskri in vle?e ve?ji tok kot normalno.

 

Tak tok je vedno, ni va?no v kateri "prestavi" je ventilacija. :whatever: - Tok je odvisen od prestave, saj se enkrat vrti hitreje, drugi? po?asneje.

 

Da si nau? kaj naredu vzem en ampermeter in pomeri, odstopek je do max 1A.

Pa ti je iz prakse, razen ?e se mi je sanjalo.

Recimo M6 ima od 7-8A, pa je lahko na najni?ji hitrosti ali pa v najvi?ji.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Zadeva je zdej taka....

 

Potem ko mi je spet crklo, ko sem dobil od majstra nazaj, sam ?el spet sammal brskat po vagnu.

 

Prej niti nisem gledal pod pokrov, ker sem se bolj okoli motor?ka v kabini sukal... anyway, dvignem pokrov ma?ine in vidim, da je nek dodgy kabl frej in je bingljal po ma?ini. No zdej sm ga "nekako" u?vrstil in zdaj dela ?e par dni. Potem sem mal gledal, kam bi kabl mogi it, pa sm vidu da se je snel iz konektorja, ki gre zraven ?obe za pucat okna.

 

Zdej pa moj fribec: vsaka ?oba ima dovod za vodo in zraven dovod za ?trom, ni mi jasen dovod za ?trom. Zakaj? Sm mislim da to ena pumpica porine vodo in to je to... zakaj vsaka ?oba svoj ?trom :S

 

Sej je zihre silly vpra?anje... ampak vseeno :) men ni jasn..

Napisano

 

Zdej pa moj fribec: vsaka ?oba ima dovod za vodo in zraven dovod za ?trom, ni mi jasen dovod za ?trom. Zakaj? Sm mislim da to ena pumpica porine vodo in to je to... zakaj vsaka ?oba svoj ?trom :S

 

Sej je zihre silly vpra?anje... ampak vseeno :) men ni jasn..

 

Verjetno ma? ogrevane ?obe, da ti pozimi ne zmrznejo.

33112_1.png

Napisano

Verjetno ma? ogrevane ?obe, da ti pozimi ne zmrznejo.

 

To je to, pa pol se malo pokadi para ko neha? prat.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Boss, en majhen nasvet. Ko naslednjič delaš (sestavljaš) video, prosim, da ne lepiš teh dolgih kolobocij, ker povprečno je človek skoncentriran in lahko gleda le kako minuto do dve take monotone posnetke. In se izgubi po poti bistvo. 😉
    • Obvezno bi morali spremeniti cestna pravila. Ker sam poznam eno osebo, ki ima izpit za avto že trideset let, pa si ne upa na avtocesto, ker sovraži hitrost. No, in ko recimo mora enkrat na deset let nujno v Ljubljano, je to zanjo hud šok. In se cijazi tako, da dela kolono, celo tako moteče, da ovira kamione. Na avtocesti sem skoraj vsak dan.  Moje ugotovitve: 1. Najmanj kolon je ravno na samih gradbiščih. Omejitev je sicer 60 km/ uro, a večinoma se tam vozi hitreje (tako kamioni kot avtobusi). "Problem" naredijo kaki turisti, ki se cijazijo s 50km/uro sli manj. Sicer se da tudi prehitevati a za njimi se takoj nabere kilometrska kolona.  2. Največje težave se pojavijo tam, kjer se trije pasovi združijo v dva. Tam je obvezno kolona in to vsak dan, ne glede na to, kateri dan v tednu je.  3. Ko dežuje, so zastoji po celi avtocesti. Moje opažanje je, da tri četrt folka ne zna ali si ne upa voziti "normalno" hitro po mokrem cestišču. Tako nastajajo zastoji tudi na prehitevalnih pasovih. Take kolone znajo bit dolge par deset kilometrov. Takrat se lahko potovalni  čas iz KP do Lj poveča na tri ure.  3. Ko so res velik zastoji, se pravila reševalnega pasu vozniki enostavno  ne držijo več. Ljudje izgubijo živce. Takrat zavlada totalni kaos. Nekateri prehitevajo kar po odstavnem pasu, drugi se naredijo "Francoze" in gredo po sredini, tretji se vstavljajo kar na sredini voznega pasu, tako, da ni prehoda vmes, če bi bilo potrebno.  Najhuje je tam, kjer so trije vozni pasovi. Ni mi jasno, zakaj se tam zadnje čase  ustavljajo kar v treh kolonah.🤔 Včeraj je bilo ravno tako. In je iz Koprske smeri z lučmi in sireno pripeljal rešilec in se je komaj prebijal mimo z pet kilometri na uro . Kaj je s tem folkom, da jim ni jasno, da mora bit vmes razdalja, da gredo lahko vozila na intervenciji mimo. 😡  Cenim pa voznike tovornjakov, ki skoraj vedno, lepo elegantno, zaprejo take prepotentenže, ki se delajo majmune in prehitevajo bodisi po odstavnem ali po sredini. In jih ne pustijo mimo. 👌 5. Kolone nastanejo tudi , ko je več tovornjakov, ki vozijo eden za drugim.  Jaz jim rečem kar "kolona petih kamionov". Razni kamperji, vozila, ki vlečejo kamp prikolice, avtobusi, muzejski primerki vozil itd, se spravijo prehitevati tako kolono  tovornjakov.  Ker so vozili za tovornjaku 100 km/ uro, se počasi premaknejo na prehitevalni, po možnosti več njih skupaj, in takrat je rock n roll. Kamperji, ponavadi kaki muzejski dizel primerki, verjetno ne gredo več kot 100 km/ uro. In "prehitevajo" v nedogled. Ker je več tovornjakov skupaj, se nimajo kam umakniti in se naredi kolona za njimi.  In recimo ti voziš normalno, kot se vozi po prehitevalnem pasu in kar naenkrat vsi bremzajo pred teboj, da je veselje.  6. Prehitevanje tovornjakov. Vsi vemo, da je pri nas na avtocestah to prepovedano. No, in se vsakodnevno to dogaja. In veste kdo je najhujši pri tem? Naši vozniki z slo tablicami. Ker najbrž vedo, da so naši pametnjakoviči ukinili avtocestno policijo in jih ne bo nihče kaznoval. In zopet povzročijo zastoje, ker prehitevajo z par kilometri hitreje.  7. Okvare vozil. Ravno včeraj, ko smo se vračali iz Lj. se je  nad Kastelcem pokvaril en novejši golf na voznem pasu, kjer je zožanje. In je nastala deset in več  kilometrska kolona. Avto so stali v dveh kolonah in ker sta tam zelo ozka vozna pasova, seveda ni bilo mesta za narediti reševalni pas po sredini. Kako je prišel vlečni avto do njega mi ni jasno.  8. Znaki za umirjanje hitrosti na 80,  100, ki sedaj opozarjajo pred Ljubljano, ne pomagajo popolnoma nič. Ravno nasprotno. Če bi ljudje vozili hitreje (normalno) bi bilo po moje manj kolon.  Tam bi morali na vsakem kilometru  postaviti par prometnih policajev (namesto, da se skrivajo po grmovjih in čakajo z radarji, da boš vozil 58km/ uro tam, kjer je omejitev 50), ki bi pospeševali promet. Kot nekoč, ko so miličniki stali v križiščih in so mahali z roko voznikom, da pospešijo, da se križišče čim prej izprazni.  Recimo, da se pelješ enkrat ali parkrat  na teden, mesec po avtocesti, še nekako preživiš to turturo, če pa se voziš dnevno, pa verjamem, da vsakemu popustijo slej kot prej živci.  Jaz preklinjam vsakič kot kočijaš, ko vidim, koliko voznikov je arogantnih, neodgovornih, sebičnih, nevzgojenih, netolerantnih... Za zaključek. Problem je, da so odprli na avtocestah  preveč delovišč naenkrat, kamionskega  prometa in prometa na splošno  je vse več in te naše uboge, dvopasovne avtoceste tega ne "požirajo" več. In tako bo vsako leto huje... Pa ni več važno, ali je poletje, ali jesen, ali je kak praznik ali je torek, vsak dan je podobno.    
    • Take probleme so imeli tudi drugod pa so jih rešili recimo takole   Vas motijo vozniki, ki »kampirajo« na prehitevalnem pasu? Tu bodo morali plačati kar 100 evrov kazni ... AVTO-MAGAZIN.METROPOLITAN.SI S 130 km/h vozite po avtocesti, nakar naletite na voznika, ki se je odločil, da bo do Kopra vozil kar na prehitevalnem pasu. Brez naglice...  
    • Sem mislil, da ne bi, ampak naj vam bo, da boste lahko še kakšno krivdo pri meni našli - hint: pri prvem odlomku nisem ustavil pri stop znaku. Ostalo pa najdite sami.    1. del bi naslov, ko bemwejaš kupi Mazdo pol pa prehiteva po navadi v naselju, kjer je ozka cesta in omejitev 40, pa nato se postavi na pas za levo in nato gasa ter švigne naravnost - jebat ga, to je pač ta premium filing. Še dobro, da ni na isto idejo prišel Italijan v Fiatu, da štarta na brzino v svojo levo predno avtošola sploh spelje. To bi bilo "veselo" in ja zaradi takih manevrov je na tem križišču že počilo. 2. del je malo daljši, da boste ja našli vzrok s čim sem sprovociral ubogega Italijana, da se mi je zaganjal v rit in pol le prišel mimo (žal nimam zadnje kamere, da bi se vse to videlo). Mogoče sem naredil narobe, ker sem se umikal desno, da sem mu dal povod za prehitevanje tako, kot dvema motoristoma, ki si nista upala čez dvojno črto. Res sem žleht, ampak spet ne toliko kot modri avto pred tem Foton Tunland G7 Pickupom (sem mislil, da je ameriški, je pa en navaden kitajc). No blokiral ga je praktično do krožišča, kjer sta šla vsak svojo pot. 3. del pa še tist mojster z motorjem, ki je kar lepo prletel v nizkem letu upajoč, da se bo šzšlo. Tokrat se je, drugič bo pa verjetno cesta kriva al pa kak voznik avta, ko se ne bo.     V glavnem, video sem naredil, ker sem imel občutek, da mi nekaj ljudi tu gor ne verjame in namiguje, da lažem. Sem pa vseeno izpustil tiste počasnele, ker če bi še tisto dodal bi tole bil celovečerec. 
    • Jaz sem sel danes z mopedom LJ - Split. Nobene guzve start 08:00, Split 14:00. Brez AC. Megla pa v iber do Ilirske. A je kdo pomislil da xsara 90HDI ne zmore vec...mal v klanc Drugace pa 105 po prehitevalnem ni prepovedano....min je 70, max dovoljeno 130...je pac prilagodil hitrost razmeram, to je moderno pri nas   To je bolj nestrpnost ce ne pustis nekomur da prehiti s svojim tempom. Ampak da res prehiteva ne da se vozi...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.