torstorm Napisano 13. februar, 2004 Prijavi Deli Napisano 13. februar, 2004 Imam mazdo 323c 1.5 16V. Ali ve kdo s kak?nim navorom lahko privije? v?igalne sve?ke?Sli?al sem ,da so eni privijali z 27Nm, samo ne vem ?e je to res.Ali je mo?no pri taki vrednosti uni?iti navoje v glavi motorja??e ve kdo kaj na to temo naj napi?e. Citiraj Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Mazda323 Napisano 13. februar, 2004 Prijavi Deli Napisano 13. februar, 2004 Zavij tako kakor so bile prej?ne zavite, torej po ob?utku! ?e pa bo? preve? zavil in ?e bo? imel premo?no roko pa bo? res navoj uni?il! Potem pa lahko gre? kar po nove! Lp. Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
torstorm Napisano 13. februar, 2004 Avtor Prijavi Deli Napisano 13. februar, 2004 saj bom ,samo me vseeno zanima s kolik?nim navorom lahko privija? sve?ke.Namre? pri tuniranem avtu je potrebno da so enako mo?no vse privite zaradi enakega segrevanja,.... Citiraj Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
din Napisano 13. februar, 2004 Prijavi Deli Napisano 13. februar, 2004 ne zana?aj se preve? na poceni moment klju?e, raje delaj na ob?utek, ?e pa nima? ob?utka, pa raje delo prepusti drugemu. Druga?e pa bo 27Nm kar ?timalo Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
torstorm Napisano 13. februar, 2004 Avtor Prijavi Deli Napisano 13. februar, 2004 misli? da poceni moment klju?i ne bi pravilno delovali?jaz mam od Silverline za 10k.Ni sicer profesionalni samo mislim da dela dobro.Ma? kake slabe izku?nje glede moment klju?ev? Citiraj Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
din Napisano 14. februar, 2004 Prijavi Deli Napisano 14. februar, 2004 Hmm ?e zelo kvalitetni ob?asno zatajijo (ne presko?i), kaj ?ele manj ali ne kvalitetni. In ravno zategovanje sve?k je zelo delikatno opravilo - malo preve? zategne? in gre navoj v glavi motorja, kaj pa pol???? Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
YavarYe X6V6 Napisano 14. februar, 2004 Prijavi Deli Napisano 14. februar, 2004 NE komplicirajte. Sve?ko pa? privije? na roke do tam ko se ustavi potem pa s klju?em obrne? ?a 1/4 obrata in fertik. Jebe? moment klju?e za sve?ke, niso ziher + brezveze je. Zamenjal sem za tamal milijon svek pa se nisem nobenega navoja un?u. Pametno pa je ?a sve?ko prej nama?e? z mastjo ali pa sprejem za navoje ki so pod visokimi temperaturami, je na osnovi bakra. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars." Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
torstorm Napisano 14. februar, 2004 Avtor Prijavi Deli Napisano 14. februar, 2004 A je treba prej navoje v glavi s ?im o?istiti ?e uporablja? sprej na osnovi bakra?Kak?ni sprej pa je to, ali ve? kak se mu re?e, pa zakaj je to dobro ? Citiraj Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
YavarYe X6V6 Napisano 14. februar, 2004 Prijavi Deli Napisano 14. februar, 2004 ?i??enje ni potrebno. Za ime spreja bom pa ?e sporo?il, obstaja tudi mast v tubi. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars." Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
torstorm Napisano 14. februar, 2004 Avtor Prijavi Deli Napisano 14. februar, 2004 ok.zakaj pa je ta mast, za bolj?e prevajanje toplote ali da se sve?ke ne zape?ejo ,da jih potem la?je odvije?? Citiraj Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
YavarYe X6V6 Napisano 15. februar, 2004 Prijavi Deli Napisano 15. februar, 2004 Da se ne bova narobe razumela, mazanje z mastjo ni obvezno je pa priporo?ljivo, ker ?e pri manta?i sve?ke navoj la?je zavije?, potem pa pri menjavo la?je odvije? ker se sve?ka po doma?e"ne zape?e" v navoj. Osebmo sem ?e mel primere ko z klju?em in na roke nisem mogel odviti sve?ke in sem si moral pomagat z cevjo s katero sem podalj?al vzvod da sem lahko odvil sve?ke. Ta mast ali sprej se tudi uporablja pri monta?i izpu?nih cevi. Zadnjo tubo te mast ki sem jo porabil je bila od firme Comma, ne vem pa kaj to?no je bla oznaka in zdr?i do 1300 stopinj celzija. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars." Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
torstorm Napisano 15. februar, 2004 Avtor Prijavi Deli Napisano 15. februar, 2004 tnx Citiraj Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
torstorm Napisano 15. februar, 2004 Avtor Prijavi Deli Napisano 15. februar, 2004 V tuning katalogu sem zasledil sve?ke BRISK Premium LGS (Racing) .Pi?e da v kombinaciji z ?portnim filtrom se zaradi bolj?ega izgorevanja pove?a odzivnost motorja.Ne vem ?e je to spet ena TOP SHOP potegav??ina.Kaj menite? Opis je tudi na njihovi strani : http://www.team.brisk.de/index1.htm Pa pod zundkertzen -> Premium LGS Citiraj Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.