Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Lep pozdrav!

na ?alost se mi je ponesre?il izdelek in to ?tevec! iz zelene osvetlitve sem hotel narediti modro! ?arnice sem dal modre ampak ?e zmeraj mi je ?tevec svetil bolj na zeleno kot na modro! zato sem razstavil ?tevec in podlago ?tevca z razre?ilom zdrgnil pro?(imela je zeleno prevleko)! Ko sem sestavljal nazaj se mi je pojavil en velik probelm ker mi je namesto 900vrt/min v prostem teku kazalo 2500 vrt/min! in tudi hitrost je ve?ja! kaj predlagaste?

ZOOM-ZOOM
Napisano

fant treba bi bilo malo pocahnat ko si jemal kazal?ke dol-a zdaj vsaj sveti modro???

Po moje najla?je priklop na ra?unalnik ,ali celo avto zapelje? na valarje(kjer pomeri? konje) tam ka?e obrate in pa hitrost.

?tevec ma? odprt dr?i? konstantne obrate ,s tem tudi hitrost nato pa na hitro kolikor se da natan?no nataknit kazal?ke nazaj.

?e je pa kera la?ja varjanta se bo pa ?e keri javil ki je elektronsko bol podkovan ;)

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

fant treba bi bilo malo pocahnat ko si jemal kazal?ke dol-a zdaj vsaj sveti modro???

Po moje najla?je priklop na ra?unalnik ,ali celo avto zapelje? na valarje(kjer pomeri? konje) tam ka?e obrate in pa hitrost.

?tevec ma? odprt dr?i? konstantne obrate ,s tem tudi hitrost nato pa na hitro kolikor se da natan?no nataknit kazal?ke nazaj.

?e je pa kera la?ja varjanta se bo pa ?e keri javil ki je elektronsko bol podkovan ;)

 

 

Ja sedaj sveti modro ampak mam 2 majhni led diodi ki svetijo zelo mo?no in 2 veliki led diodi ki svetijo malo slab?e! druga?e je pa uredu! sem celo sredisnko konzolo osvetil v modro=) in kazalce sem jih dal na ni?lo ter jih staknil ter jih nazaj nataknil na ni?lo ampak nekaj sem vseno napa?no naredil :(:angry:

ZOOM-ZOOM
Napisano

U?ivaj, ni druge.

 

Majstore treba je melo pre?tudirat zadeve inpogledat kako in kaj,predno cagre dol vle?e? in verjemi upam si

stavit da bi tudi brez snemanja cagrov lahko spucal tisto zeleno.

 

Pa ne mi zdej napisat da je po bitki lahko bit general, pr teb zdej je kar je.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

U?ivaj, ni druge.

 

Majstore treba je melo pre?tudirat zadeve inpogledat kako in kaj,predno cagre dol vle?e? in verjemi upam si

stavit da bi tudi brez snemanja cagrov lahko spucal tisto zeleno.

 

Pa ne mi zdej napisat da je po bitki lahko bit general, pr teb zdej je kar je.

 

 

no vidim da znaste sam kritizirat na tem forumu tko da hvala vsem za pomo?!

ZOOM-ZOOM
Napisano

obratov ni te?ko nazaj nastavit :)

 

skurbla? avto, pa kazalec porine? gor pri cca 800 rpm...

 

za hitrost je pa malce ve? dela ;)

 

lahko si pomaga? z GPSom... bo? mel ?e najbolj to?en ?tevec :)

 

seveda ?isto sam tega ne bo? mogel narediti...

 

aja... tole so napotki, ki vsebujejo opozorilo "Do not do this at home" :)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

obratov ni te?ko nazaj nastavit :)

 

skurbla? avto, pa kazalec porine? gor pri cca 800 rpm...

 

za hitrost je pa malce ve? dela ;)

 

lahko si pomaga? z GPSom... bo? mel ?e najbolj to?en ?tevec :)

 

seveda ?isto sam tega ne bo? mogel narediti...

 

aja... tole so napotki, ki vsebujejo opozorilo "Do not do this at home" :)

 

 

no hvala za nasvete! sej hitrost pa obrate sem ?e pribli?no nastavil! hitrost mi fali 5 km/h! obrati pa so to?ni ampak se po?asi premikajo! tko da sem skelnil da kupim kar nov ?tevec! oziroma z druge roke=)

ZOOM-ZOOM
Napisano

no vidim da znaste sam kritizirat na tem forumu tko da hvala vsem za pomo?!

 

"mojster" ni za kaj. :notworth:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Hitro sprazni baterijo. Ko začne padat napetost, je slika prižgana 2 s max.
    • V mojih 40 letih in cca 2mio km sem za relacije vožnje vedno vozil diesle  od golfa 1 generacije preko tudi hdi.. in z motorji,  čeprav sem jih vozil do 400kkm nisem imel nikoli težav. Je pa res, da imam sedaj še cx30 g150 Awd za krajše vožnje in lažje vožnje po slabših terenih in je tudi Ok, tudi po Vrhnike klancu. Samo prestavit je treba.... včasih. Imamo pa v službi BMW 530i xdrive. To pa je povsem drugi razred.
    • Antonelli je dobil 2 pod rebra. Upam, da jim pokaže na dirki.
    • Socerb traili imajo vse sestavine: kamenje iglice storže suho zemljo suhe veje 😁   Maj mesec bom težko dobil prost vikend dan (z avtom vred).
    • Pozdravljeni ... sodelavec me je presenetil z izjavo, da mu je na mazdi 2.2D skyactive letnik 2017 cca 170.000km (vse isto kot pri moji) ... razen sledeče izjave (hvala bogu), prepihalo tesnilo na glavi motorja. Še bolj me je presenetila izjava njegovega mehanika, da popravlja že tretjo mazdo skyactive, podobnega letnika in podobnih prevoženih kilometrov. Pri vseh treh enak problem. Zaradi prenizkih vbrizgalnih šob okrog katerih se naberejo saje in posledično oteži pravilno vbrizgavanja in izgorevanje goriva. Rešitev: Menjava tesnila in dvig šob. To naj bi rešilo težavo. Drug zelo pogost problem naj bi bila slaba kovica oz zakovica lopute turbine. Ko oz. če popusti, kar je baje dokaj pogost pojav, se le ta znajde na nepravem mestu ... nekje med loputami turbine. To naj bi se rešilo z varom na glavi zakovice. Slišal sem, da je nek mehanik "specializiran" za preventivno odpravljanje naštetih vzrokov oz. potencialnih težav. Če ga kdo izmed članov mazda foruma pozna, bi ga prosil za njegov kontakt. In še eno vprašanje ... Daljinsko centralno zaklepanje mi je počasi zatajevalo in sedaj dokončno zatajilo. Menjal baterijo. Uporabil tudi rezervni ključ, ampak brez uspeha. Mogoče kdo ve kaj bi lahko bil vzrok za takšno odpoved delovanja daljinskega zaklepanja oz možna rešitev? Hvala vnaprej za odgovore in lep pozdrav vsem, Robert Š.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.