Skoči na vsebino

Wankel V Mercedesih

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Aje kdo vedu, da sta Felix Wankel in Daimler-Benz dolgo casa sodelovala pri razvoju rotacijskih motorjev. Eden od plodov razvoja je bil zelo zanesljivi MB C111. Le-ta je tudi leta 1978 postavil svetovni hitrostni rekord 403 km/h :o ! Moc 400 HP, pospesek 0 to 100 pod 4.8 sek. Good a?

Leta 1972 so v klasicni MB 350 SL vstavili 4-rotacijski motor v veselje prof.dr.Felix Wankel-a, ceprav le-ta nikoli ni imel vozniskega dovoljenja! Pospesek 0-100 je bil 6.9 sek., kar je bil odlicen dosezek za tedanje tezke MB limuzine.

 

Zivel Felix Wankel

 

P.S. Wankel-ove motorje so imeli tudi Citroen, GM Corvette, Suzuki, Vaz-Lada,...

post-9-1115465444.jpg

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

Te podatke bi moral objavit na ?im ve? forumov ker velik ljudi sploh ne ve kaj je wankel oz. tudi ne vedo kaj se sploh vrti v RX seriji.

Vse pohvale gredo pa Mazdi da se je odlo?ila nadaljevati razvijanje rotacijskega motorja.

 

 

Pa ?e wankla so vgrajeval tudi v vrtne kosilnice, motorje za ?olne in tudi letala.

Napisano

Torej ?e potegnemo ?rto------wanklov motor je zakon!! :)))

 

 

LP daVid

Feel free....

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ne morem, zato pa Škode gledam. 
    • Verjetno so za normalno temperaturo morja tud krive globalne podnebne spremembe. Ker ne glede kakšno je vreme vedno so zanj odgovorne podnebne spremembe.
    • Upam, da samo moč bremz merijo... 
    • V bistvu sem mislil na to kako vzameš ovinek. Jaz ga nikoli ne bližam na začetku, ampak šele v zadnji polovici ovinka. Recimo tak lep ovinek je priključek iz Brda  na AC proti primorki. Če vzameš bolj dirkaško linijo imaš na izhodu vsaj 10km/h višjo hitrost, kot pa če približaš robu prehitro in ne moreš s tako hitrostjo zaključit ovinek. Pa sploh ne govorim o divjanju. Enostavno je hitrost avtomatično višja na izhodu iz ovinka pa sploh nimaš občutka, da gre hitreje, kot pri liniji, kjer marsikdo misli, da je najhitrejša.   Kdor še ni probal tak način, naj poskusi dvakrat peljat isti ovinek na dva različna načina... prav presenečenje je kolk je lahko razlike. 
    • Boss, ti se mi res smiliš. Nikakor ne moreš preboleti 5 vratne limuzine. 😊 Stara simpatija nikoli ne zamre, pravijo.    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.