Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Mojo ?estko je prizadela naravna katastrofa - poplavilo mi je rezervno kolo. Kje te?e not ne morem re?i, vsaj odzgoraj skozi prtlja?nik nisem opazil ni?esar. Zgleda, da je voda notri ?e kar precej ?asa, vsekakor pa je lansko poletje ?e ni bilo. Ima kdo idejo, je mo?no, da so mi kaj narobe sestavili ko so lansko poletje obnavljali plo?evino (rezanje zadnjih blatnikov).

 

Hvala za odgovor.

Lp

M

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

mo?no, ?eprav dvomim, da so tolk podiral, da bi bil vzrok na kakih spojih... Prej bi rekel, da so kake lu?i slabo zmontiral in te?e notri prav tam. Po?asi zlivaj vodo pa ?ekiri, kje bo not priteklo.

33112_1.png

Napisano

po?ak na en ornk naliv....zdej je tak ?as da nau? rabu dolg ?akat...

men se je tud pod voznikovimi nogami nabrala vlaga..kot en moker krog...tud jest ?akam na de?,da vidim a je to od mojih nog al je kej druzga...sem pa menjal predpra?nike..lahko da spu??ajo!!! :angry2:

Napisano

mislim da je ?e bilo nekaj napisanega prav zarado vode v prtla?niku,samo dele se ne spomnim kdo je to bil,se pa spomnim da je bilo govora lu?eh (nekaj) lahko pa samo zama?ene odvodne cevke ki odvajajo vodo tam nekje.

 

sprazni prtla?nik ga posu?i,avto zapel ven in ?lavf v roke ;)

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

men se je isto zgodilo v nissan sunnyu pred leti, pa kolegi v novi astri, pa vsi smo to opazil po koncu zime... je pa dejstvo to, da pozimi ne uporabljamo veliko klime. ?e je pokrov prtlja?nega prostora malo zrahljan, pride itak spodej zrak. ta del ni ni? izoliran, iz potni?kega prostora pride vla?en, topel zrak... se tam ohladi, kondenzira para na vrhu pokrova prtlja?nega prostora ( na spodnji strani ) in za?ne kapljati dol in se nabirati na dnu... v eni zimi se nabere kr par litrov vode lahko, ker se nabere kr neki vlage... to je najin zakjlu?ek k sva ga potegnila s kolegom... se spla?a notr vr?t pred zimo kak silica gel v vre?ki... mislm ve?ji vre?i...pa ne bo teh te?av ;)

 

lp Janez

Napisano

men se je isto zgodilo v nissan sunnyu pred leti, pa kolegi v novi atsri, pa vsi smo to opazil po koncu zime... je pa dejstvo to, da pozimi ne uporabljamo veliko klime. ?e je pokrov prtlja?nega prostora malo zrahljan, pride itak spodej zrak. ta del ni ni? izoliran, iz potni?kega prostora pride vlaćen, topel zrak... se tam ohladi, kondenzira para na vrhu pokrova in se za?ne nabirat na dnu... v eni zimi se nabere kr par litrov vode lahko, ker se nabere kr neki vlage... to je najin zakjlu?ek k sva ga potegnila... se spla?a notr vr?t pred zimo kak silica gel v vre?ki... mislm ve?ji vre?i...pa ne bo teh te?av ;)

 

lp Janez

 

?zmeden??zmeden?

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Napisano

A to se Japoncem ?e vedno dogaja al kaj? ?zmeden?:P

 

Druga?e pa pri enem drugemu Japoncu se dogaja isto in spu??a pri lu?i. Pomaga pa edino to, da vzame? lu? ven, zasilikonira? k norc pa fiksira? lu? nazaj, da dobro tesni. :)

 

Od Jan?e, ups Janeza ideja se mi zdi pa zanimiva. ?zmeden?

Napisano

to nima veze z lucmi ampak so slabo popravili

sem mel isto stvar, in so mi popravili zadnjo nosilno steno (bolj slabo) in je bil akvarij, ko je dezevalo

po reklamaciji je blo vse ok - vse ribe so ze zdavni mrtve :)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Sicer zelo te?ko izre?em te besede, ampak mogo?e ima pa Janez Jan?a prav. :hohoho:

 

Niti zalivanje z vrtno cevjo niti zadnji de? ni nato?il noter niti kapljice. Zadnji? je bilo vode not kar ene 3-4 litre, bila pa je kristalno ?ista tako da verjetmo ni pri?la noter kje s podvozja. Vendar pa je avto imel vse zime do sedaj prostor pri rezervni gumi suh, torej so morali majstri nekaj zaj... pri zadnjem popravilu plo?evine blatnikov. Sem se ?e dogovoril za popraznikih da se stvar malo raz?raufa.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

pr kolegu v astri pa pr mojmu nissanu je blo isto... kristalno ?ista voda... no, pa oba avta nikol nista bila razbita al pa kej razstavljena zadaj, 120% garantirano! tko da...

 

sam nissan je meu ?e re?itev za to... japanci so misll ?e na vse vnaprej... ?ist na dnu pod gumo je bla ?e fabr?ko luknja narejena, pa lepo zatesnjena z gumijastim pokrovom, za katerega sm rabu kr par minutk, da sm ga odpru in voda je lepo stekla ven... pol sm zapru pokrov?ek in je blo to to :D

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.