Skoči na vsebino

Mnenje o M6

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Lp!

 

Forum spremljam sicer ?e nekaj ?asa, zdaj pa bo po?asi nastopil ?as za nakup novej?ega in predvsem ve?jega avtomobila za familijo. Z ?eno se odlo?ava med Mazdo6, Ford Mondeotom in Peugeotom 307/407, seveda v karavanski izvedbi.

Seveda je hudi? najt denar, tak da je zgornja meja 7k ?, diesel, ne preko 100KW, letnik pa najmanj 2003 in ne preko 200kkm prevo?enih. Po ogledu ponudb so v o?ji izbor (koliko ga sploh je, ker se jih ne prodaja veliko) pri?le tele:

 

1. Avtotehna Vis

 

2. Avto Poljane

 

3. Avto Elite

 

Zdaj o Avto elite sem prebral ?e nekaj ne ravno lepih besed, tak da ....

 

Je pa zanimivo to, da za tak?en denar dobi? recimo ?e Forda ali Pugija l. 2005/06. Tak da kr dr?ijo ceno, vendar imet 2-3 leta mlaj?i avto pa tud ni pes.

 

Pozna kdo mogo?e katero od teh ali ve za kak?no bolj?o ponudbo? Koliko stane veliki servis na poobla??encu?

 

Vem za nekatere napake kot je rja, webasto kadi, crknjen motor?ek za nastavitev lu?i, je ?e kaj na kar je treba bit pozoren?

 

Hvala za mnenja in ?e nisem v pravi temi naj moderator prosim prestavi.

Napisano

Poskusi dobit tak?nega brez DPF filtra, ker z njim imajo mazde kar nekaj te?av (ne vem to?no od kerga letnika so jih vgrajevali v dizle Mazde6)! :blush:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Kolko vem, majo novej?i letniki od 2006 naprej ta filter in tudi 6 prestav ampak za kaj takega tako ali tako zmanjka ???.

Os ?ene stric ima M6 karavan, tak da neke osnove so mi znane. Potreboval bi mnenje o zgoraj navedenih mazdah/prodajalcih.

Napisano

Kar se ti?e cene velikega servisa pri poobla??encu, sicer cene ne vem, ampak glede na to, da avto ni ve? v garanciji, bi bilo smotrno opraviti servis pri kak?nem popoldancu. Bo cena najmanj dvakrat cenej?a.

Napisano

Druga je prodana.

 

Labi: kako pa ve? kera je Slo in kera ni razen, da prodajalec to napi?e v opis?

33112_1.png

Napisano

Druga je prodana.

 

Labi: kako pa ve? kera je Slo in kera ni razen, da prodajalec to napi?e v opis?

 

 

E to sem mislil tud jaz vpra?at?

 

Ono sem mislil it danes po slu?bi pogledat pa vidim, da je prodana :(

Napisano

v prometnem pise

datum, drzava in registrska od prve registracije

edit: jeba je pa ce ni prometnega :D mislim pa da bi na eni od nalepk pod vrati tut moralo pisat..

Napisano

V bistvu je tak ve?ina M6 pripeljanih iz Italije, kar me niti toliko ne moti, ker so ponavadi bolje opremljene, glede zgodovine avta pa te tak lahko vsak, ki ma malo vez na kakem servisu nat*****.

 

Kak?no je pa va?e mnenje o preostalih 2 kandidatih/prodajalcih.

 

Pa ?e ena OT: ne morem verjet, kak mazdice dr?ijo ceno! Za 7k ? komaj dobi? l.04, medtem ko mondeote za tak denar, l.06 ?aflajo.

Napisano

 

 

Pa ?e ena OT: ne morem verjet, kak mazdice dr?ijo ceno! Za 7k ? komaj dobi? l.04, medtem ko mondeote za tak denar, l.06 ?aflajo.

 

morda ta stare.... Pri novej?ih pa tko pu?i? da je veselje. Jaz moje ne morem za 15 prodat, pa me je ko?tala 18, vozim jo pa eno leto....

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

morda ta stare.... Pri novej?ih pa tko pu?i? da je veselje. Jaz moje ne morem za 15 prodat, pa me je ko?tala 18, vozim jo pa eno leto....

 

Ker letnik pa je sploh tvoja?

33112_1.png

Napisano

morda ta stare.... Pri novej?ih pa tko pu?i? da je veselje. Jaz moje ne morem za 15 prodat, pa me je ko?tala 18, vozim jo pa eno leto....

 

se pravi, da si jo predrago kupil
Napisano

se pravi, da si jo predrago kupil

 

jst to neb tko formuliral.... v danem trenutku je bila za 2500? cenej?a kot so bile slovenske z manj opreme. So pa jasno da, cene padle v tem ?asu in to drasti?no. Celo golfom. ne mor? verjet.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

A mogo?e kdo ve, od katerega letnika naprej imajo Mazde 6 DPF? A obstaja Mazda 6 s 6. prestavami brez DPF?

 

Facelift prve generacije M6 od sredine leta 2005. Ne.

33112_1.png

Napisano

Ta je ?e z DPF. A ma? ve?ino kratke vo?nje, da te je DPF-ja strah? Z izbolj?anim SW so ve?ino te?av odpravili in ?e ima? dnevne relacije dalj?e od 15km v kosu ne bi smelo biti te?av.

33112_1.png

Napisano

Ta je ?e z DPF. A ma? ve?ino kratke vo?nje, da te je DPF-ja strah? Z izbolj?anim SW so ve?ino te?av odpravili in ?e ima? dnevne relacije dalj?e od 15km v kosu ne bi smelo biti te?av.

 

imam dnevno 100km avtoceste in cca 15 km mestne vo?nje. Ne bi si preve? life kompliciral s kak?nimi dragimi servisi, pove?evanjem nivoja olja, ?i??enjem filtra, morenjem motorja.... I??em zanesljivega karavana z majhno porabo, ?im manj?imi stro?ki in pod 100k prevo?enih. Najraje bi imel bencin 1.8 ali pa 2.0 + vgradnja plina, samo ni velike izbire med rabljenimi.
Napisano

Ti sicer si kandidat za diesla tud z DPF filtrom ne bi smel imeti nobenih te?av, ampak tud tole s plinom je dobra izbira. Moj namig i??i raje 2.3 motor, da bo zadovoljstvo popolno.

33112_1.png

Napisano

Ti sicer si kandidat za diesla tud z DPF filtrom ne bi smel imeti nobenih te?av, ampak tud tole s plinom je dobra izbira. Moj namig i??i raje 2.3 motor, da bo zadovoljstvo popolno.

 

Kak?na pa je razlika pri vzdr?evanju mazde z DPF in brez? Ne spoznam se dobro, sam ko vpi?em v google mazda dpf, se mi javi en kup zadetkov z problemi, ki jih imajo. Kako se pa izka?e v praksi z novim SW?
Napisano

Olje je dra?je, ampak se da pomagat - kupi? ga tam kjer je ceneje namesto na servisu. Ostalo je enako kot brez DPF.

 

Autobild, je imel na na testu Mazdo5 z DPF-jem in so naredili 100.000km brez najmanj?ih te?av tako, da je ?e danes na 2. mestu vseh supertestov te revije.

 

Je pa res, da v za?etku je bilo kar nekaj te?av ampak predvsem tistih, ki so imeli kratke vo?nje. ?e sem prav sli?al so imeli prej tako, da se je regeneracija spro?ila ?ele, ko je bil DPF filter dovolj ogret kar lahko pomeni ?ele po 10km vo?nje tako, da se le ta ni uspel o?istit, ?e so bile vo?nje dolge 15km ali manj.

 

Z novim SW naj se na to ne bi ?akalo in se za?ne regeneracija dogajat prej, kar sicer pomeni, da bo malo dlje trajala ampak se ve?ina te?av s tem odpravi. Problem tako ostanejo le ?e Mazde tistih, ki imajo pogoste zaporedne zelo kratke vo?nje (vrtec, trgovina, ?iht pred nosom).

33112_1.png

Napisano

Imel sem obe M6 Diesel

 

staro z 121KM brez filtra in zdaj imam novo z 140KM s filtrom DPF. Poraba je pri obeh enaka skoraj do desetinke decilitra. Tisto kar nova porabi nafte ko regenerira filter, prihrani zaradi bolje nastavljenega motorja, ki je na?eloma var?nej?i.

 

Z oljem je pa takole. Prvih 20.000km sem izredno pazil, da ?e se je izvajala regeneracija, da nisem ugasnil motorja ampak sem ?el ?e en krog, da se je postopek zaklju?il. Povi?anja nivoja olja ni bilo.

 

od 20.000 do 40.000 sem nehal paziti na to in sem ugasnil motor tudi, ?e se je regeneracija izvajala. Olja je bilo na koncu za cca 2cm na merilni palici nad oznako polno. Dovoljeno je cca 5cm, kjer se nahaja oznaka X.

 

Se pravi - ve? ko bo prekinitev regeneracije in da se bo motor vmes ohladil bolj bo olje naraslo. Pa? mal kontrolira? in ?e naraste prece? (kar na tvoj re?im vo?nje dvomim, da bo problem) gre? pa zamenja? olje pred predpisanim intervalom. Sicer je stro?ek ampak ni pa to nere?ljiva uganka.

33112_1.png

Napisano

Ker letnik pa je sploh tvoja?

 

 

moja je avgust 2007. Takrat, ko sem kupoval jih ni bilo. Imel so eno crno brez vse opreme za 18 k, potem jo je imel pa se avtorent za 17500. Pa se ene dve nesprejemljivi sta bili na voljo. V GER sem jo dobil pa za 16300, plus davek, pa smo bili nekje na 17500.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

Sej ti no?em pamet solit sam 15 je kar precej previsoka cena... realno je tvoja vredna dobrih 10k? mrbit 11k? pa ?e kakega evra ?ez, ?e je res lepa pa manj kot 100kkm.

 

Ko sem bil jaz prisiljen svojo prodajat konec avgusta 2008, ko je bil avto star slabe 3 leta in 9 mesecev sem zanjga komaj po pogajanjih dobil 10,5k? pa je bila oprema Evo II 138.000km in ohranjena v nulo + nadgradnja webasta in daljinski vklop le tega.

 

tvoj je sicer cca leto mlaj?i samo v tem ?asu se je zgodila recesija/kriza pa ?e nov model je ?e nekaj ?asa na trgu tako, da starim cena ?e dodatno pade in pa? s tem se je za sprijaznit. Je pa najbolje ni? prodajat pa vozit kar ima?, ker to je v tem trenutku najmanj?a zguba.

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.