Skoči na vsebino

Mnenje o M6


alien12

Priporočeno sporočilo

Lp!

 

Forum spremljam sicer ?e nekaj ?asa, zdaj pa bo po?asi nastopil ?as za nakup novej?ega in predvsem ve?jega avtomobila za familijo. Z ?eno se odlo?ava med Mazdo6, Ford Mondeotom in Peugeotom 307/407, seveda v karavanski izvedbi.

Seveda je hudi? najt denar, tak da je zgornja meja 7k ?, diesel, ne preko 100KW, letnik pa najmanj 2003 in ne preko 200kkm prevo?enih. Po ogledu ponudb so v o?ji izbor (koliko ga sploh je, ker se jih ne prodaja veliko) pri?le tele:

 

1. Avtotehna Vis

 

2. Avto Poljane

 

3. Avto Elite

 

Zdaj o Avto elite sem prebral ?e nekaj ne ravno lepih besed, tak da ....

 

Je pa zanimivo to, da za tak?en denar dobi? recimo ?e Forda ali Pugija l. 2005/06. Tak da kr dr?ijo ceno, vendar imet 2-3 leta mlaj?i avto pa tud ni pes.

 

Pozna kdo mogo?e katero od teh ali ve za kak?no bolj?o ponudbo? Koliko stane veliki servis na poobla??encu?

 

Vem za nekatere napake kot je rja, webasto kadi, crknjen motor?ek za nastavitev lu?i, je ?e kaj na kar je treba bit pozoren?

 

Hvala za mnenja in ?e nisem v pravi temi naj moderator prosim prestavi.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Poskusi dobit tak?nega brez DPF filtra, ker z njim imajo mazde kar nekaj te?av (ne vem to?no od kerga letnika so jih vgrajevali v dizle Mazde6)! :blush:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kolko vem, majo novej?i letniki od 2006 naprej ta filter in tudi 6 prestav ampak za kaj takega tako ali tako zmanjka ???.

Os ?ene stric ima M6 karavan, tak da neke osnove so mi znane. Potreboval bi mnenje o zgoraj navedenih mazdah/prodajalcih.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V bistvu je tak ve?ina M6 pripeljanih iz Italije, kar me niti toliko ne moti, ker so ponavadi bolje opremljene, glede zgodovine avta pa te tak lahko vsak, ki ma malo vez na kakem servisu nat*****.

 

Kak?no je pa va?e mnenje o preostalih 2 kandidatih/prodajalcih.

 

Pa ?e ena OT: ne morem verjet, kak mazdice dr?ijo ceno! Za 7k ? komaj dobi? l.04, medtem ko mondeote za tak denar, l.06 ?aflajo.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 

 

Pa ?e ena OT: ne morem verjet, kak mazdice dr?ijo ceno! Za 7k ? komaj dobi? l.04, medtem ko mondeote za tak denar, l.06 ?aflajo.

 

morda ta stare.... Pri novej?ih pa tko pu?i? da je veselje. Jaz moje ne morem za 15 prodat, pa me je ko?tala 18, vozim jo pa eno leto....

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

morda ta stare.... Pri novej?ih pa tko pu?i? da je veselje. Jaz moje ne morem za 15 prodat, pa me je ko?tala 18, vozim jo pa eno leto....

 

Ker letnik pa je sploh tvoja?

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

se pravi, da si jo predrago kupil

 

jst to neb tko formuliral.... v danem trenutku je bila za 2500? cenej?a kot so bile slovenske z manj opreme. So pa jasno da, cene padle v tem ?asu in to drasti?no. Celo golfom. ne mor? verjet.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A mogo?e kdo ve, od katerega letnika naprej imajo Mazde 6 DPF? A obstaja Mazda 6 s 6. prestavami brez DPF?

 

Facelift prve generacije M6 od sredine leta 2005. Ne.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ta je ?e z DPF. A ma? ve?ino kratke vo?nje, da te je DPF-ja strah? Z izbolj?anim SW so ve?ino te?av odpravili in ?e ima? dnevne relacije dalj?e od 15km v kosu ne bi smelo biti te?av.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ta je ?e z DPF. A ma? ve?ino kratke vo?nje, da te je DPF-ja strah? Z izbolj?anim SW so ve?ino te?av odpravili in ?e ima? dnevne relacije dalj?e od 15km v kosu ne bi smelo biti te?av.

 

imam dnevno 100km avtoceste in cca 15 km mestne vo?nje. Ne bi si preve? life kompliciral s kak?nimi dragimi servisi, pove?evanjem nivoja olja, ?i??enjem filtra, morenjem motorja.... I??em zanesljivega karavana z majhno porabo, ?im manj?imi stro?ki in pod 100k prevo?enih. Najraje bi imel bencin 1.8 ali pa 2.0 + vgradnja plina, samo ni velike izbire med rabljenimi.
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ti sicer si kandidat za diesla tud z DPF filtrom ne bi smel imeti nobenih te?av, ampak tud tole s plinom je dobra izbira. Moj namig i??i raje 2.3 motor, da bo zadovoljstvo popolno.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ti sicer si kandidat za diesla tud z DPF filtrom ne bi smel imeti nobenih te?av, ampak tud tole s plinom je dobra izbira. Moj namig i??i raje 2.3 motor, da bo zadovoljstvo popolno.

 

Kak?na pa je razlika pri vzdr?evanju mazde z DPF in brez? Ne spoznam se dobro, sam ko vpi?em v google mazda dpf, se mi javi en kup zadetkov z problemi, ki jih imajo. Kako se pa izka?e v praksi z novim SW?
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Olje je dra?je, ampak se da pomagat - kupi? ga tam kjer je ceneje namesto na servisu. Ostalo je enako kot brez DPF.

 

Autobild, je imel na na testu Mazdo5 z DPF-jem in so naredili 100.000km brez najmanj?ih te?av tako, da je ?e danes na 2. mestu vseh supertestov te revije.

 

Je pa res, da v za?etku je bilo kar nekaj te?av ampak predvsem tistih, ki so imeli kratke vo?nje. ?e sem prav sli?al so imeli prej tako, da se je regeneracija spro?ila ?ele, ko je bil DPF filter dovolj ogret kar lahko pomeni ?ele po 10km vo?nje tako, da se le ta ni uspel o?istit, ?e so bile vo?nje dolge 15km ali manj.

 

Z novim SW naj se na to ne bi ?akalo in se za?ne regeneracija dogajat prej, kar sicer pomeni, da bo malo dlje trajala ampak se ve?ina te?av s tem odpravi. Problem tako ostanejo le ?e Mazde tistih, ki imajo pogoste zaporedne zelo kratke vo?nje (vrtec, trgovina, ?iht pred nosom).

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Imel sem obe M6 Diesel

 

staro z 121KM brez filtra in zdaj imam novo z 140KM s filtrom DPF. Poraba je pri obeh enaka skoraj do desetinke decilitra. Tisto kar nova porabi nafte ko regenerira filter, prihrani zaradi bolje nastavljenega motorja, ki je na?eloma var?nej?i.

 

Z oljem je pa takole. Prvih 20.000km sem izredno pazil, da ?e se je izvajala regeneracija, da nisem ugasnil motorja ampak sem ?el ?e en krog, da se je postopek zaklju?il. Povi?anja nivoja olja ni bilo.

 

od 20.000 do 40.000 sem nehal paziti na to in sem ugasnil motor tudi, ?e se je regeneracija izvajala. Olja je bilo na koncu za cca 2cm na merilni palici nad oznako polno. Dovoljeno je cca 5cm, kjer se nahaja oznaka X.

 

Se pravi - ve? ko bo prekinitev regeneracije in da se bo motor vmes ohladil bolj bo olje naraslo. Pa? mal kontrolira? in ?e naraste prece? (kar na tvoj re?im vo?nje dvomim, da bo problem) gre? pa zamenja? olje pred predpisanim intervalom. Sicer je stro?ek ampak ni pa to nere?ljiva uganka.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ker letnik pa je sploh tvoja?

 

 

moja je avgust 2007. Takrat, ko sem kupoval jih ni bilo. Imel so eno crno brez vse opreme za 18 k, potem jo je imel pa se avtorent za 17500. Pa se ene dve nesprejemljivi sta bili na voljo. V GER sem jo dobil pa za 16300, plus davek, pa smo bili nekje na 17500.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sej ti no?em pamet solit sam 15 je kar precej previsoka cena... realno je tvoja vredna dobrih 10k? mrbit 11k? pa ?e kakega evra ?ez, ?e je res lepa pa manj kot 100kkm.

 

Ko sem bil jaz prisiljen svojo prodajat konec avgusta 2008, ko je bil avto star slabe 3 leta in 9 mesecev sem zanjga komaj po pogajanjih dobil 10,5k? pa je bila oprema Evo II 138.000km in ohranjena v nulo + nadgradnja webasta in daljinski vklop le tega.

 

tvoj je sicer cca leto mlaj?i samo v tem ?asu se je zgodila recesija/kriza pa ?e nov model je ?e nekaj ?asa na trgu tako, da starim cena ?e dodatno pade in pa? s tem se je za sprijaznit. Je pa najbolje ni? prodajat pa vozit kar ima?, ker to je v tem trenutku najmanj?a zguba.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potehnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.